Ideale man?
vrijdag 11 november 2011 om 17:23
vrijdag 11 november 2011 om 19:07
http://www.condoom-anonie ... ries/condooms-op-maat.pdf
Download hier je penisomvangmeter.
Download hier je penisomvangmeter.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 11 november 2011 om 19:12
Dromen mag idd
Dus hier mijn lijstje:
min 1.90m
min 95kg - geen vet
sportief - niet rokend
Kaal (geschoren of naturel:P)
Goede kantoorbaan
Niet opvallende tattoos
Blond-ish
Lief, zorgzaam, sociaal, gezellig, ambitieus, betrouwbaar, welbespraakt, familiemens, gevoel voor ritme, verantwoordelijk en vooral heel erg gek op mij
Dus hier mijn lijstje:
min 1.90m
min 95kg - geen vet
sportief - niet rokend
Kaal (geschoren of naturel:P)
Goede kantoorbaan
Niet opvallende tattoos
Blond-ish
Lief, zorgzaam, sociaal, gezellig, ambitieus, betrouwbaar, welbespraakt, familiemens, gevoel voor ritme, verantwoordelijk en vooral heel erg gek op mij
vrijdag 11 november 2011 om 19:36
vrijdag 11 november 2011 om 19:46
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 november 2011 @ 17:48:
Een stoer litteken; valt een herstelde hazenlip daar onder?
Gelukkig valt mijn vriend daar wel op (want ik heb zo'n 'stoer' litteken).
Hij heeft zelf ook een enorme jaap op zijn wang,opgelopen door een ernstig motorongeluk waarbij zijn toenmalige vriendin is omgekomen.
Dus ja,erg stoer een litteken.
Een stoer litteken; valt een herstelde hazenlip daar onder?
Gelukkig valt mijn vriend daar wel op (want ik heb zo'n 'stoer' litteken).
Hij heeft zelf ook een enorme jaap op zijn wang,opgelopen door een ernstig motorongeluk waarbij zijn toenmalige vriendin is omgekomen.
Dus ja,erg stoer een litteken.
vrijdag 11 november 2011 om 19:48
Leuk topic!
Mijn vriend is mijn ideale man, hoewel ik vroeger altijd dacht meer op modellentypes te vallen is hij dat niet en vind hem toch superknap! Zijn ogen.... Zucht, zwijmel.
En een beetje een buikje en wat vet is veeeel lekkerder om op te liggen /slapen, ds ben er alleen maar blij mee (het moet natuurlijk niet te worden)
Mijn vriend is mijn ideale man, hoewel ik vroeger altijd dacht meer op modellentypes te vallen is hij dat niet en vind hem toch superknap! Zijn ogen.... Zucht, zwijmel.
En een beetje een buikje en wat vet is veeeel lekkerder om op te liggen /slapen, ds ben er alleen maar blij mee (het moet natuurlijk niet te worden)
vrijdag 11 november 2011 om 19:50
Ík had zo een ideale man. Bijna exact zoals beschreven. Helaas was hij net zo mooi en galant bij elke vrouw en ging het vooral om hoe geweldig hij is. DIe mooie eigenschappen had hij ontwikkeld om zo veel mogelijk complimenten te krijgen, aandacht te krijgen. Hoe dan ook, het draaide altijd om zijn perfectie.
Doe mij maar een normale man, dat is voor mij perfect genoeg
Doe mij maar een normale man, dat is voor mij perfect genoeg
vrijdag 11 november 2011 om 20:10
quote:registreerjenu schreef op 11 november 2011 @ 17:27:
Pfffffff. Ik weet niet hoe oud je bent of dat je wellicht teveel doktersromannetjes hebt gelezen, maar het is niet bepaald een realistische lijst.
Nou, mijn man hoeft niet aan zoveel "eisen" te voldoen hoor. Ik zeg: succes met zoeken, je gaat 'm namelijk niet vinden.
Ik mis overigens een aantal cruciale dingen, want je spreekt alleen over uiterlijkheden. Ik wil graag een man die
- blij is met wat ie heeft/kan/doet
- een goed gesprek kan voeren
- zich in kan leven
- materialistische dingen niet (zo) belangrijk vindt
- liever "is" dan "doet"
Dit zou mijn lijstje ook zijn, alleen dan nog heel veel humor erbij. Maar wel dezelfde humor als die ik heb, anders klikt het niet.
Uiterlijk is niet zo heel belangrijk, lengte, haarkleur, etc. Het enige wat ik niet zo mooi vind is een dikke buik bij een kleine kale man. Sorry!!
En trouwens, het is een verlanglijstje he, dat wil niet zeggen dat je ernaar op zoek bent. Het is hetzelfde als een wens hebben voor een kanjer van een huis, met zwembad en tennisbaan, maar toch heeeeeel blij zijn met je gezellige flatje 3 hoog.
Pfffffff. Ik weet niet hoe oud je bent of dat je wellicht teveel doktersromannetjes hebt gelezen, maar het is niet bepaald een realistische lijst.
Nou, mijn man hoeft niet aan zoveel "eisen" te voldoen hoor. Ik zeg: succes met zoeken, je gaat 'm namelijk niet vinden.
Ik mis overigens een aantal cruciale dingen, want je spreekt alleen over uiterlijkheden. Ik wil graag een man die
- blij is met wat ie heeft/kan/doet
- een goed gesprek kan voeren
- zich in kan leven
- materialistische dingen niet (zo) belangrijk vindt
- liever "is" dan "doet"
Dit zou mijn lijstje ook zijn, alleen dan nog heel veel humor erbij. Maar wel dezelfde humor als die ik heb, anders klikt het niet.
Uiterlijk is niet zo heel belangrijk, lengte, haarkleur, etc. Het enige wat ik niet zo mooi vind is een dikke buik bij een kleine kale man. Sorry!!
En trouwens, het is een verlanglijstje he, dat wil niet zeggen dat je ernaar op zoek bent. Het is hetzelfde als een wens hebben voor een kanjer van een huis, met zwembad en tennisbaan, maar toch heeeeeel blij zijn met je gezellige flatje 3 hoog.
vrijdag 11 november 2011 om 23:43
Hmmm, mijn ideale man....
Ik heb enkele eisen:
- goede uitstraling
- grappig
- ik wil goed met hem kunnen praten
- gezellig
- spannend en sexy
- hij moet lief zijn
- minstens 1.75m lang
- slank
- mooie stem (liefst beetje schor = GEIL)
Verder heb ik enkele voorkeuren:
- donker haar
- spierballen
- lekkere kont
- stoer
- 28-38 jaar oud
- liever geen kinderen (heb eigen kinderwens)
- Groninger
Enkele mannen die ik errug SMUL vind:
Keanu Reeves, Michael Weatherly, Jensen Ackles, Gavin Rossdale, Brad Pitt, Johnny Depp, Orlando Bloom. Hahaha, en de Jilzz-mannen
Ik heb enkele eisen:
- goede uitstraling
- grappig
- ik wil goed met hem kunnen praten
- gezellig
- spannend en sexy
- hij moet lief zijn
- minstens 1.75m lang
- slank
- mooie stem (liefst beetje schor = GEIL)
Verder heb ik enkele voorkeuren:
- donker haar
- spierballen
- lekkere kont
- stoer
- 28-38 jaar oud
- liever geen kinderen (heb eigen kinderwens)
- Groninger
Enkele mannen die ik errug SMUL vind:
Keanu Reeves, Michael Weatherly, Jensen Ackles, Gavin Rossdale, Brad Pitt, Johnny Depp, Orlando Bloom. Hahaha, en de Jilzz-mannen
zaterdag 12 november 2011 om 00:12
Ik heb geen ideale man.
Voor de man op wie ik verliefd word laat ik mijn "eisen" varen. Ik heb ook geen beeld in mijn hoofd over hoe hij moet zijn. Misschien raar..maar ja....
Ik voel iets bij iemand en dan kan het me niet schelen of hij vuilnisman is of CEO van Shell. Of hij zwart haar heeft of blond. Of hij borsthaar heeft of niet.
Oh, nu ik dit opschrijf, weet ik het eigenlijk wel (de luttele eisen die ik heb):
- waanzinnig fysiek aantrekkelijk (voor mij)
- diepzinnige gesprekken kunnen voeren met hem
- met hem kunnen lachen (in elk geval elkaars humor verstaan, ik hoef echt niet steeds in een deuk te liggen)
- werken, maakt me niet zo veel uit wat, als hij maar werkt.
- geen dierenhater zijn (vind ik echt een afknapper)
Voor de man op wie ik verliefd word laat ik mijn "eisen" varen. Ik heb ook geen beeld in mijn hoofd over hoe hij moet zijn. Misschien raar..maar ja....
Ik voel iets bij iemand en dan kan het me niet schelen of hij vuilnisman is of CEO van Shell. Of hij zwart haar heeft of blond. Of hij borsthaar heeft of niet.
Oh, nu ik dit opschrijf, weet ik het eigenlijk wel (de luttele eisen die ik heb):
- waanzinnig fysiek aantrekkelijk (voor mij)
- diepzinnige gesprekken kunnen voeren met hem
- met hem kunnen lachen (in elk geval elkaars humor verstaan, ik hoef echt niet steeds in een deuk te liggen)
- werken, maakt me niet zo veel uit wat, als hij maar werkt.
- geen dierenhater zijn (vind ik echt een afknapper)
zaterdag 12 november 2011 om 00:40