Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
vrijdag 11 november 2011 om 09:37
vrijdag 11 november 2011 om 12:28
vrijdag 11 november 2011 om 13:28
Wat leuk Coe dat het zo mooi is geworden. En fijn dat je nu bijna klaar bent. Of moet je nog verven? De mislukte dingen opnieuw doen?
Sam heeft de hele morgen gehuild. Niks voor hem. Hij heeft altijd zo'n last van die rot prikken. Arm menneke. Nu is hij stil en ik heb heel onpedagogisch de tv aangezet en die kan hij in de box kijken. Pffft. Nou ja, hij is nu even stil. Afgeleid denk ik. Kinderprogramma staat aan.
Sam heeft de hele morgen gehuild. Niks voor hem. Hij heeft altijd zo'n last van die rot prikken. Arm menneke. Nu is hij stil en ik heb heel onpedagogisch de tv aangezet en die kan hij in de box kijken. Pffft. Nou ja, hij is nu even stil. Afgeleid denk ik. Kinderprogramma staat aan.
vrijdag 11 november 2011 om 13:58
Vanochtend is de woningbouw eindelijk weer eens komen kijken omdat de muren helemaal gevlekt zijn,daar komt de stucadoor vanmiddag of maandagochtend naar kijken.Waarschijnlijk moet de muur op Uk zijn kamer opnieuw gestuct worden.Dus de muren op middelste zijn kamer mag ik nu niet verven.
Plafond is zo niks meer aan te doen,daar worden gipsplaten overheen gezet.
Ik kan dus pas iets als de stucadoor is langsgeweest.
Nou ja,ik ben al lang blij dat ze het nu wel gaan oplossen,dan maar wat langer in de troep.
Arme Sam met die rotprikken!
Uk hangt ook al de hele dag voor de tv,die is gewoon moe en pakt zo nu en dan eens wat duplo om vervolgens op de grond te laten liggen.
Plafond is zo niks meer aan te doen,daar worden gipsplaten overheen gezet.
Ik kan dus pas iets als de stucadoor is langsgeweest.
Nou ja,ik ben al lang blij dat ze het nu wel gaan oplossen,dan maar wat langer in de troep.
Arme Sam met die rotprikken!
Uk hangt ook al de hele dag voor de tv,die is gewoon moe en pakt zo nu en dan eens wat duplo om vervolgens op de grond te laten liggen.
vrijdag 11 november 2011 om 15:13
Even rap rap rap. Ik zie bannen voorbij komen, doktersbezoeken, TL-balken die niet meer schijnen, stucwerk dat van muren afkomt en familie die krom ligt. Voor iedereen een hele dikke knuffel en sterkte daar waar ze dat kunnen gebruiken.
Het is hier een enorme heksenketel. Overwerken om alle evenementen zoals gepland te laten verlopen, teamuitstapjes verzorgen, regelen en meedoen, en daarnaast uiteraard het huishouden en het gezin dat ook gewoon hoort door te draaien.
Ik probeer mee te lezen en hier en daar te reageren, maar het is echt achterlijk druk momenteel, dus het zal geregeld voorkomen dat mijn reacties zich beperken tot de weekenden.
Het is hier een enorme heksenketel. Overwerken om alle evenementen zoals gepland te laten verlopen, teamuitstapjes verzorgen, regelen en meedoen, en daarnaast uiteraard het huishouden en het gezin dat ook gewoon hoort door te draaien.
Ik probeer mee te lezen en hier en daar te reageren, maar het is echt achterlijk druk momenteel, dus het zal geregeld voorkomen dat mijn reacties zich beperken tot de weekenden.
vrijdag 11 november 2011 om 15:28
Een dikke :hug; terug Shadow!
En ik had nog een heel stuk getypt maar dat zet ik straks wel op de bh anders ben ik wel heel herkenbaar.
En dan zwaai ik nu even naar mijn schoonzuskut... leuk dat je meeleest,je zal het wel heel jammer vinden dat je ook hier niets kunt vinden waarmee je mij zwart kan maken.
Get a life!
En ik had nog een heel stuk getypt maar dat zet ik straks wel op de bh anders ben ik wel heel herkenbaar.
En dan zwaai ik nu even naar mijn schoonzuskut... leuk dat je meeleest,je zal het wel heel jammer vinden dat je ook hier niets kunt vinden waarmee je mij zwart kan maken.
Get a life!
vrijdag 11 november 2011 om 18:37
vrijdag 11 november 2011 om 19:54
Jullie snappen vast dat we dus bij de Mac geweest zijn!
Echt,ik lig af en toe dubbel om die eigenwijze praat..
Vanochtend even naar de bakker,Uk op zijn loopfiets,ik erachteraan,dus hijgend tegen Uk,fiets even wat rustiger mama kan je niet bijhouden met haar oude lijf.
Uk,hardop lachend,nou mama jij bent toch niet oud,alleen je hoofd daar heb je wat drempels
Echt,ik lig af en toe dubbel om die eigenwijze praat..
Vanochtend even naar de bakker,Uk op zijn loopfiets,ik erachteraan,dus hijgend tegen Uk,fiets even wat rustiger mama kan je niet bijhouden met haar oude lijf.
Uk,hardop lachend,nou mama jij bent toch niet oud,alleen je hoofd daar heb je wat drempels
vrijdag 11 november 2011 om 20:24
Coe, je moet dat eigenlijk allemaal opschrijven voor later.
Mijn Troela had ook van die fantastische uitspraken en ook al blijven er altijd een paar hangen, het meest vergeet je toch.
Wij hebben ook frieten gegeten. Weer veel te veel natuurlijk .
Nu zal de weegschaal weer niet lief voor me zijn morgen...
vrijdag 11 november 2011 om 20:26
Zolang je de hoop niet hebt opgegeven is er nog een kans dat het ooit lukt MissM.
En je kunt nu alvast wat spullen gaan verzamelen voor op onze grote ruil-meet?
Hoe ging het op je werk Zoeb?
Mamzie! Waar zit je????
Shadow, laat je niet gek maken he?
Je klinkt druk, maar wel goed, dus daar is ook wat over te zeggen .
En je kunt nu alvast wat spullen gaan verzamelen voor op onze grote ruil-meet?
Hoe ging het op je werk Zoeb?
Mamzie! Waar zit je????
Shadow, laat je niet gek maken he?
Je klinkt druk, maar wel goed, dus daar is ook wat over te zeggen .
vrijdag 11 november 2011 om 20:28
Ik wordt lid van de Ukkie Fanclub hoor. Ik ben ook zijn grootste fan. Wat een gave en slimme opmerkingen kan hij maken. Heerlijk gewoonweg. En hij heeft me op een idee gebracht.
Ik ga Macdonalds halen straks na het werk. Ik kom erlangs.
Vraag Uk even of zijn vader betaald?
Coe je schrijft ze toch wel op hé. Zou zo zonde zijn als je dit vergeet.
Is het rust bij het voetballen? 't Is hier opeens druk.
Mensen gaan zeker internetbankieren als ze even tijd hebben.
Ik ga Macdonalds halen straks na het werk. Ik kom erlangs.
Vraag Uk even of zijn vader betaald?
Coe je schrijft ze toch wel op hé. Zou zo zonde zijn als je dit vergeet.
Is het rust bij het voetballen? 't Is hier opeens druk.
Mensen gaan zeker internetbankieren als ze even tijd hebben.
vrijdag 11 november 2011 om 20:37
Mogguh
Ik heb vandaag op een afspraak na de hele dag geslapen. Vanochtend een aanvaring met Oudste en vanmiddag was Muis niet op zijn best bij de ggz. Die moet aan de medicijnen. Slik. Daar heb ik in december een afspraak voor die eventueel nog wordt vervroegd. Op dit moment is Middelste aan het logeren, Muis slaapt op de bank en Oudste is naar een feestje.
Meiden, ik zal wel wat meer op mijn handen gaan zitten, want kon niet eens meelezen en dat zou me vooral voor permanent helemaal niet leuk lijken.
Ukkie is echt grappig, Coe. Maar dat gedoe met het stucwerk helemaal niet.
Zoeb, het blijft dus nog even spannend. Fijn dat je huisarts zich goed voor je in zet.
Goldie, mogen we al weten naar welk concert je gaat?
MissM, wel een erg ambitieus plan.
Shadow, al gewend aan de winkels?
Gelfling, jij hebt adhd-katjes
En Kitty, leuk om je even gesproken te hebben gisteren.
Ik heb vandaag op een afspraak na de hele dag geslapen. Vanochtend een aanvaring met Oudste en vanmiddag was Muis niet op zijn best bij de ggz. Die moet aan de medicijnen. Slik. Daar heb ik in december een afspraak voor die eventueel nog wordt vervroegd. Op dit moment is Middelste aan het logeren, Muis slaapt op de bank en Oudste is naar een feestje.
Meiden, ik zal wel wat meer op mijn handen gaan zitten, want kon niet eens meelezen en dat zou me vooral voor permanent helemaal niet leuk lijken.
Ukkie is echt grappig, Coe. Maar dat gedoe met het stucwerk helemaal niet.
Zoeb, het blijft dus nog even spannend. Fijn dat je huisarts zich goed voor je in zet.
Goldie, mogen we al weten naar welk concert je gaat?
MissM, wel een erg ambitieus plan.
Shadow, al gewend aan de winkels?
Gelfling, jij hebt adhd-katjes
En Kitty, leuk om je even gesproken te hebben gisteren.
vrijdag 11 november 2011 om 21:55
Ha die Mamz!
Wat voor meds heeft Muis nodig dan? Of is dat info voor op de BH?
Fuss, ja meeten! We moeten nu echt heel snel een datum prikken.
Zoeb, wist jij niet zo'n site waarop mensen konden aangeven wanneer ze konden en wanneer niet?
Coetje, gaat het dit jaar echt niet meer lukken?
Ik heb net samen met Goldman lekker lang in bad zitten kletsen maar nu heb ik een ouwe-vrouwen-velletje.
Straks op tijd naar bed, morgen moet ga ik de hele dag de biertent in.
Oja Mamzie, het optreden waar ik de kaarten voor moest bestellen is geen concert maar iets carnaval gerelateerd.
Wat voor meds heeft Muis nodig dan? Of is dat info voor op de BH?
Fuss, ja meeten! We moeten nu echt heel snel een datum prikken.
Zoeb, wist jij niet zo'n site waarop mensen konden aangeven wanneer ze konden en wanneer niet?
Coetje, gaat het dit jaar echt niet meer lukken?
Ik heb net samen met Goldman lekker lang in bad zitten kletsen maar nu heb ik een ouwe-vrouwen-velletje.
Straks op tijd naar bed, morgen moet ga ik de hele dag de biertent in.
Oja Mamzie, het optreden waar ik de kaarten voor moest bestellen is geen concert maar iets carnaval gerelateerd.
zaterdag 12 november 2011 om 08:00
zaterdag 12 november 2011 om 09:59
Uk heeft nu al rode konen en stuitert door het huis van de spanning!
Vriend gaat toch proberen met de boot in de haven te komen.
Ben benieuwd of dat gaat lukken.Helaas is er voor mij geen plaats meer....ik kan wel mee maar dan moet er een kind af en dat vind ik wel heel zielig!
Ik ga dus met Oudste lekker shoppen.
Middelste gaat lasergamen vanmiddag.
Vriend gaat toch proberen met de boot in de haven te komen.
Ben benieuwd of dat gaat lukken.Helaas is er voor mij geen plaats meer....ik kan wel mee maar dan moet er een kind af en dat vind ik wel heel zielig!
Ik ga dus met Oudste lekker shoppen.
Middelste gaat lasergamen vanmiddag.