Bisexueel

05-10-2011 00:11 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een biseksuele vrouw en heb al vijf jaar een vriend. Nu ga ik vaak naar meetings toe voor de gezelligheid. Nu ben ik ook al 2 x naar Bicurious geweest. Vind het echt heerlijk om erheen te gaan. En de laatste keer zelfs weer mogen genieten van een vrouw.

Nou vroeg ik mij af hoe jullie hierover denken? Zijn er meerdere vrouwen die graag naar een vrouwenfeestje gaan. Of die ook verlangens hebben naar de erotiek met een vrouw.

Zelf ben ik heel blij dat ik een vriend heb die mij hierin vrij laat. We hebben het er natuurlijk goed over gehad want je moet altijd eerlijk zijn in je relatie en zeker weten dat alles wat je doet niet slecht valt bij de ander. Ik zit inmiddels ook alweer jaren op een bimeiden forum en buiten dat ik er super veel vriendinnen aan over gehouden heb vind ik het ook heerlijk om af en toe van een vrouw te mogen genieten!

Ben heel benieuwd naar jullie mening!

Biseksualiteit in een relatie

Totaal aantal stemmen: 24

Ja we leven in 2011 (8%)
Nee vreemdgaan is vreemdgaan ook met een vrouw (29%)
Ja als er goede regels zijn (58%)
Nee het hoort niet (4%)
quote:kadanz schreef op 12 oktober 2011 @ 19:01:

[...]

Is het onzekerheid als ik niet wil dat mijn partner vreemd gaat?

Niet persé.

Maar bang zijn dat je partner verliefd wordt op een vrouw en er dan vandoorgaat, dat wel.
Maar dat is toch het hele idee achter een monogame relatie? Dat kun je niet afwimpelen met 'onzekerheid' van je partner.
quote:kadanz schreef op 13 oktober 2011 @ 12:24:

Maar dat is toch het hele idee achter een monogame relatie? Dat kun je niet afwimpelen met 'onzekerheid' van je partner.Ik mag toch aannemen dat monogamie niet uit angst voortkomt.m
.
anoniem_132274 wijzigde dit bericht op 05-03-2016 09:29
Reden: privacy
% gewijzigd
Haha bij ons deed die mogelijkheid zich nogal onverwachts door. Ik denk iets té onverwachts want mijn vriend zag het op het moment supreme toch niet zo zitten.

Toch zegt ie het nog steeds wel te willen. Dus de volgende keer dat de gelegenheid zich voor doet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven