ONS/scharrels zonder condoom
donderdag 3 november 2011 om 16:37
Naar aanleiding van het topic ongewenst zwanger en ervaringen in het dagelijks leven verbaas ik mij er werkelijk over hoeveel bekenden/vriendinnen en mensen hier op het forum, sex hebben zonder condoom met "onbekenden" buiten een vaste relatie...en dan bedoel ik mensen zonder vaste relatie (thanx audrey)!
MAW als je niet exclusief bent en geen soa-test gedaan, gebruik ik altijd een condoom...
Ben ik nou echt zo'n brave moraalridder die altijd een condoom gebruikt in dat soort situaties? Of is het toch de meerderheid die verstand heeft?
MAW als je niet exclusief bent en geen soa-test gedaan, gebruik ik altijd een condoom...
Ben ik nou echt zo'n brave moraalridder die altijd een condoom gebruikt in dat soort situaties? Of is het toch de meerderheid die verstand heeft?
zondag 6 november 2011 om 19:20
bevalt je dus goed dat speelgoed ik vind het ook de normaalste zaak van de wereld paar weken geleden tegenover een sexshop gewerkt maar dan durf ik rustig binnen te lopen.
en sommige mensen zijn heel voorzichtig en dan kopen ze wat krijg je een rode opvallende tas mee weet nog iedereen dat je wat gekocht hebt
en sommige mensen zijn heel voorzichtig en dan kopen ze wat krijg je een rode opvallende tas mee weet nog iedereen dat je wat gekocht hebt
dinsdag 8 november 2011 om 10:28
donderdag 10 november 2011 om 15:47
quote:koettie schreef op 09 november 2011 @ 15:49:
MoodyMissy, dit is onzin. Sperma in je mond is een risico, dat gaat via je slijmvliezen. Speeksel bevat granulocyten, dat helpt niet tegen virussen.
Statistisch gezien heb je gelijk.
Echter praktisch gezien is de kans zo klein dat hij te verwaarlozen is.
Hetzelfde als er in de bijsluiter van b.v. Ibuprofen staat dat een mogelijke bijwerking een maagbloeding kan zijn. De kans dat je die ook krijg is klein.
Ga dan ook niet meer fietsen. De kans dat je aangereden wordt is klein, maar niet uit te sluiten.
Ga dan niet met de trein of bus. Iemand zou je aan kunnen steken met een virus of enge ziekte. Kans is klein maar niet uit te sluiten.
Doe nooit aan sex. Zou kunnen dat je vroeg of laat toch tegen een SOA aanloopt. Ondanks alles is die kans altijd aanwezig en nooit uit te sluiten.
MoodyMissy, dit is onzin. Sperma in je mond is een risico, dat gaat via je slijmvliezen. Speeksel bevat granulocyten, dat helpt niet tegen virussen.
Statistisch gezien heb je gelijk.
Echter praktisch gezien is de kans zo klein dat hij te verwaarlozen is.
Hetzelfde als er in de bijsluiter van b.v. Ibuprofen staat dat een mogelijke bijwerking een maagbloeding kan zijn. De kans dat je die ook krijg is klein.
Ga dan ook niet meer fietsen. De kans dat je aangereden wordt is klein, maar niet uit te sluiten.
Ga dan niet met de trein of bus. Iemand zou je aan kunnen steken met een virus of enge ziekte. Kans is klein maar niet uit te sluiten.
Doe nooit aan sex. Zou kunnen dat je vroeg of laat toch tegen een SOA aanloopt. Ondanks alles is die kans altijd aanwezig en nooit uit te sluiten.
Beter te laat dan over tijd.
donderdag 10 november 2011 om 22:05
Ik ben ervan overtuigd dat ik condooms moet gebruiken als ik nog niet mijn scharrel heb laten testen. Ik weet ook dat ik condooms voor oraal bij hem moet gebruiken.
Maar ik gebruik misschien bij een kwart van de keren condooms. Ik ben geil, en vaak dronken, en met condoom is het gewoon veel minder lekker. Achteraf zit ik dan te panieken, want ik ben dan bang dat ik wat opgelopen heb. Maar dat is gelukkig nog nooit gebeurd.
Maar ik gebruik misschien bij een kwart van de keren condooms. Ik ben geil, en vaak dronken, en met condoom is het gewoon veel minder lekker. Achteraf zit ik dan te panieken, want ik ben dan bang dat ik wat opgelopen heb. Maar dat is gelukkig nog nooit gebeurd.
vrijdag 11 november 2011 om 00:36
quote:blinkie123 schreef op 10 november 2011 @ 15:47:
[...]
Nog veel lulliger: orale herpes krijgen na een verjaardagszoen van een familielid;
Genitale herpes krijgen na het delen van een natte warme handdoek op de camping/zwembad/wellness;
Wratten en schimmels krijgen na bezoek aan een subtropisch zwemparadijs..
Geen seks, maar wél een soa! Dubbel balen
[...]
Nog veel lulliger: orale herpes krijgen na een verjaardagszoen van een familielid;
Genitale herpes krijgen na het delen van een natte warme handdoek op de camping/zwembad/wellness;
Wratten en schimmels krijgen na bezoek aan een subtropisch zwemparadijs..
Geen seks, maar wél een soa! Dubbel balen