Heeeeellllppppp

09-11-2011 22:08 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier met mijn handen in mijn haar! Nou eigenlijk niet, dat zou lastig typen zijn..

Mijn overbuurvrouw sprak me vanmiddag aan. Haar dochter moest iets printen voor school dus heeft ze een printer aangeschaft. Zelluf geinstalleerd maar het werkte niet. Dus ik bied aan om mijn man ernaar te laten kijken. Vond ze lief en zou ze fijn vinden. Maar hij moest wel eerst eten. Ok no probs.

Aangezien het woensdag is eten we soep want ik doe aan yoga. Licht verteerbaar voedsel, dat 'sport' het best. Had 2 stokbroodjes gekocht maar bij thuiskomst had ik er nog maar 1. The bastards! Man keek me raar aan want hij moest toch wel genoeg eten? Heb hem dus maar zn mona puddinkje gegeven die eigenlijk voor vrijdag was. Hij blij, ik blij.

Na het eten gaat hij naar buuf. Voor de printer.

Jaja.. Hij neemt niet op en reageert niet op de 256 smsjes die ik sindsdien heb gestuurd. Het licht daar is overigens wel aan zie ik hoor!

Wat nu? Is hij boos dat hij maar een half stokbroodje kreeg? Doet hij dit altijd als ik naar yoga ga? Waarom moest hij goed eten van haar? Is het omdat ik binnenkort niet meer fulltime thuiszit maar ga werken? (Zij is wel thuisblijfmoeder). Is hij daar wel voor haar printer??!!

Wat moet ik nou? Advies gevraagd!

(voor de niet tussen de regels door kunnen lezers, dit is puur tijdverdrijf tot man thuiskomt. Weer es wat anders dan die spammerts )
quote:chocolover schreef op 09 november 2011 @ 22:31:

mirabile, 6 minuten geleden

Als je nu je openingsbericht nog eens naleest, welk advies zou je jezelf dan geven?

Lekker gaan slapen en de deur op de knip? Deur op de knip Ik zou direct de sloten vervangen.
Oh ik heb nog nieuwe cilinders liggen!

Zal ik hem ff bellen oftie dat wil komen doen?
Neem een leven.

Wat een gezeik, en al is dit grappig bedoeld; dan nog is het gezeik. Er is niets grappigs aan.

Eet stokbrood, 1, anders wordt je dik en moet je dat er weer af yoga-en. En ga slapen. Zal je goed doen.

Mijn vent is nu werken, zegt ie.

Dus ik vermaak me prima en heb een simpele maaltijd besteld bij de snackbar- met hoog nodig geflirt met de buurman die om specifiek te zijn een bereklauw en shoarmaplate bestelde, op de koop toe.

Als ie gaat zeiken zeg ik ook; "Neem een leven". 't Is maar dat je het weet.

Edit; hij belde 6 keer maar mijn telefoon stond op stil. Heb gesmst dat ie het maar uitzoekt omdat ik ga slapen. En nu??? Help topic openen? Of gewoon hetzelfde volhouden dat ie een leven moet nemen?
quote:Mrsje schreef op 09 november 2011 @ 22:29:

Ik krijg trouwens wel een beetje honger van die verhalen over soep, shoarma en monatoetjes. Iemand nog wat over

Ik krijg ook honger.

Is dit niet een goed topic voor de investigators?? (of hoe noemen ze zichzelf). Dan liggen er gelijk troepen in je tuin..
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Nee niet hem bellen!! Zoek een leuke buurman
Ik kom hier zomaar binnenvallen hoor, maar heb een prangende vraag.

Heb je dat Monatoetje wel op een bordje gestort, zoals het hoort? Zodat de chocoladelettersaus dus uiteen loopt over de marsepeinpudding?

Want als je 'm gewoon uit die kuip hebt laten lepelen, denk ik dat dit een verloren zaak is.
quote:Lotte35 schreef op 09 november 2011 @ 22:38:

Heb je dat Monatoetje wel op een bordje gestort, zoals het hoort? Zodat de chocoladelettersaus dus uiteen loopt over de marsepeinpudding?

Want als je 'm gewoon uit die kuip hebt laten lepelen, denk ik dat dit een verloren zaak is.Essentieel inderdaad voor een goede relatie...
Heb je zijn mails al gelezen? Zijn FaceBook gecheckt?
Ik zou de politie bellen, want er is vast iets ergs gebeurd. Ende brandweer.. En Peter R....
Neem een leven? Joh klavier, ik heb er net 2 bijgekregen! Mn vent is weg zijn affaire ding doen en ik heb inene een kind én ik ben zwanger. Dus hoe kun je dat nou voorstellen
quote:Lotte35 schreef op 09 november 2011 @ 22:38:

Want als je 'm gewoon uit die kuip hebt laten lepelen, denk ik dat dit een verloren zaak is.

NEEEE!

Ben je gek, juist uit die bak laten lepelen!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik moet jullie iets opbiechten

Hij heeft ook zelf het toetje moeten pakken..
En nu gaat de kat ook nog eens knarsetanden naast me.

Ok het is me duidelijk.. Ik heb het verpeee-heeest
quote:chocolover schreef op 09 november 2011 @ 22:42:

Ik moet jullie iets opbiechten

Hij heeft ook zelf het toetje moeten pakken..
Het komt wel goed schatje (en nu kan je door je net (terug)gevonden kindje sap naar je toe laten schuiven)

Alhoewel...

Waar is je kind? Heb je het al op bed gelegd? Heeft je kind überhaupt gegeten??? (of is dit pure mishandeling)
quote:tonkje schreef op 09 november 2011 @ 22:41:

NEEEE!

Ben je gek, juist uit die bak laten lepelen!

Maar dat is toch armoedig?

Storten die handel, hoppa.
Heeft de kat zojuist mijn kind opgegeten?!
Kijk even voor de zekerheid in de wasmand... Als je witte vlekjes in z'n boxers (slips? sloggi's?) ziet, dan weet je genoeg...
Hij draagt strings doces. Met kant enzo, heel schattig.. Heb ze net allemaal op de hand gewassen..
Je hebt zeker vandaag een pony laten knippen?
He daar istie weer!

Zn haar zit door de war maar dat komt natuurlijk door de wind. En zo ook zn rood aangelopen gezicht.

He wat fijn. Dr is niks aan de hand. Heb me druk gemaakt om niks
quote:Lotte35 schreef op 09 november 2011 @ 22:44:

[...]

Maar dat is toch armoedig?

Storten die handel, hoppa.

Maar, ik dacht, daar houden mannen juist van. Armoedig, primitief, echte mannen, Bavaria.

Of toch niet? (En heb ik daarom geen man? )
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tsss chooc, ik had wel meer verwacht van jou... zo kan je je toch niet opstellen als huisvrouw. Ik snap het wel hoor van MM
a docter a day keeps the apple away
Hij staat nu lekker onder de douche want hij wil fris ons bed in. Wat lief he
Marmot, ik weet het. Ik ga morgen meer mijn best doen. Dan krijgt hij kip met chicken tonight uit een potje. Veel beter he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven