nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
maandag 7 november 2011 om 21:47
heb weer onstelbaar veel zin om iemand lek te prikken...
niet soezie want dan kan ze geen moppen meer tappen.
ok ga ook een poging wagen:
Op nummer 54 woont badman op nummer 55 woont superman op nummer 57 woont spiderman . Wie woont er op nummer 56????
buurman (zeg buurmeeen...)
en wat is pas echt zielig?
en jongen met 1 been een step geven.
(dit topic is erg goed voor als ik chagrijnig of zielig ben by the way...... lig steeds helemaal in een scheur...)
niet soezie want dan kan ze geen moppen meer tappen.
ok ga ook een poging wagen:
Op nummer 54 woont badman op nummer 55 woont superman op nummer 57 woont spiderman . Wie woont er op nummer 56????
buurman (zeg buurmeeen...)
en wat is pas echt zielig?
en jongen met 1 been een step geven.
(dit topic is erg goed voor als ik chagrijnig of zielig ben by the way...... lig steeds helemaal in een scheur...)
maandag 7 november 2011 om 21:54
Ik weet er nog wel eentje, maar dat is wel een schunnig mopje. Ik had een feestje vrijdag en daar werd volop mopjes getapt. Ik kan ze alleen zo slecht onthouden... Op deze twee na dus. Dus jullie zullen het ermee moeten doen ben ik bang...
Hoe heet een homofiele Indiaan?
Indianus....
Bahbahbah. Eigenlijk is ie best wel grof. Maar na een paar wijntjes lag ik helemaal dubbel... Ik stond duidelijk aan de mannentafel.
Missphoebe, ik moet wel erg lachen om je eenbenige met de step...
Net in 34 minuten 5km gerend! Vind ik best knap van mezelf... Nu ga ik maar eens douchen... Slaap lekker alvast!
Hoe heet een homofiele Indiaan?
Indianus....
Bahbahbah. Eigenlijk is ie best wel grof. Maar na een paar wijntjes lag ik helemaal dubbel... Ik stond duidelijk aan de mannentafel.
Missphoebe, ik moet wel erg lachen om je eenbenige met de step...
Net in 34 minuten 5km gerend! Vind ik best knap van mezelf... Nu ga ik maar eens douchen... Slaap lekker alvast!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
maandag 7 november 2011 om 21:57
quote:Missphoebe schreef op 07 november 2011 @ 21:47:
Op nummer 54 woont badman op nummer 55 woont superman op nummer 57 woont spiderman . Wie woont er op nummer 56????Ik dacht, waarom lees ik deze nou niet zoals het hoort? Maar officieel is het Batman... Ik zag in mijn hoofd al een mannetje met een cape om in bad liggen...
Op nummer 54 woont badman op nummer 55 woont superman op nummer 57 woont spiderman . Wie woont er op nummer 56????Ik dacht, waarom lees ik deze nou niet zoals het hoort? Maar officieel is het Batman... Ik zag in mijn hoofd al een mannetje met een cape om in bad liggen...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
donderdag 10 november 2011 om 11:35
theeleut: niet lang als je hem onder je schoen weg moet krabben hihihi nee echt geen idee.
nutteloze mededelingen: ff koffie drinken en dan ff boodschappen.
vanmiddag eten bij broer, geen zin in want hij zeurt altijd. (behalve als ik er op voorbereid ben om een grote bek te geven als ie weer gaat zeuren. dan zeurt ie nooit . ik ga maar een topic 'het leed dat oudere broer heet' oprichten denk ik.....)
oww wat heb ik het toch weer zwaar.......
vraag me af of dit nutteloos genoeg is maar goed.
nutteloze mededelingen: ff koffie drinken en dan ff boodschappen.
vanmiddag eten bij broer, geen zin in want hij zeurt altijd. (behalve als ik er op voorbereid ben om een grote bek te geven als ie weer gaat zeuren. dan zeurt ie nooit . ik ga maar een topic 'het leed dat oudere broer heet' oprichten denk ik.....)
oww wat heb ik het toch weer zwaar.......
vraag me af of dit nutteloos genoeg is maar goed.
vrijdag 11 november 2011 om 11:35
Nog meer nutteloze informatie: wisten jullie dat het helemaal niet waar is dat als je een pier doormidden hakt hij weer een nieuwe kop of kont erbij krijgt? Dan is hij dus inderdaad gewoon zo dood als een pier... En leeft hij niet zo lang. Tenzij hij al heel oud was natuurlijk toen je hem doormidden hakte.
*Einde biologieles*
*Einde biologieles*
vrijdag 11 november 2011 om 17:38
soezie werkelijk waar, met deze informatie maak je mn hele weekend nu al goed aangezien ik me al jaren afvraag hoe het nou zit met de regenwurm/pier/hoe zo'n beest ook heet
in het kader van nutteloze mededelingen kom je hoog op de ranglijst.
mijn eigen nutteloze uitspraak van vandaag: heb na lang twijfelen eindelijk een dvd van de soprano's aangeschaft.
ben erg benieuwd of het idd. zo goed/verslavend is....
in het kader van nutteloze mededelingen kom je hoog op de ranglijst.
mijn eigen nutteloze uitspraak van vandaag: heb na lang twijfelen eindelijk een dvd van de soprano's aangeschaft.
ben erg benieuwd of het idd. zo goed/verslavend is....
vrijdag 11 november 2011 om 21:18
Soezie, heb je een heus pierenexperiment uitgevoerd of is het een theoretische biologieles.
Nutteloze info voor Missphoebe: mijn buurvrouw heeft de dvd serie van the Sopranos ook......
Was in de stad voor verjaardagskado voor theeman en heb gelijk schoenkadootje gekocht voor peuterdochter en babyzoon. Heb voor theeman en mezelf echt enorm nutteloze schoenkadootjes gekocht: een nepdrol en een scheetkussen......... Die Sinterklaas toch!
*verheugt zich nu al op vreemde blikken van theeman bij het uitpakken*
Nutteloze info voor Missphoebe: mijn buurvrouw heeft de dvd serie van the Sopranos ook......
Was in de stad voor verjaardagskado voor theeman en heb gelijk schoenkadootje gekocht voor peuterdochter en babyzoon. Heb voor theeman en mezelf echt enorm nutteloze schoenkadootjes gekocht: een nepdrol en een scheetkussen......... Die Sinterklaas toch!
*verheugt zich nu al op vreemde blikken van theeman bij het uitpakken*
vrijdag 11 november 2011 om 23:58
Hahahaha theeleut! Hoe kom je erop! Helemaal in stijl van dit topic als ik het mag zeggen.
Nee, geen pierenexperiment uitgevoerd. Wel ooit een sprinkhaan onderzocht, en erachter gekomen dat die de hersenen (voor zover ze die hebben) halverwege hun rug hebben zitten. Ook zonder kop kunnen ze bewegen dus. Alleen eten is wat lastiger.
En of jullie het nu geloven of niet: het was heus een serieus opgezet experiment. Op de universiteit. Heb zelfs haaien ontleed, en slakken, zeesterren en meer van die ongein...
Ik heb laatst een hele lading lesbiënne mopjes voorbij horen komen. Vond ze persoonlijk wel wat flauw. Maar goed.
Hoe heet een lesbiënne die je 's ochtends om zeven uur wakker staat te maken?
Een Weckpot.... Flaaaaauuuuuwwww....
O ja, doet me denken aan een heeeeeeeeeeel oud mopje.
Hoe heet de vrouw van een bosjesman?
Takkewijf.
Zo, dit takkewijf gaat slapen. Welterusten!
Nee, geen pierenexperiment uitgevoerd. Wel ooit een sprinkhaan onderzocht, en erachter gekomen dat die de hersenen (voor zover ze die hebben) halverwege hun rug hebben zitten. Ook zonder kop kunnen ze bewegen dus. Alleen eten is wat lastiger.
En of jullie het nu geloven of niet: het was heus een serieus opgezet experiment. Op de universiteit. Heb zelfs haaien ontleed, en slakken, zeesterren en meer van die ongein...
Ik heb laatst een hele lading lesbiënne mopjes voorbij horen komen. Vond ze persoonlijk wel wat flauw. Maar goed.
Hoe heet een lesbiënne die je 's ochtends om zeven uur wakker staat te maken?
Een Weckpot.... Flaaaaauuuuuwwww....
O ja, doet me denken aan een heeeeeeeeeeel oud mopje.
Hoe heet de vrouw van een bosjesman?
Takkewijf.
Zo, dit takkewijf gaat slapen. Welterusten!
zaterdag 12 november 2011 om 14:40
Goedemiddag!
Mijn vorige post is verdwenen...Had ik iets onbetamelijks gezegd? Ik weet het niet meer, want de nutteloosheid is zo groot, dat ik zelf meteen vergeet wat ik opschrijf.
Ik heb Sinterklaas zien aankomen op tv. En nu zit ik op de bank te nixen. Ik ben al de hele week suf en ik ben niet vooruit te branden. Misschien straks even een wandeling maken, kijken of dat helpt (en kijken of ik al zwarte pieten op het dak zie).
Mijn vorige post is verdwenen...Had ik iets onbetamelijks gezegd? Ik weet het niet meer, want de nutteloosheid is zo groot, dat ik zelf meteen vergeet wat ik opschrijf.
Ik heb Sinterklaas zien aankomen op tv. En nu zit ik op de bank te nixen. Ik ben al de hele week suf en ik ben niet vooruit te branden. Misschien straks even een wandeling maken, kijken of dat helpt (en kijken of ik al zwarte pieten op het dak zie).
zaterdag 12 november 2011 om 20:57
zondag 13 november 2011 om 11:45
Stiekem toch een tank?
Mijn liefje en ik zijn samen marsepein en chocoladegeld aan het eten
(hij de marsepein en ik de chocola). Het is ontzettend leuk met mijn liefje! Ik had alles goed voor elkaar en mijn leven was erg leuk, maar met dit liefje er bij is het een stuk leuker.
Sopranos heb ik soms een losse aflevering gezien, maar ben er nooit echt door gegrepen. Is het leuk, miss Phoebe? Want dan ga ik het nog een kans geven.
Heb een kilo tomaten in huis. Ik ga vanavond soep maken. Maar eerst een fietstochtje maken in dit mooie weer!
Mijn liefje en ik zijn samen marsepein en chocoladegeld aan het eten
Sopranos heb ik soms een losse aflevering gezien, maar ben er nooit echt door gegrepen. Is het leuk, miss Phoebe? Want dan ga ik het nog een kans geven.
Heb een kilo tomaten in huis. Ik ga vanavond soep maken. Maar eerst een fietstochtje maken in dit mooie weer!
zondag 13 november 2011 om 21:38
Kippensoep toch?
Nee, het was geen bedrijfskunde, maar rechten. Deze experimentjes waren om te zien of het strafbaar was om dat te doen. Blijkbaar niet, want ben niet opgepakt.
Dit weekend weer mijn ouders geholpen met verhuizen. Twee weken geleden ook al. Of was het drie? Wel raar trouwens, ze zijn maar één keer verhuisd en ik moest twee keer helpen. Zouden ze me aan het uittesten zijn?
Nee, het was geen bedrijfskunde, maar rechten. Deze experimentjes waren om te zien of het strafbaar was om dat te doen. Blijkbaar niet, want ben niet opgepakt.
Dit weekend weer mijn ouders geholpen met verhuizen. Twee weken geleden ook al. Of was het drie? Wel raar trouwens, ze zijn maar één keer verhuisd en ik moest twee keer helpen. Zouden ze me aan het uittesten zijn?
maandag 14 november 2011 om 17:02
maandag 14 november 2011 om 17:05
Missphoebe, is je middaghumeur beter dan je ochtendhumeur?
Okee, een hele flauwe mop dan:
Er zitten drie lesbiënnes op een rijtje. Eentje is lichtelijk opgewonden. Hoe heet dat?
Eén pot nat....
Als ik hem zo nalees vind ik hem niet eens echt grappig. Maar ik ben dan ook niet in een opperbeste stemming...
Okee, een hele flauwe mop dan:
Er zitten drie lesbiënnes op een rijtje. Eentje is lichtelijk opgewonden. Hoe heet dat?
Eén pot nat....
Als ik hem zo nalees vind ik hem niet eens echt grappig. Maar ik ben dan ook niet in een opperbeste stemming...
maandag 14 november 2011 om 17:51
maandag 14 november 2011 om 21:55
Ik vind de grapjes erg politiek incorrect, maar stiekem best grappig.
Wat was trouwens de oplossing van het groene in de woestijn dat geen tank was?
Mijn liefje nam mij vanavond opeens mee naar de pizzeria! Mijn liefje is echt lief.
Hebben jullie het ook zo koud? Ik ben een beetje dubbel in mijn mening over dit weer: Het is heerlijk fris en ik geniet van mijn tintelende wangen als ik gefietst heb. Maar ik vind heb binnen toch wel erg koud, onder mijn dekentje en met de kachel aan. En ik ben ontzettend blij dat het niet regent!
Wat was trouwens de oplossing van het groene in de woestijn dat geen tank was?
Mijn liefje nam mij vanavond opeens mee naar de pizzeria! Mijn liefje is echt lief.
Hebben jullie het ook zo koud? Ik ben een beetje dubbel in mijn mening over dit weer: Het is heerlijk fris en ik geniet van mijn tintelende wangen als ik gefietst heb. Maar ik vind heb binnen toch wel erg koud, onder mijn dekentje en met de kachel aan. En ik ben ontzettend blij dat het niet regent!
dinsdag 15 november 2011 om 10:41
Ik ga ook voor stiekem toch een tank...
Wij hadden vroeger een hele hoop van die mopjes. Het is rood, ligt op het aanrecht en is geen tomaat. Wat is het?
...Stiekem toch een tomaat.
Maar ik weet nog wel een andere:
Het is rood en vliegt door de tweede kamer...?
Een ongestelde vraag...
Hier ook stress van het werk Missphoebe... Wij hebben al jaaaaaaaren personeelstekort, en ik maak het rooster. Leuk joh! ...
Wij hadden vroeger een hele hoop van die mopjes. Het is rood, ligt op het aanrecht en is geen tomaat. Wat is het?
...Stiekem toch een tomaat.
Maar ik weet nog wel een andere:
Het is rood en vliegt door de tweede kamer...?
Een ongestelde vraag...
Hier ook stress van het werk Missphoebe... Wij hebben al jaaaaaaaren personeelstekort, en ik maak het rooster. Leuk joh! ...
anoniem_102366 wijzigde dit bericht op 15-11-2011 10:43
Reden: weer de verkeerde smilie...
Reden: weer de verkeerde smilie...
% gewijzigd