Bevroren herfsteitje??
zondag 9 oktober 2011 om 17:04
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??
Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09
86 cm / 12,5kg
22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor
M: 17/09/09
79cm / 9,68kg
C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg
30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg
20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg
R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg
FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg
RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr
BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr
02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g
MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg
KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr
21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll
Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09
86 cm / 12,5kg
22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor
M: 17/09/09
79cm / 9,68kg
C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg
30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg
20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg
R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg
FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg
RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr
BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr
02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g
MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg
KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr
21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll
Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
zondag 6 november 2011 om 08:28
Meurning,
Balen Char! Even naar de fysio daarvvoor?
Fan, moeilijk dat M. niet zo goed kan poepen. Krijgt ze nog melk? Wat ze ook wel eens doen is een lepeltje olie door de melk. Laxeert ook.
Dat keukentje is ook leuk!
Duuv, jij had ooit hele mooie keukentje gevonden op marktplaats, weet je toevallig nog hoe dat bedrijf heet?
Oh en die arme H. Heeft ze nog pijn GW?
Gister was N.om 07.15 uur wakker! Zo maar. Ze heeft heeeel veel en laat gegeten vrijdagavond. Vanochtend ws het ook weer 5 uur, speentje erin gepropt en 'r laten mieuwen. Ze viel weer in slaap en het was weer 07.15 uur!! Echt relaxed.
Balen Char! Even naar de fysio daarvvoor?
Fan, moeilijk dat M. niet zo goed kan poepen. Krijgt ze nog melk? Wat ze ook wel eens doen is een lepeltje olie door de melk. Laxeert ook.
Dat keukentje is ook leuk!
Duuv, jij had ooit hele mooie keukentje gevonden op marktplaats, weet je toevallig nog hoe dat bedrijf heet?
Oh en die arme H. Heeft ze nog pijn GW?
Gister was N.om 07.15 uur wakker! Zo maar. Ze heeft heeeel veel en laat gegeten vrijdagavond. Vanochtend ws het ook weer 5 uur, speentje erin gepropt en 'r laten mieuwen. Ze viel weer in slaap en het was weer 07.15 uur!! Echt relaxed.
zondag 6 november 2011 om 09:07
Goedemorgen!!
Char: he bah, wat irritant dat je zoveel last hebt! Vermoeiend ook he!
Het niet weten hoe te liggen herken ik helemaal helaas....
Becky: Kijk, dat zijn betere tijden van N! Heerlijk, ook voor jullie zelf!
Moom: jakkie, nog zo beroerd van de ab.... Goed dat je je ziek gemeld hebt, denk maar even om jezelf.
Heb je al het idee dat de ab iets werkt?? Of merk je dat nu niet zo omdat je er zo beroerd van bent??
T heeft de hele nacht als een blok geslapen op dr nieuwe kamer. Ze was om 8.30 pas wakker!! En toen ook vrolijk wakker, want hoorde haar in dr handjes klappen en luidkeels zingen..
Char: he bah, wat irritant dat je zoveel last hebt! Vermoeiend ook he!
Het niet weten hoe te liggen herken ik helemaal helaas....
Becky: Kijk, dat zijn betere tijden van N! Heerlijk, ook voor jullie zelf!
Moom: jakkie, nog zo beroerd van de ab.... Goed dat je je ziek gemeld hebt, denk maar even om jezelf.
Heb je al het idee dat de ab iets werkt?? Of merk je dat nu niet zo omdat je er zo beroerd van bent??
T heeft de hele nacht als een blok geslapen op dr nieuwe kamer. Ze was om 8.30 pas wakker!! En toen ook vrolijk wakker, want hoorde haar in dr handjes klappen en luidkeels zingen..
zondag 6 november 2011 om 10:12
Arme Moom, beterschap, hoop dat je snel opknapt!
Char, wat vervelend voor je! Maar snel even naar de fysio! Heb ook een paar weken superveel last van mijn rug gehad, maar dat was rond de 30 weken geloof ik.
Justdeb, fijn dat T goed geslapen heeft op haar nieuwe kamertje!
O, even een filmpje kijken met F. Tot zo!
Char, wat vervelend voor je! Maar snel even naar de fysio! Heb ook een paar weken superveel last van mijn rug gehad, maar dat was rond de 30 weken geloof ik.
Justdeb, fijn dat T goed geslapen heeft op haar nieuwe kamertje!
O, even een filmpje kijken met F. Tot zo!
zondag 6 november 2011 om 10:32
Ik probeer dat keukentje van Fan ook te vinden, maar dat lukt me niet.. Hij staat volgens mij niet bij de speciale aanbiedingen.. Is er ook een directe link?
Wij zijn weer aan t kijken naar een ander huis. Super groot, maar moet van binnen wel heel veel aan gebeuren.. Wijk vind ik mwoah, al is locatie van de wijk wel heel goed, en het huis van buiten vind ik echt foeilelijk.. Ik weet t niet zo goed. Denk dat we het van binnen wel zo kunnen opknappen dat het een droomhuis wordt, zolang je niet naar de buitenkant kijkt, ha ha! Prijs per m2 is in ieder geval wel aardig, dus budget voor verbouwen is er wel..
Wij zijn weer aan t kijken naar een ander huis. Super groot, maar moet van binnen wel heel veel aan gebeuren.. Wijk vind ik mwoah, al is locatie van de wijk wel heel goed, en het huis van buiten vind ik echt foeilelijk.. Ik weet t niet zo goed. Denk dat we het van binnen wel zo kunnen opknappen dat het een droomhuis wordt, zolang je niet naar de buitenkant kijkt, ha ha! Prijs per m2 is in ieder geval wel aardig, dus budget voor verbouwen is er wel..
zondag 6 november 2011 om 10:36
zondag 6 november 2011 om 11:46
becky, ik zal straks even voor je zoeken naar die link. Schoonzus heeft daar een keuken besteld, hij is echt heel gaaf geworden!
char, balen dat je zo'n last hebt!
Moom, beterschap..
Leuke keuken fan! Baal toch een beetje van degene die wij gekocht hebben, hij is nu al kapot..
deb, fijn dat ze zo goed geslapen heeft. Dan went ze straks vast ook snel genoeg aan haar grote bed..
D loopt hier al de hele ochtend zonder luier! Ben zo trots!
char, balen dat je zo'n last hebt!
Moom, beterschap..
Leuke keuken fan! Baal toch een beetje van degene die wij gekocht hebben, hij is nu al kapot..
deb, fijn dat ze zo goed geslapen heeft. Dan went ze straks vast ook snel genoeg aan haar grote bed..
D loopt hier al de hele ochtend zonder luier! Ben zo trots!
zondag 6 november 2011 om 12:54
Kath, ik vind het huis van buiten ook niet geweldig, maar als het van binnen lekker ruim is?
Ik vind oudere huizen persoonlijk heel erg mooi. Hebben vaak ook veel meer onderhoud nodig, dat is dan weer het nadeel.
Ik ga idd morgen direct fysio bellen en zsm afspraak maken.
Straks alvast visite voor mn verjaardag en rest van dag lekker luieren
Ik vind oudere huizen persoonlijk heel erg mooi. Hebben vaak ook veel meer onderhoud nodig, dat is dan weer het nadeel.
Ik ga idd morgen direct fysio bellen en zsm afspraak maken.
Straks alvast visite voor mn verjaardag en rest van dag lekker luieren
zondag 6 november 2011 om 13:27
Wij zijn vanochtend even naar de kinderboerderij geweest. Er riep een koe heel hard "boe" naar I. nou daar was ze niet van gediend. Ze heeft wel in het grote konijnenhok een konijn gevoerd "konijn kom! mais eten!" en dan hield ze de bak voor met konijnenvoer. Dat was dan wel weer schattig.
Duvel wat goed van D.! Probeer je dat dan gewoon, of is dat omdat hij al goed zelf aangeeft dat hij op het potje of de wc wil?
GW, R. hoeft geen melkvrij dieet zolang niet blijkt dat ze daar niet tegen kan. Maar de dietist moest geloof ik gaan vertellen dat ik beter een paar dagen achter elkaar hetzelfde kan geven om te kijken of er reactie komt... En met welke fruit of groente ik zou kunnen beginnen. Nou, ik heb van de KA van I. nog een lijst met de volgorde van introductie van voedingsmiddelen voor kinderen met (kans op) allergieen.
Moom, zeker een relaxte KA. Die van I. is ook heel fijn.
Deb fijn dat T. goed geslapen heeft! In het ledikantje dus?
Ik ging vanochtend R. aankleden en I. liep ook boven rond. Had de kleertjes van R. die ze gisteren aan had op de grond gegooid om in de was te doen, komt I. ze oprapen "mama, hier, kleren van zusje" Dus ik zeg dankjewel, pak ze aan en toen I. weer omdraaide gooide ik ze weer op de grond. Ziet I. ze op de grond liggen "och mama toch, kleren gevallen?"
Duvel wat goed van D.! Probeer je dat dan gewoon, of is dat omdat hij al goed zelf aangeeft dat hij op het potje of de wc wil?
GW, R. hoeft geen melkvrij dieet zolang niet blijkt dat ze daar niet tegen kan. Maar de dietist moest geloof ik gaan vertellen dat ik beter een paar dagen achter elkaar hetzelfde kan geven om te kijken of er reactie komt... En met welke fruit of groente ik zou kunnen beginnen. Nou, ik heb van de KA van I. nog een lijst met de volgorde van introductie van voedingsmiddelen voor kinderen met (kans op) allergieen.
Moom, zeker een relaxte KA. Die van I. is ook heel fijn.
Deb fijn dat T. goed geslapen heeft! In het ledikantje dus?
Ik ging vanochtend R. aankleden en I. liep ook boven rond. Had de kleertjes van R. die ze gisteren aan had op de grond gegooid om in de was te doen, komt I. ze oprapen "mama, hier, kleren van zusje" Dus ik zeg dankjewel, pak ze aan en toen I. weer omdraaide gooide ik ze weer op de grond. Ziet I. ze op de grond liggen "och mama toch, kleren gevallen?"
zondag 6 november 2011 om 14:20
hus, elke keer als we luier verschonen wil hij op de wc plassen. Er komt dan ook echt altijd wat, soms perst hij er een paar drupjes uit. Nu stuur ik hem soms,in ieder geval elk uur, en af en toe zegt hij het zelf. Hij is de hele dag al droog, alleen in bed had hij een luier om.
Heb aan de muur in de wc een gekleurd papier gehangen vanmorgen, elke keer als hij plast, mag hij een sticker plakken.
Heb aan de muur in de wc een gekleurd papier gehangen vanmorgen, elke keer als hij plast, mag hij een sticker plakken.
zondag 6 november 2011 om 15:37
Duuv wat goed, het 2e kindje al die zindelijk aan het worden is. Jullie werken dus met een wc-bril verkleiner en niet met een potje? Ik ben er nog te lui voor om elke keer de kleren uit te doen en er fanatiek mee bezig te gaan.
Husk, ik zie het zo voor me met I. N. roept ook constant ‘naam van poes’ hier komen of kom maar (en er dan maar achteraan lopen zodat de katten juist voor haar weglopen).
Moom, misschien heb ik het gemist maar heb je nu nog een vervolgafspraak of gewoon in de gaten houden hoe het gaat? Wat schattig dat A. zo lief voor je is.
Hé Beck, dat gaat de goede kant op met N. en haar ontwaaktijden.
Fan, ik heb wel eens gehoord dat ontbijtkoek ook laxerend werkt.
Charlotte, wat voor soort pijn heb je in je onderbuik? Last van je schaambot en liezen of echt in je baarmoeder? Niet tof dat je nu al zoveel last hebt van je rug. Bij mij is het niet meer beter geworden toen ik er eenmaal last van had. Maar ik ben niet bij de fysio geweest.
Ha ha Maya, dat zou een goede nacht voor mij zijn…..
Husk, ik zie het zo voor me met I. N. roept ook constant ‘naam van poes’ hier komen of kom maar (en er dan maar achteraan lopen zodat de katten juist voor haar weglopen).
Moom, misschien heb ik het gemist maar heb je nu nog een vervolgafspraak of gewoon in de gaten houden hoe het gaat? Wat schattig dat A. zo lief voor je is.
Hé Beck, dat gaat de goede kant op met N. en haar ontwaaktijden.
Fan, ik heb wel eens gehoord dat ontbijtkoek ook laxerend werkt.
Charlotte, wat voor soort pijn heb je in je onderbuik? Last van je schaambot en liezen of echt in je baarmoeder? Niet tof dat je nu al zoveel last hebt van je rug. Bij mij is het niet meer beter geworden toen ik er eenmaal last van had. Maar ik ben niet bij de fysio geweest.
Ha ha Maya, dat zou een goede nacht voor mij zijn…..
zondag 6 november 2011 om 15:52
Bij ons gaat het super goed, op de krampjes na van M.
Ik voelde me al snel goed en fit na de bevalling. Jammer genoeg heb ik nog wel last van mijn bil/been (zenuw of spier dat afgekneld is). De verloskundige gaf aan bij het afsluiten van het kraambed dat ik te snel weer van alles wil doen. Het moet met rust goed komen. Maar ja, als je al een peuter hebt rondlopen is het niet makkelijk om rust te houden.
De kraamzorg was donderdag voor het laatst en vriend is nu een week vrij. Daarna gaat het voor mijn gevoel echt beginnen. Dan moet ik me redden met 2 kindjes. Ik ben benieuwd hoe dat gaat, vooral met opstaan e.d. De BV loopt goed en M. deed het gelijk goed. Als ze niet goed aanhapt, herstelt ze zichzelf.
Nou, daar komt ie dan (kwijl ):
Ik voel me zo'n gelukkig en rijk mens. 2 gezonde kinderen en ik hoef niet meer zwanger te zijn en geen bevalling meer te doen. Heerlijk, ik heb mijn buit binnen! Ik geniet (ondanks de krampjes) heel erg van mijn meiden want ik weet nu hoe snel het allemaal gaat.
Ik voelde me al snel goed en fit na de bevalling. Jammer genoeg heb ik nog wel last van mijn bil/been (zenuw of spier dat afgekneld is). De verloskundige gaf aan bij het afsluiten van het kraambed dat ik te snel weer van alles wil doen. Het moet met rust goed komen. Maar ja, als je al een peuter hebt rondlopen is het niet makkelijk om rust te houden.
De kraamzorg was donderdag voor het laatst en vriend is nu een week vrij. Daarna gaat het voor mijn gevoel echt beginnen. Dan moet ik me redden met 2 kindjes. Ik ben benieuwd hoe dat gaat, vooral met opstaan e.d. De BV loopt goed en M. deed het gelijk goed. Als ze niet goed aanhapt, herstelt ze zichzelf.
Nou, daar komt ie dan (kwijl ):
Ik voel me zo'n gelukkig en rijk mens. 2 gezonde kinderen en ik hoef niet meer zwanger te zijn en geen bevalling meer te doen. Heerlijk, ik heb mijn buit binnen! Ik geniet (ondanks de krampjes) heel erg van mijn meiden want ik weet nu hoe snel het allemaal gaat.