Leuke bordspellen?

09-11-2011 17:04 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik al een aantal bordspellen heb, en die pas nog heb gespeeld met mijn familie, ben ik op zoek naar een nieuwe. We gaan met sinterklaar weer een spel doen, maar ik wil graag iets nieuws.



De standaarspelletjes zoals rummikub, yahtzee, kaarten kennen we ondertussen al wel.



Heb ook al Ik hou van holland-spel, het onvoorspelbaar-spel van Paul de leeuw, risking you/risking me, monopoly, Van Dale-spel etc etc.



Maar ik zoek iets nieuws. De speeltijd mag best een poosje duren, het liefst voor meerdere spelers, maar ook dat te spelen is voor 2 personen. Iedereen is 12+ dus niet een 'kinderlijk' spel.



De spelletjes zoals Kolonisten van Catan, en alles wat erop lijkt, trekt ons niet zo.



Echt een gezellig gezelschapsspel dus...Wie heeft tips??
Alle reacties Link kopieren
ik verbaas me dat Bonanza nog niet genoemd is! ook van 999.
Boonanza is niet met zijn tweeën te spelen (tenzij je la Isla Boonita of Al Caboon erbij aanschaft), Fleur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven