Niet zoveel eigenlijk. Ik haal er een borstel doorheen en soms kneed ik het nog een beetje met mijn handen. Voor mij geen geföhn of gepruts met mousse of haarlak.
Hoe vaak per jaar ga je naar de kapper en wat laat je dan meestal doen?
Zo naar 't ziekenhuis om verstandskies te trekken. Zo blij dat ik er straks vanaf ben!
Dat doet me echt helemaal niets! Belachelijk, al dat geheisa tussen die clubs. Ik denk altijd maar aan 't liedje van Baas B en Lange Frans: "Het land van rellen tussen Ajax en Feijenoord, maar wanneer Oranje speelt, iedereen erbij hoort!!"
Geen enkele, ben nog zoekende naar een nieuw passend luchtje. Maar zodra ik de geurenzaak binnenloop vult m'n neus zich met zoveel luchtjes dat ik niet meer goed kan ruiken. Lastig.
Ja, maar ik moet eerlijk zeggen dat het wel eerst mijn interesse moet wekken. Ik vind verschillende syndromen bijvoorbeel rete-interessant en onthou er best veel van, maar iets wat minder interesseert onthou ik minder goed.
Aan mijn vriend, omdat hij zo hard voor zichzelf en ons aan 't knokken is. Ben ontzettend trots op m en dat heb ik tegen hem gezegd.
Heb jij wel eens naar iemand uitgesproken dat je verdere vriendschap niet ziet zitten? Wie was dat?
Anoniem_110773
dinsdag 8 november 2011 om 11:27
Niet echt zo direct tegen iemand die een vriend was, wel tegen iemand die verliefd op me was. Maar die had echt een bord voor z'n kop, dus na een aantal hints moest het wel duidelijker...
Gezelligheid met vrienden maakt me blij, 't horen van een mooi liedje, bepaalde geuren, iets dat eindelijk gelukt is, als ik iemand anders een mooie dag kan bezorgen, als ik bepaalde zorgen achter me kan laten.. Er zijn veel dingen die me blij maken!