Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Mag ik ff als meelezer een vraagje neergooien? Wat zouden jullie doen.

Vorige week een date afgesproken na een aantal mailtjes verspreid over een paar dagen, voor vanavond 20h op dat en dat station. Geen nummers of precieze lokatie uitgewisseld (die en die lantaarnpaal of fietsenstalling)

Maandag een mailtje van hem, hoe het met onze date stond. Dus ik een mailtje terug: die staat gewoon, woensdagavond 20h daar en daar en dit is m'n nummer.

Dat mailtje heeft ie nu nóg niet gelezen, en de date is over dik anderhalf uur. Én z'n profielfoto is ineens weg.

Heeft deze man een vriendin ofzo? Ik heb helemaal geen zin meer om te gaan, mócht ie nog wat laten horen... dit is toch niet netjes?
quote:storm2006 schreef op 08 november 2011 @ 22:25:

Ik had een profiel aangemaakt op E Matching en zonder foto, schaam schaam schaam. Daar kwam een reactie op en week later een date. Nou ja koffie bij de Toekan. Week later date met fijn diner en afscheid met gefriemel in de auto. Vol parkeerterrein en supporters naar later bleek. Paar dagen later overnachting en week later een weekeinde in Spanje aan de kust. Ik ben ervan overtuigd bijna dat ik stapel verliefd ben, maar gaat dit niet errug snel of ben ik met mijn 50 jaar hopeloos ouderwets? Ik hoor graag van jullie ik moet er bij zeggen eerste keer op Internet dating site en beiden gescheiden. Zijn nog wel inwonende kinderen en de afstand is behoorlijk.Wat leuk! Dus eerste date en meteen raak? Er is geen wet hoe een relatie moet ontstaan en hoe snel of hoe langzaam het zou moeten gaan. Hou je hoofd erbij en geniet ervan, zou ik zeggen!
@Tjoepertje, vaag verhaal zeg! Snap heel goed dat je eigenlijk helemaal geen zin meer hebt. Vertrouw je het überhaupt nog wel?
Storm 2006...........even een vraag!

Deze man komt toch niet uit Groesbeek.
quote:Tjoepertje schreef op 09 november 2011 @ 18:14:

Mag ik ff als meelezer een vraagje neergooien? Wat zouden jullie doen.

Vorige week een date afgesproken na een aantal mailtjes verspreid over een paar dagen, voor vanavond 20h op dat en dat station. Geen nummers of precieze lokatie uitgewisseld (die en die lantaarnpaal of fietsenstalling)

Maandag een mailtje van hem, hoe het met onze date stond. Dus ik een mailtje terug: die staat gewoon, woensdagavond 20h daar en daar en dit is m'n nummer.

Dat mailtje heeft ie nu nóg niet gelezen, en de date is over dik anderhalf uur. Én z'n profielfoto is ineens weg.

Heeft deze man een vriendin ofzo? Ik heb helemaal geen zin meer om te gaan, mócht ie nog wat laten horen... dit is toch niet netjes?

Regel 1: zorg altijd dat je iets meer weet van een man voordat je op date gaat, tenminste een telefoonnummer. Er zitten veel fakers tussen. Dit is er waarschijnlijk 1.

Duidelijk een zielepoot, wegwezen ermee.
Tjoepertje, je date is denk ik nu ongeveer? Ben wel benieuwd of je nog gegaan bent? Ik denk dat ik niet meer zou gaan. Zou ook niet zo snel op een station afspreken, gewoon in de kroeg ofzo vind ik toch prettiger!
@Rasa: nee, ik vertrouw het NIET. Heb hem via de site gemaild dat het wat mij betreft op deze manier niet hoeft als het zo begint, en dat ik dus niet kom.

Mócht ie naar dat station komen, kan ie dus linea recta weer naar huis.

Best vreemd, gewoon een gezonde knappe sportieve hollandse jongen met goeie baan en studie ernaast, 30-plusser, daar verwacht ik dit soort playergedrag niet direct van...

Maar goed daar ben ik met een ander ook al eens ingetuind. Exit dus!

Heb hem wel gevonden via Hyves, daar staat ie als samenwonend... maar goed, er zijn wel meer mensen die dat niet goed bijhouden. Hij zou al een half jaar single zijn, zei ie tegen mij.

Storm2006: gewoon van genieten en voor gaan, prima toch, als jullie het leuk hebben? Op een klik valt toch geen tijd te plakken?
quote:vivalaalcohol schreef op 09 november 2011 @ 19:44:

Tjoepertje, je date is denk ik nu ongeveer? Ben wel benieuwd of je nog gegaan bent? Ik denk dat ik niet meer zou gaan. Zou ook niet zo snel op een station afspreken, gewoon in de kroeg ofzo vind ik toch prettiger!

Thanx voor de reacties!

Nee ik ga ook niet. Meestal spreek ik idd ergens in een kroegje af, maar hij wist de weg niet dus we zouden vanaf het station naar de kroeg gaan.

En Marsepeintje: idd, zonder telefoonnummer ga ik echt niet ergens heen. Ik ga niet voor Jan met de korte achternaam op zo'n station hangen...

Rare mannen heb je toch.
@Tjoepertje, balen hoor, maar heel verstandig! Ben benieuwd of ie nog iets van zich laat horen...
@Rasa;hey oude bekende!Toch maar weer de stoute schoenen aangetrokken?

Lees hier al mee sinds het topic gestart is,ik date al sinds een jaar of 2 en heb de vreemdste vogels voorbij zien komen.

Met 1 man ben ik bevriend gebleven (voornamenlijk msn,dat wel) de rest was niks.

Vorige week vrijdag had ik date nr.9 en het was KLAPBOEM,echt met hoofdletters,gelukkig is het wederzijds.

Hij woont wat verderweg,uurtje trein,maar verder is hij helemaal goed en mijn type man.

@Tjoepertje;je bent een verstandige vrouw,Hyvesprofielen liegen doorgaans niet en jou intuitie ook niet.
Bowiefan: wat heerlijk voor jullie! Geniet ervan, er is toch niets mooiers dan stapelverliefd worden en dat het wederzijds is... Heerlijk!

Wat betreft die date: die kan het idd schudden. Vind het wel erg lullig voor z'n vriendin: ik ben ook ooit op deze manier bedrogen, mijn vriend die doodleuk aan het internetdaten was tijdens de relatie. Als ik wist wie ze was, zou ik het bijna verklappen. Had één van m'n vingers willen geven als iemand het toen tegen mij verteld had... dan had ik de relatie 2 jaar eerder verbroken.

Nou ja. Een hoop creeps dus, da's duidelijk. Blijf uitkijken, maar er zitten ook genoeg leuke en oprechte mensen tussen
Hee bowie! Een voltreffer, begrijp ik? Gefeliciteerd! Wat leuk! Heb je hem pas een keer gezien of inmiddels al vaker? Maar eh, date nummer 9 pas? Ik dacht dat de teller bij jou (ook) al veel hoger stond? En was je toentertijd ook niet aan een downloadman blijven plakken?

Eh ja, ik heb hééél voorzichtig de draad weer opgepakt. Aarzelend. Maar ja, in het dagelijks leven kom ik hem ook niet tegen, dus tja, je moet wat

Rugbyman blijft overigens nog steeds stil. Hij houdt wel de spanning erin...
Wow, wat een verhalen. Ik heb met alle nieuwe mensen ook een beetje moeite om namen te onthouden

Rasa, Rugbyman neemt wel zijn tijd he? Ik blijf voor je hopen!

Tjoepertje, goed dat je niet gegaan bent. Het klinkt als een alarmbel, en als hij echt graag wil dan had hij er vast ook wel wat meer moeite voor gedaan. Niet erg netjes van hem en waarschijnlijk een leugenaar.

VEO, hoe staat het met je spirituele man?

Vla, hoe voel jij je nu?

Boebele, sorry dat ik een beetje geirriteerd deed, ik weet dat je het alleen maar goed bedoelt en daar wil ik je ook voor bedanken. Je lijkt me een hele lieve meid. Hoe gaat het bij jou? Wanneer zie je hem weer?

Roosje, heb je N nog gezien vanavond? Nog een extra knuffel voor je. Hoe voel jij je nu?

Meiden, vanavond ben ik weer razend populair

Drie mannen aan de mail. Inderdaad gewoon wat ik al dacht, druk, werk, verhuizing, praatjes... Doet wel even goed hihi!

Zaterdag date met langeman en zondag date met vakantieman. Pfff en een berg huiswerk. Wat heb ik nou weer afgesproken??

Maargoed, laten we hopen dat de dates in elk geval gezellig zijn en dat 1 ervan echt super leuk is. En de praatjes wachten nog maar even, ik vind de sms aandacht wel vleiend, maar ik kijk nu eerst uit naar de goede mannen.
Rasa hoop dat hij uiteindelijk wel reageerd ..heb je ondertussen wel (mail) contact met anderen?

Mijn avondje chatten met spirituele man was weer erg gezellig..we hebben ook nummers uitgewisseld :-)

En hij zei dat hij me wilde zien..ergens volgende week gaan we een date plannen..erg spannend. Heb er zoveel zin in..lang niet meer zo gevoeld..hoop dat hij in real life ook zo leuk is :-)
Tierney leuk van je dates, hoop echt dat een van de date's erg leuk is :-) of allebei :D

Maar ja dan zit je weer met het probleem van kiezen..en als ze allebei vreselijk zijn heb je altijd plan C nog (praatjesman). :p
Haha, plan c! Dat issie inderdaad wel.

Ik hoop ook op de beste situatie en dat is dat een van de twee mailmannen me de adem beneemt, hoef ik niet te kiezen en dan heb ik ook weer eens een leuke goede date

Ik hoop dat je spirituele man in het echt ook zo leuk is! Spannend. Hebben jullie al gesmst?
VEO: wat leuk dat jullie chatavond weer zo geslaagd was! nu hopen dat dat in het echt ook zo is! Al contact gehad via telefoon/sms nu jullie elkaars nummers hebben?

Tierney: jij hebt gister dus ook een geslaagd avondje gehad zo op de mail En een heel druk weekend voor de boeg! Hihi weet je al wat je aan gaat doen

Rasa nog wat gehoord?

Tjoepertje: hopelijk kom je snel die oprechte en leuke man tegen!

Boebele: Hoe was jouw avond? nacht ?

Bowiefan: wat leuk van die voltreffer!

Ik ben weer thuis van een avond/nachtje bij hem. Was weer fijn, niet heel veel gepraat gister...hihi volgens mij hadden we elkaar een beetje gemist afgelopen dagen

Komend weekend heb ik een logeerkindje, maarja dan ga ik maar vragen of hij zin heeft om met zn drietjes wat te doen
Idd tierney dat zou de beste situatie zijn..ik hoop het echt voor je.

Het is altijd vreselijk als je iemand via de mail/sms erg leuk vindt maar in het echt blijkt hij helemaal niet zo leuk te zijn..dat is echt een baalsituatie :-) maar we gaan natuurlijk van het goede uit :p

Ik had hem gisteravond gelijk toen hij zijn nummer gaf een smsje gestuurd onder de zin van " dit is mijn nummer". Hij reageerde er meteen op met " dank je ,leuk X ".

Daarna hebben we nog zitten msn-en, maar hij zei dat hij vroeg moest opstaan..ik ben vandaag vrij dus ik kan uitslapen..toen hebben we een paar grapjes gemaakt over 's morgens wakker maken :-)

Uiteindelijk hebben we afgesproken dat ik hem 's morgens zou smsen voor zijn wekker ging. Nou gedaan en een heel lief smsje terug gekregen van hem met aan het eind " we smsen ;)". Dus ik denk dat we wel vaak gaan smsen :D

Dit is echt raar ik heb dit gevoel bijna nooit..maar het lijkt wel alsof ik verliefd ben op iemand die ik nog nooit heb gezien :-)

Geen-relatie-materiaal date wilde ook weer afspreken voor deze week..maar daar heb ik nu even geen zin in..ik wil eerst kijken hoe dit loopt :-)
Roosje wat fijn dat je weer een leuke avond hebt gehad, en soms hoef je niet te praten maar zeggen daden al genoeg (zoals gisteren bij jullie) :-)

Hebben jullie trouwens nu een relatie? Al eens over gehad?

Boebele hoe was jou avond ?
Dat gesprek is (nog) steeds niet geweest veo. Maar ik heb eigenlijk ook steeds minder last van onzekerheid. Zeker nu hij er zo overduidelijk voor me is, dat zou ie niet doen als ik alleen maar voor de leuk zou zijn.

Over 2 weken is hij jarig. Weet niet of/hoe ie dat gaat vieren...maar gaat wellicht een leuk moment zijn :-)

Jouw sms-man klinkt leuk!!! Hihi maar snel afspreken! Dan weet je of ie in t echt net zo leuk is! Veel smsplezier!
Hallo allemaal,

het was weer fijn bij mijn date, jammer dat het zo kort was. En we hebben het nu dus over kerst gehad Niet dat ik daarop aanstuurde, maar het ging over mijn werk omdat ik wel eens werk tijdens de feestdagen dus kwamen we er vanzelf op. Hij heeft niet expliciet gevraagd of ik mee ging naar zijn familie, maar het kwam er wel een beetje op neer dat ik daar dan "verwacht" wordt, hehe. Leuk he, hihi.

En ik ga me nu niet zo onzeker meer gedragen de komende dagen! En als ik dat wel doe moeten jullie me maar even streng toespreken

Tierney, leuk al die aandacht! En ik snap best dat je wat geirriteerd was hoor, ik weet van mezelf dat ik over dat soort dingen een beetje door kan draven. Dus voel je niet schuldig a.u.b. Ben benieuwd hoe het met je dates gaat aflopen, das wel veel zeg, zo 2 achter elkaar

VEO, die spirituele man klinkt ook leuk, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. zo te lezen ben je al een beetje verliefd op hem, leuk. Het is inderdaad wel even afwachten hoe het in het echt uitpakt, maar je hebt nu wel iets om je op te verheugen en je goed over te voelen.

Roosje, fijn dat het weer leuk was bij jullie en heel goed dat je je wat minder onzeker voelt nu. Dat was echt helemaal nergens voor nodig.

Ik ga even lunchen nu....
@VEO Raar is dat he, als je al (bijna) verliefde gevoelens hebt voor iemand die je nog nooit gezien hebt? Snel gaan zien hoor! Ik heb het ook een keer gehad. Hij bleek in het echt heel anders dan in mijn hoofd helaas...

Rugbyman zegt nog steeds niks. Ook niet meer online.

Wordt tijd dat ik op een extra paard ga wedden, geloof ik. Maar ja, welke datingsite? Ben op match4me wel een beetje uitgekeken en heb e-matching nooit iets aan gevonden. Paiq blijf ik wel een beetje in de gaten houden, maar daar kun je niet even de vaart erin zetten. Hoe zijn jullie ervaringen met Badoo? Nog andere tips?
Zou als ik jou was op een extra paard gaan wedden Rasa,dat hij niks meer zegt is veel te vaag.

Badoo is wel een grappige site,als je tenminste tegen een hoop onzinpraat en af en toe vieze praat kan.

Het is echt het kaf van het koren scheiden,ik heb uiteindelijk gechat met zeerlangeman,had serieuze praat,werken allebei in de zorg en meer raakvlakken.

Heb hem nu 3 keer gezien en het was vanaf de 1e minuut een gevoel van pffffff ik kan mezelf zijn.

Klopt Rasa,ik ben 5 weken blijven hangen aan een man,maar hij bleek uiteindelijk niet te sporen,soms zie je dat niet meteen.

Thanks voor de felicitaties,toch ben ik nog op mijn qui vive,afwachtend naar de adder onder het gras (want weet dat er veel weirdos op het internet struinen),toch voelt dit aardig goed.
O ja en die onzekerheid ,je zou er bijna paranoia van worden.

Belt/sms't/mailt hij wel terug (binnen die en die tijd),ik heb besloten om dat gevoel niet meer toe te laten!
Klinkt goed bowie! Hoop voor je dat er deze keer geen adder onder het gras zit!

Heb net Badoo even bekeken. Klopt het dat je vrijwel niks kan als je niet betaalt? En tjonge, het is inderdaad kaf van het koren scheiden zeg... Maar goed, áls ik al een foto vind die me (enigszins) aanspreekt, dan kan ik het profiel niet bekijken. Wat heb ik hieraan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven