ONS/scharrels zonder condoom

03-11-2011 16:37 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het topic ongewenst zwanger en ervaringen in het dagelijks leven verbaas ik mij er werkelijk over hoeveel bekenden/vriendinnen en mensen hier op het forum, sex hebben zonder condoom met "onbekenden" buiten een vaste relatie...en dan bedoel ik mensen zonder vaste relatie (thanx audrey)!

MAW als je niet exclusief bent en geen soa-test gedaan, gebruik ik altijd een condoom...

Ben ik nou echt zo'n brave moraalridder die altijd een condoom gebruikt in dat soort situaties? Of is het toch de meerderheid die verstand heeft?
quote:ster89 schreef op 06 november 2011 @ 16:13:

Aii Ruza dat is balen zeg! Was het verder wel leuk?

De enige optie die ik kan bedenken is aan de haal gaan met mannen- én vrouwencondoom plus een goede hoeveelheid zaaddodende pasta. Maar of je daar nou op zit te wachten.. .

Condooms zijn sowieso niet 100% veilig, ik laat me daarom ook eens in de zoveel tijd testen als ik geen vaste partner heb.2 condooms gaat me wat te ver. Dan voel je echt niks meer En ben verder wel aan de pil. Toen hij toch al gescheurd was zijn we maar gewoon doorgegaan(wel voor het zingen de kerk uit ivm we-willen-nu-absoluut-geen-kind-en-kennen-elkaar-niet-zo-goed).
quote:Ruza schreef op 06 november 2011 @ 16:15:

[...]

2 condooms gaat me wat te ver. Dan voel je echt niks meer En ben verder wel aan de pil. Toen hij toch al gescheurd was zijn we maar gewoon doorgegaan(wel voor het zingen de kerk uit ivm we-willen-nu-absoluut-geen-kind-en-kennen-elkaar-niet-zo-goed).Nee precies.. Maar je hebt niet persé kans dat je een soa krijg van één keer onveilige seks geloof ik. Dus het slimste was geweest om er even een nieuw jasje om te doen alvorens verder te gaan
quote:ster89 schreef op 06 november 2011 @ 16:13:

Aii Ruza dat is balen zeg! Was het verder wel leuk?

De enige optie die ik kan bedenken is aan de haal gaan met mannen- én vrouwencondoom plus een goede hoeveelheid zaaddodende pasta. Maar of je daar nou op zit te wachten.. .

Condooms zijn sowieso niet 100% veilig, ik laat me daarom ook eens in de zoveel tijd testen als ik geen vaste partner heb.Ik laat me ook regelmatig testen inderdaad, en als ik een relatie instap verwacht ik dat van hem ook. Hoppa. Jammer genoeg ook een keer een gescheurd condoom meegemaakt maar daarna was ik nog clean gelukkig.
is wel zo verstandig maar als je lekker in the mood bent en om dan op zoek te gaan naar een ander condoom dan denk ik niet dat ik zo weer in de stemming ben. wel kloten voor je ruza dat je weer van die spannende dagen voor je hebt. dus de eerste week maar weer veilig met condoom . of je neemt een weekje rust
quote:attackrijder schreef op 06 november 2011 @ 16:19:

is wel zo verstandig maar als je lekker in the mood bent en om dan op zoek te gaan naar een ander condoom dan denk ik niet dat ik zo weer in de stemming ben. wel kloten voor je ruza dat je weer van die spannende dagen voor je hebt. dus de eerste week maar weer veilig met condoom . of je neemt een weekje rustDat zou voor mij een kwestie zijn van jammer maar helaas pindakaas
quote:attackrijder schreef op 06 november 2011 @ 16:19:

is wel zo verstandig maar als je lekker in the mood bent en om dan op zoek te gaan naar een ander condoom dan denk ik niet dat ik zo weer in de stemming ben. wel kloten voor je ruza dat je weer van die spannende dagen voor je hebt. dus de eerste week maar weer veilig met condoom . of je neemt een weekje rustWe waren al bijna klaar enzo. Nja, so be it voor deze x. Ik vermoed overigens niet dat er iets is dus zal er ook niet echt gespannen om zijn maar ik vind die hele test zo'n gedoe. Soa of niet, wij doen het double safe ivm kans op kindjes enzo.
Eens met Ster. Ik pak een nieuwe hoor. Wat de 'mood' verder ook is, zonder condoom geen toegang. Simpel zat.
quote:koettie schreef op 06 november 2011 @ 16:21:

Eens met Ster. Ik pak een nieuwe hoor. Wat de 'mood' verder ook is, zonder condoom geen toegang. Simpel zat.Het zijn ook met name de mannen die zo simpel denken. Dat zaad moet er uit en gaat er iets mis dan is het jammer.
ja snap ik allemaal wel en is ook heel verstandig maar kan ruza goed begrijpen. heb ook wel eens gehoord dat de man erachter komt dat het condoom gescheurd is wanner die klaarkomt . daar kun je dan ook niks meer aan doen. dan kun je ook alleen het beste er maar van hopen
Neuken met een condoom is net alsof je met je sokken aan in bad stapt.
quote:ster89 schreef op 06 november 2011 @ 16:23:

[...]

Het zijn ook met name de mannen die zo simpel denken. Dat zaad moet er uit en gaat er iets mis dan is het jammer.Idd, mijn vriend was helemaal verbaast dat ik perse vroeg om een soa-test. Hij had nergens last van dus het was niet nodig. Sorry schatje maar zo werkt het niet.
quote:willem1959 schreef op 06 november 2011 @ 16:25:

Neuken met een condoom is net alsof je met je sokken aan in bad stapt.Wat een (bullshit) metafoor zeg
Ik denk dat iedereen seks zonder condoom het fijnste vindt maar ik heb liever een halve minuut prutsen met zo'n ding en zekerheid dan later mezelf voor m'n kop te slaan omdat ik zonodig de spanning niet wilde verpesten.

We leven in 2011 zeg, jeetje..
tis niet perse dat de kerels zo makkelijk zijn. heb zelf altijd condooms bij me voor verschillende doeleinden. maar de vrouwen zijn tegenwoordig zelf ook onwijs makkelijk geworden
Definieer makkelijk, ik heb als ik single ben ook altijd condooms mee hoor.
Beetje schijnheilig gaan doen over condooms, maar zomers wel bakken op het strand (huidkanker), in het weekend zuipen (keelkanker) en dagelijks een flink pakje sigaretten (longkanker). Verder te veel en te vet eten (overgewicht) en op je scootertje naar je werk (groote kans op verkeersongeval).

Neuk toch lekker zonder.
Vooral doen Willem.

Ik doe het alleen gewoon niet. Het is zo makkelijk af en toe.
heb vaak genoeg meegemaakt dat ik met een meid wat lag te rommelen en dat het het moment was dat alle kleren uitwaren en we orale seks hadden en ik vroeg naar een condoom dat ze niks thuis hebben. ben 1 keer gestopt omdat ik zelf niks bij me had. aan koettie goed bezig .
Van orale seks kan je ook allemaal nare dingen krijgen he :p
Tsja, iedereen moet doen wat hij of zij zelf wil natuurlijk. Ik verbaas me ook weleens als ik gesprekken met mensen heb en die aangeven nooit seks te hebben met een condoom. Met niemand niet. Of mensen die al meerdere keren wat hebben opgelopen of weten dat hun partner/scharrel het ook met anderen doet en nog steeds niets gebruiken.

Ik zou met een nieuwe partner sowieso veilige seks hebben voordat we beiden zijn getest, ook puur omdat ik hem niets zou willen geven door mijn eigen schuld.
Ja, van orele seks kan je allemaal nare dingen krijgen. En in pinda's kun je stikken.

Ik heb heel wat afgeneukt in mijn leven en slechts 1 keer wat gehad. Kuurtje, klaar.
Mensen, mensen, van leven ga je dood.
ja weet ik daarom ben ik er ook mee gestopt. heb alleen onveilge seks gehad met mijn ex, nadat we ons eerst hebben laten testen en we zeker wisten dat het veilig was.

maar kun je door anale seks ook wat oplopen weet dat je hiv zo kunt overdragen maar ook meer?
quote:willem1959 schreef op 06 november 2011 @ 16:40:

Mensen, mensen, van leven ga je dood.Ja, dat doe ik liever zonder dat mijn kut aan het rotten is of dat ik jammer genoeg onvruchtbaar geworden ben van chlamydia.
quote:willem1959 schreef op 06 november 2011 @ 16:39:

Ik heb heel wat afgeneukt in mijn leven en slechts 1 keer wat gehad. Kuurtje, klaar.

Dan heb je geluk gehad. Ik ken meerdere gevallen van mensen die slechts een paar sekspartners hebben gehad binnen relaties en wél wat hebben opgelopen. Omdat de partner in kwestie vreemd ging bijvoorbeeld. Ik ken ook een paar gevallen die al meerdere soa's hebben opgelopen en als nog seks zonder condoom hebben...

Tsja, je weet gewoon niet met wie jouw bedpartner nog meer de lakens heeft gedeeld. En ik zou mezelf voor mijn kop slaan als mijn partner een voorliefde blijkt te hebben voor Afrikaanse derdewereldmoeders. Ik noem maar wat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven