Minnaar deel 14
zondag 6 maart 2011 om 20:18
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

zaterdag 5 november 2011 om 20:10
Sportievo, amen!
Ik moet helaas wel eens een date cancelen, net zoals het van zijn kant wel eens voorkomt. Maar volgens mij vinden we dat dan allebei heel erg stom. Ik zou er doodmoe van worden als dat elke keer zo'n gezeur zou zijn.
Piekelientje, ik vind jouw sv eigenlijk een beetje respectloos als hij zo over je relatie praat. En dan zeuren om zo'n weekend weg.. Beseft hij wel dat jij wel een relatie heeft?
Ik moet helaas wel eens een date cancelen, net zoals het van zijn kant wel eens voorkomt. Maar volgens mij vinden we dat dan allebei heel erg stom. Ik zou er doodmoe van worden als dat elke keer zo'n gezeur zou zijn.
Piekelientje, ik vind jouw sv eigenlijk een beetje respectloos als hij zo over je relatie praat. En dan zeuren om zo'n weekend weg.. Beseft hij wel dat jij wel een relatie heeft?
zaterdag 5 november 2011 om 21:03
quote:sportievo schreef op 05 november 2011 @ 18:54:
Ik ben blij dat als ik mijn minnares zie dat het een feest is voor ons allebei, en zo hoort het toch ook te zijn?
Nou ja, een feest is het ook wel... Hoe leg ik dat nou uit...
De 'ruzies' tijdens onze ontmoetingen versterken de -uhm- passie? lust? alleen maar. Het is het after-sex gezeik wat ik dus een beetje zat word. Ik hou sex en privé graag gescheiden, zeg maar. En dat moet ie dus afleren, zich overal mee te bemoeien en dan ook nog vinden dat hij gelijk heeft. Maar dat is dan weer zijn irritante eigenschap. Eén van de....
Ik ben blij dat als ik mijn minnares zie dat het een feest is voor ons allebei, en zo hoort het toch ook te zijn?
Nou ja, een feest is het ook wel... Hoe leg ik dat nou uit...
De 'ruzies' tijdens onze ontmoetingen versterken de -uhm- passie? lust? alleen maar. Het is het after-sex gezeik wat ik dus een beetje zat word. Ik hou sex en privé graag gescheiden, zeg maar. En dat moet ie dus afleren, zich overal mee te bemoeien en dan ook nog vinden dat hij gelijk heeft. Maar dat is dan weer zijn irritante eigenschap. Eén van de....
zaterdag 5 november 2011 om 23:54
Hoi Piekelientje. de sex en spanning kunnen dan wel geweldig zijn, maar dat kan ook bij een andere SV.
Dat is juist het voordeel van een SV, je kan iemand nemen die gewoon echt bij je past, zonder het gezeur van een vaste relatie ahw, maar ook zonder gezeur van after-sex gezeik. Ik ben geen vrouw, maar als ik zo een SV zou hebben, dan zou ik hem toch echt heel snel dumpen. Als vrouw zijnde is het volgens mij redelijk makkelijk om een SV uit te kiezen. Belangstellenden genoeg, denk ik zomaar
mrsxxx. vreemd dat zijn vrouw iets vermoed, heeft hij dan bepaalde signalen gegeven?. Ik zou inderdaad oppassen met smsjes ed. Wellicht even op hold of een andere SV zoeken. In ieder geval succes ermee.
Dat is juist het voordeel van een SV, je kan iemand nemen die gewoon echt bij je past, zonder het gezeur van een vaste relatie ahw, maar ook zonder gezeur van after-sex gezeik. Ik ben geen vrouw, maar als ik zo een SV zou hebben, dan zou ik hem toch echt heel snel dumpen. Als vrouw zijnde is het volgens mij redelijk makkelijk om een SV uit te kiezen. Belangstellenden genoeg, denk ik zomaar
mrsxxx. vreemd dat zijn vrouw iets vermoed, heeft hij dan bepaalde signalen gegeven?. Ik zou inderdaad oppassen met smsjes ed. Wellicht even op hold of een andere SV zoeken. In ieder geval succes ermee.
zondag 6 november 2011 om 14:23
Hoi allemaal,
ik zou dus ook geen zin hebben in after-sex gezeur dan is het snel afgelopen. Ik heb het verder ook nooit over prive zaken, gewoon genieten praten over de gezamenlijke interesse's en that's it. Sms-jes en email ben ik heel voorzichtig mee en die moeten algemeen zijn, ik zou niet willen dat er iemand meeleest. De dirty talk doen we dan wel als we alleen zijn.
Het is mij ook wel opgevallen dat de minnaar nou niet direct het type is waar ik een vaste relatie mee zou kunnen hebben. Dat zou al snel trammelant worden.
Spannend als het goed is ga ik ergens deze week de man ontmoeten die ergens op aanstuurt. Ik ben er wel voor in Alleen al de hints en blikken zijn opwindend en inderdaad goed voor de verluste gevoelens!
ik zou dus ook geen zin hebben in after-sex gezeur dan is het snel afgelopen. Ik heb het verder ook nooit over prive zaken, gewoon genieten praten over de gezamenlijke interesse's en that's it. Sms-jes en email ben ik heel voorzichtig mee en die moeten algemeen zijn, ik zou niet willen dat er iemand meeleest. De dirty talk doen we dan wel als we alleen zijn.
Het is mij ook wel opgevallen dat de minnaar nou niet direct het type is waar ik een vaste relatie mee zou kunnen hebben. Dat zou al snel trammelant worden.
Spannend als het goed is ga ik ergens deze week de man ontmoeten die ergens op aanstuurt. Ik ben er wel voor in Alleen al de hints en blikken zijn opwindend en inderdaad goed voor de verluste gevoelens!
zondag 6 november 2011 om 15:37
@johand: Natuurlijk kan ik een sv/minnaar zoeken die beter bij me past, maar stel dat ik er eentje vind waarmee het ook buiten het bed erg goed klikt... Dan ben ik dus bang dat er wel gevoelens in het spel komen. En dat wil ik echt niet. Daarom negeer ik het 'gezeur' van huidige sv dan maar, want (o wat klinkt dit fout) ik heb hem tenslotte alleen maar voor de spanning en sex. Ik vind het niet erg dat we elkaar verder totaal niet liggen, is eigenlijk alleen maar handig, gaan we elkaar ook niet te leuk vinden en blijft het puur bij fysieke aantrekkingskracht.

zondag 6 november 2011 om 18:43

zondag 6 november 2011 om 21:59
quote:attackrijder schreef op 06 november 2011 @ 21:38:
er bestaat toch ook nog zoiets als telseks en chatten
Ja, die telseks wil nog wel een soort van lukken (ok, blijft bij opgeilen), maar via de pc gaat er dus helemaal niets over en weer omdat dat dan zwart op wit staat he.
Jaja, blijft altijd wel een beetje complex, maar overheerlijk, dat wel!
er bestaat toch ook nog zoiets als telseks en chatten
Ja, die telseks wil nog wel een soort van lukken (ok, blijft bij opgeilen), maar via de pc gaat er dus helemaal niets over en weer omdat dat dan zwart op wit staat he.
Jaja, blijft altijd wel een beetje complex, maar overheerlijk, dat wel!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 6 november 2011 om 22:14
O, maar we hebben hele goede afspraken, En los van het minnaargebeuren hebben we ook contact, en dat verloopt normaal, behalve dat ik soms even afgeleid ben in gesprekken, en dan weet niemand natuurlijk wat er zich in mijn hoofd afspeelt.
(Overigens is het geen collega of iets dergelijks)
(Overigens is het geen collega of iets dergelijks)
zondag 6 november 2011 om 22:14
zondag 6 november 2011 om 22:28
@Piekelientje, als je het zo zie dan is het natuurlijk inderdaad een voordeel. Maar het is gewoon jammer vind ik, dat hij niet een klein beetje meer respect voor je heeft. Hij zou eigenlijk zich een beetje (twee beetjes) meer moeten aanpassen en gewoon heel blij moeten zijn met je. Maar zo te lezen accepteer je het en je kan er mee leven. Dat laatste is het belangrijkste.
zondag 6 november 2011 om 22:48
quote:attackrijder schreef op 06 november 2011 @ 22:30:
dat had ik er niet van begrepen.
dat werpt een heel ander licht op deze zaak. maar ben je niet gelukkig in je relatie dan fame ?
Dit topic gaat over minnaars. Ik geloof niet dat ze hier zitten te wachten op vragen of kritiek.
*duikt weer in meeleesmodus*
dat werpt een heel ander licht op deze zaak. maar ben je niet gelukkig in je relatie dan fame ?
Dit topic gaat over minnaars. Ik geloof niet dat ze hier zitten te wachten op vragen of kritiek.
*duikt weer in meeleesmodus*
zondag 6 november 2011 om 22:53
Heerlijk toch om te kunnen genieten van het leven? Ik heb net dit weekend mijn eerste friends with benefits ervaring gehad. Echt een geweldige dag gehad, heel veel gelachen, fijne gesprekken, en genoten van het mooie weer. En aan het einde van de dag eindig je ook niet alleen in bed...... Heerlijk toch om te genieten van het leven en fijn met elkaar te zijn
maandag 7 november 2011 om 11:12
quote:attackrijder schreef op 06 november 2011 @ 22:30:
dat werpt een heel ander licht op deze zaak. maar ben je niet gelukkig in je relatie dan fame ?Ben nog getrouwd, maar al 2 jaar alleen. Ega is weg maar werkt niet mee aan een scheiding omdat hij dan moet delen....dus....
dat werpt een heel ander licht op deze zaak. maar ben je niet gelukkig in je relatie dan fame ?Ben nog getrouwd, maar al 2 jaar alleen. Ega is weg maar werkt niet mee aan een scheiding omdat hij dan moet delen....dus....

maandag 7 november 2011 om 11:17
quote:xxsilviaxx schreef op 07 november 2011 @ 10:31:
vraagje....wat voor verwachtingen hebben jullie (buiten de sex) van jullie SV.
Die van mij vind dat ik geen verwachtingen mag hebben t.o van hem...hoe zit dit bij jullie?
Ik vewacht dat ik met respect behandeld word. En ik waardeer het zeer dat er naast de sex ook nog contact is waarin belangstelling is voor elkaars leven. Verder verwacht ik niks van een sv. Er valt niks te claimen oid.
Mijn vraag aan jou: welke verwachtingen heb jij/zou je willen hebben tov je sv?
vraagje....wat voor verwachtingen hebben jullie (buiten de sex) van jullie SV.
Die van mij vind dat ik geen verwachtingen mag hebben t.o van hem...hoe zit dit bij jullie?
Ik vewacht dat ik met respect behandeld word. En ik waardeer het zeer dat er naast de sex ook nog contact is waarin belangstelling is voor elkaars leven. Verder verwacht ik niks van een sv. Er valt niks te claimen oid.
Mijn vraag aan jou: welke verwachtingen heb jij/zou je willen hebben tov je sv?

maandag 7 november 2011 om 11:19
quote:Fame schreef op 07 november 2011 @ 11:12:
[...]
Ben nog getrouwd, maar al 2 jaar alleen. Ega is weg maar werkt niet mee aan een scheiding omdat hij dan moet delen....dus....Fame, wat lijkt me dit knap waardeloos zeg... Zo kan je toch ook niks nieuws opbouwen? Hoop voor je dat je dit op de een of andere manier eens af kunt sluiten..
[...]
Ben nog getrouwd, maar al 2 jaar alleen. Ega is weg maar werkt niet mee aan een scheiding omdat hij dan moet delen....dus....Fame, wat lijkt me dit knap waardeloos zeg... Zo kan je toch ook niks nieuws opbouwen? Hoop voor je dat je dit op de een of andere manier eens af kunt sluiten..