Leuke bordspellen?
woensdag 9 november 2011 om 17:04
Aangezien ik al een aantal bordspellen heb, en die pas nog heb gespeeld met mijn familie, ben ik op zoek naar een nieuwe. We gaan met sinterklaar weer een spel doen, maar ik wil graag iets nieuws.
De standaarspelletjes zoals rummikub, yahtzee, kaarten kennen we ondertussen al wel.
Heb ook al Ik hou van holland-spel, het onvoorspelbaar-spel van Paul de leeuw, risking you/risking me, monopoly, Van Dale-spel etc etc.
Maar ik zoek iets nieuws. De speeltijd mag best een poosje duren, het liefst voor meerdere spelers, maar ook dat te spelen is voor 2 personen. Iedereen is 12+ dus niet een 'kinderlijk' spel.
De spelletjes zoals Kolonisten van Catan, en alles wat erop lijkt, trekt ons niet zo.
Echt een gezellig gezelschapsspel dus...Wie heeft tips??
De standaarspelletjes zoals rummikub, yahtzee, kaarten kennen we ondertussen al wel.
Heb ook al Ik hou van holland-spel, het onvoorspelbaar-spel van Paul de leeuw, risking you/risking me, monopoly, Van Dale-spel etc etc.
Maar ik zoek iets nieuws. De speeltijd mag best een poosje duren, het liefst voor meerdere spelers, maar ook dat te spelen is voor 2 personen. Iedereen is 12+ dus niet een 'kinderlijk' spel.
De spelletjes zoals Kolonisten van Catan, en alles wat erop lijkt, trekt ons niet zo.
Echt een gezellig gezelschapsspel dus...Wie heeft tips??