Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
roosje: *driedubbelzwijmel*

Oh roosje, wat superlief!
eigenlijk zijn hij en ik al lang niet meer aan het (internet)daten....maar hihi het blijft leuk hier mee te lezen/schrijven.
Tierney, veel plezier vandaag.

Roosje, echt heel lief jou N :-)

Boebele, fijn dat hij zulke grapjes maakt. En idd wat tierney zegt, dat betekent heel wat.
Denk je dat echt? Ik zoek er niet zoveel achter eigenlijk, ik bedoel, het zijn en blijven grapjes...
Boebele, een man die je niet ziet zitten kijkt wel uit daarover grapjes te maken, god weet hoe serieus jij dat oppikt! Dus dat hij dat doet zegt echt wat hoor. Natuurlijk niet dat jullie morgen trouwen en kinderen krijgen, maar wel dat hij serieus is met je en misschien wel dat hij daar een voorstelling van maakt.

Nou de date is geweest. We hebben een uur of twee gewandeld en daarna nog thee gedroken. Ik heb het heel gezellig gehad, in het begin verliep het wat stroever, maar later hebben we echt wel leuk gepraat. Maar ik voel nog geen aantrekkingskracht. Hij vroeg of we het nog eens een keer konden doen en daar heb ik ja op gezegd, maar verder geen details. Ik wil er even over nadenken. Of ik hem aantrekkelijk zou kunnen vinden. Het voelde nu heel vriendschappelijk.

Hij viel in elk geval wel mee. Ik merkte wel dat hij een beetje dichtklapt als je het over daten, relaties, intimiteit enzo hebt. Ik praat daar zelf heel makkelijk over, volgens mij is hij een beetje traditioneel ingesteld.
Tierney: gelukkig viel de date mee! En al met al klinkt het toch als een gezellige middag!

Misschien ook maar even meer over nadenken als je je date 2 hebt gehad van dit weekend? Wat ga je daarmee doen?

Ohhh ik had vandaag weer enorm kriebeltjes! (denk dat het hele emo gebeuren rondom mijn zus die een beetje indamde) Was gewoon zo fijn om hem weer te zien vandaag, ook al was het maar een paar minuutjes vandaag. Morgen einde van de middag zie ik hem weer :-) Ik had vandaag zin in stoofvlees...om te gaan maken, maar met mn werkkindje in huis was dat niet zo handig. Dus dan hem maar weer voor het eten vragen (of zou hij een keer voor mij gaan koken? -dat kan ie niet zo heel goed-)
Zojuist heb ik een date afgezegd met X, ik voel mij hier best een beetje vervelend onder. Maar ik had het gevoel dat ze mij niet vertrouwde. Op heel gewone vragen reageerde ze heel erg achterdochtig, en op de vraag of ze ook andere foto's had dan haar profiel foto antwoordde ze dat ik het hiermaar mee moest doen, want die foto beschreef perfect wie ze was.

Ik heb haar een berichtje geschreven dat ik vertrouwen toch wel erg belangrijk vindt, en dat ik dat bij haar vond ontbreken.

Daar reageerde ze in mijn ogen heel vervelend op, wat mij op zich sterkte in mijn mening.

Maar de vraag die zich onvermijdelijk opdringt is heb ik te veel dingen lopen vragen ? of maakt internetdaten paranoide ?

Graag jullie visie
@man1973, het eerste dat in mij opkomt, is dat zij niet meer leuke foto's van haar zelf heeft en dat ze daarom geïrriteerd reageerde op je vraag of ze nog meer foto's heeft.

Bij mij komt de vraag of ik nog meer foto's heb, ook niet altijd goed over. Het voelt voor mij dan een beetje alsof de ander wil weten of ik wel mooi genoeg ben. Maar ik zou niet zo kribbig reageren als zij gedaan heeft.
Tierney,

gewoon even laten bezinken, die date. Zo te lezen was het best gezellig! Ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat met date 2. Wat gaan julllie doen?

roosje, en, heb je hem uitgenodigd? Ik ga morgen voor de zoveelste keer voor hem koken, ben bijna door mijn succesrecepten heen Ik kijk er wel heel erg naar uit om hem weer te zien, het voelt alweer zo lang geleden (donderdagochtend... ). Helaas wederom weer een avondje en een nacht, maar komend weekend hopelijk dus iets langer.
Hey meiden, het is een beetje anders gelopen gister.

Ik raakte weer aan de sms met praatjesman en ik had hem nog even meer gepest, en toen werd het gezellig en kwam hij naar mij toe. Oeps!

Het was heel leuk weer, we wilden elkaar ehm, echt graag zien! En daarna ging hij weer schattig lopen doen, hij kon niet blijven slapen, maar dacht erover na om het toch te doen, uiteindelijk ging hij toch naar huis. Maar hij vroeg of ik mee liep met de honden. Dus ik nog zeggen dat ik toch eens hem uit mijn hoofd moet zetten, en hij weer 'waarom??'... soms vraag ik me echt af of hij het zelf wel weet. Beetje rare verhouding met machtspelletjes zo, maar i like it Maar ik moest het echt even uit mijn systeem hebben hoor na al dat gsms van de afgelopen week. Voorlopig is het weer goed zo.

Een ding deed het me wel realiseren: lange man was niet leuk genoeg, anders had ik dit nooit gedaan. Ik zit nu dus heel erg te twijfelen of ik hem wel nog een keer moet zien. Het gaat niet om praatjesman, maar het feit dat ik behoefte had aan een date met een andere man ubehaupt. Is ook niet eerlijk naar lange man toe. Dus ik denk dat ik het maar bij deze date laat en in elk geval open ga zijn.

De date met vakantieman heb ik weer verzet, vond hij niet erg gelukkig, daar voelde ik me ook niet goed meer bij. Ik zag het al een beetje aankomen hoor. Het was echt een beetje teveel in een weekend, ook al waren het eerste dates. Hoe doen ze dat toch in die programma's als bachelorette, 30 mannen tegelijk daten haha!

Zo even een egopost, maar nu doe ik weer met jullie verhalen mee hoor.
Ha meiden,

Blijft leuk al jullie verhalen te lezen . Heb een heerlijk weekend gehad, maar het gaat helaas niet meer lukken mijn date nog op te zoeken. Pfff, moet ik nog een hele week wachten :(.

Roosje en boebele, jullie klinken zo verliefd. Heerlijk :)!

En tierney, je date klonk gezellig maar niet als de ware. En praatjesman... Let maar goed op jezelf. Heb er ook een keer zoeen gehad. Superspannend, vonken vlogen er van af, maar hoe ik het ook voor mezelf probeerde goed te praten, ik werd toch verliefd terwijl ik wist dat ie ook met andere vrouwen rommelde. Dat was wel ff au!
Balen vla, dat je je vriendje zolang moet missen! Is er bij jullie echt geen mogelijkheid om door de week een avondje vrij te maken? Vraag je je dan nooit af hoe het dan verder moet ontwikkelen?

Maar wel leuk dat je weekendje weg bevallen is.

Ik heb trouwens meteen in het begin een afspraak met mezelf gemaakt, zodra ik praatjesman als relatiemateriaal ga zien dan ben ik weg. Geen discussie, gewoon voor mezelf zorgen. En weetje, voor nu ben ik weer even oke, ik zie wel wanneer we elkaars pad weer kruisen. Het luchtte enorm op en ik vond het fijn dat ik hem een weekje speels vernederd en gemarteld heb, even afreageren waar ik toen boos om was

Iets zegt me dat hij dit keer meer moeite dan mij heeft om stil te blijven...

Ik heb dit keer trouwens voor het eerst moeite om een afwijzingsmail te sturen naar langeman. Ik weet het gewoon niet zeker. Ik heb inmiddels wel weer een mail van hem, hij vond het leuk en vroeg wat dingen. Ik heb gezegd dat ik het ook leuk vond, maar niets gezegd over een volgende date. ik voel me een beetje sad om hem af te wijzen. Misschien toch een tweede date dan? Ohhhhhw ik weet het niet, miss twijfelkont!
Als je zo twijfelt is het misschien toch de moeite van een tweede date waard?

En ja. Ik vraag me ook wel af hoe dit zich verder moet ontwikkelen. Doordeweeks is echt heel lastig vanwege de afstand. En hij is heel druk met zijn werk. Binnenkort moet ie weer voor langere tijd op reis dus dan mis ik weer een weekend met hem. Ik vind het echt lastig. Het voelt doordeweeks ook helemaal niet alsof ik een vriendje heb. Ik doe gewoon mijn ding en hoef nergens rekening mee te houden. En in het weekend is het heel fijn met hem, maar dan is het toch net te kort om elkaar echt te leren kennen. Juist de kleine dingen dan bedoel ik hè: hoe hij uit zijn werk komt, wat zijn ochtendritueel is, etc. Het heeft zijn voor- en zijn nadelen. Aan de ene kant kunnen we rustig wat opbouwen, hoef ik niet weg te rennen omdat het te snel gaat. En aan de andere kant heb ik geen idee hoe dit in de toekomst moet als we ooit zouden besluiten echt ons leven met elkaar door te brengen.
Hey tierney, ik denk dat jij het beste weet wat jou gevoelens betekenen..ik denk ook dat je langeman niet echt leuk genoeg vond, anders had je echt geen behoefte om met praatjesman te daten..als jij het gevoel hebt dat je geen 2de date wil dan moet je dat vooral niet doen..wel jammer dat je de date met vakantieman verzet hebt.

Boebele erg fijn dat je hem weer gaat zien geniet ervan :-)

Roosje, zie jij hem ook vandaag?

Hier is alles nog steeds erg gezellig met spirituele man :-) zelfs op msn hebben we dat we van elkaar weten wat de ander wilt zeggen en begrijpt zonder het te typen..of dat hij wat schrijft en dan ik net dacht oh dat wilde ik net schrijven en andersom..we kijken allebei erg uit naar dinsdag :-) zuchtt :p
Is dinsdag je eerste date VEO, of had je hem al gezien? Ben benieuwd hoor, klinkt heel leuk!
VLA, welcome back van je leuk weekendje..ik snap heel goed hoe jij je voelt..maar denk wel dat het naarmate jullie relatie vordert wel meer rekening kunnen houden met elkaar om ook even doordeweeks elkaar te kunnen zien
Nee VLA ik zie hem dinsdag voor het eerst :-)
Vla, misschien klopt het wel wat veo zegt, dat als jullie er behoefte aan krijgen dat je vanzelf wel stappen onderneemt om de situatie te veranderen. Misschien is het daar nu nog te pril voor. Ik geloof ook wel dat als je echt van elkaar gaat houden dat het wel goed komt.

Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat het tot die tijd nog voor veel frustraties gaat zorgen. Nou ja, gewoon doorzetten misschien

VEO, nog twee daagjes! leuk zijn die dates waar je van te voren al gierende verwachtingen hebt. Ik hoop zo dat het in het echt net zo leuk is.

En ik heb dus inderdaad twee van die stemmetjes, een die zegt: 'niet leuk genoeg' gaat niet veranderen en het had op zijn minst zo leuk moeten zijn dat ik niet diezelfde avond nog een seksdate accepteer... En de ander zegt: dit moet misschien groeien, het praten is leuk.

Maar het blijft zo dat ik denk dat als langeman wist wat ik vannacht gedaan heb, dat hij dat niet leuk zou vinden.

Dus ik geef mezelf tot vanavond om na te denken, en dan hak ik de knoop door. Ik neig naar afwijzen.
Oh, leuk hoor VEO! We willen verslag hoor dinsdag Alle ins en outs!

Lijkt me goed Tierney, om het nog even te laten bezinken. En misschien weet je het stiekem al..?

Ik ben het met jullie eens dat als het echt goed zit we wel een manier vinden om elkaar te zien. En toch twijfel ik. Doordeweeks is echt bijna niet te doen met twee uur reistijd. Vandaag had ik hem best kunnen zien maar moest ie iets voor zijn werk doen. Ik was nota bene in de buurt, dus dat voelt niet helemaal lekker. Zeker omdat we elkaar al zo weinig zien. Nou ja, beetje baaldag dus hier.
VLA, vervelende situatie hoor, kan me voorstellen dat je twijfelt, zeker na jullie gedoetje van vorige week. Jullie zijn nu toch lang genoeg aan het daten om je af te vragen welke kant het op gaat met jullie relatie. Inderdaad leer je iemand niet echt kennen als je diegene zo weinig ziet. Kunnen jullie daar geen verandering in brengen? Dat jullie bv een keer een heel weekend samen kunnen zijn?

VEO, spannend je date, het klinkt inderdaad goed. Nog maar 2 dagen!

Tierney, jij had dus ook weer een leuke nacht
vla: knuff, snap dat je eigenlijk gehoopt had hem vandaag nog even gezien te hebben. Balen dat hij wat voor zijn werk moest doen.

Veo: nog een paar nachtjes slapen. Op zich kom je die dagen volgens mij best goed door toch?

Tierney: beetje dubbel allemaal he. Mijn gevoel bij jouw verhaal zegt denk ik ook dat Langeman niet leuk genoeg is. Anders was praatjesman gister idd niet geweest. Succes met het knoop doorhakken. Denk zowiezo dat dat goed is om te doen, die knoop door hakken, dan heb je dat maar gehad.

Boebele: al iets bedacht om te gaan doen komend weekend? of vooral lekker samen zijn? Kijk maar lekker uit naar jullie volgende moment samen!

Ik heb hem net een smsje gestuurd of hij zin heeft om te komen eten. Mn werkkindje ligt te slapen, die gaat daarna weer terug naar huis. Voelde me even echt heerlijk huiselijk een slapend kind boven, en zelf bezig met de voorbereidingen van het eten. Mmm stoofvlees op :-) Ook als hij niet kan komen eten zal ik daar lekker van genieten, ik hou er wel van om zo af en toe eens uitgebreid te koken, ook als dat voor mijzelf alleen is.

Vanmorgen samen met mn werkkindje nog een stuk door de stad wezen fietsen, mooi met de mist, stilte op straat...en na afloop beiden met een snotneus weer naar binnen

Ik heb een goed weekend gehad....

(zusperikelen slepen zich helaas alleen nog wel voort, nog altijd geen opname, en inmiddels zit haar partner er helemaal doorheen....komende week ga ik wel die kant op, en zal ik waarschijnlijk een nachtje daar gaan slapen, zodat haar partner even weg kan)
@Roosje, wat dubbel zeg, zó verliefd en tegelijkertijd al die zorgen om je zus...

@Boebele, geniet van je prille liefde! Ben best een beetje jaloers!

@tierney, die lange man klinkt als niet doen. Omdat ik niet snel iemand leuk vind heb ik het ook weleens gedaan: een tweede date terwijl ik eigenlijk wel wist dat er nooit een vonk zou ontstaan. Was beide keren een enorme afknapper.

@man1973, ik geloof dat ik ook niet zo blij zou zijn als een man mij om meer foto's zou vragen. Klinkt toch wel een beetje als een vleeskeuring. Verder kan ik niet zo goed beoordelen of je te ver bent gegaan met je vragen. Klinkt op het eerste gezicht van niet.

Rugbyman was gisteren weer online, maar heeft nog steeds niet gereageerd op mijn voorstel om een biertje te gaan drinken. Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Op knuz zie ik nauwelijks iets leuks... Ofwel, er zit nog weinig schot in het weer oppakken van het internetdaten...
@ Rasa: ja het is erg dubbel... zo heen en weer geslingerd tussen emoties (die volledig los van elkaar staan).

Ik heb mijn N. jaren geleden van Paiq geplukt (toen gaan msnen voor een korte tijd...en nu een aantal jaar later toch maar ontmoet). Heb jij al op Paiq gezeten?

N. komt straks eten, krijg net een berichtje dat dat hem wel lekker lijkt. Hihi dat verwachtte ik wel Gezien koken niet zijn hobby is. Dus hij is straks weer lekker hier.
En toch....maak ik mij druk om de zeer lage frequentie qua contact,ook al schreef ik eerder dat ik dat niet meer zou doen.

Uren later reageren op een sms of helemaal niet,niet bellen en vandaag sinds 5 dagen op msn.

Hij heeft griep maar dan nog,een klein berichtje is snel verstuurd.

Van eerdere dates ben ik gewend dat ze veel/vaak berichten sturen (soms op irritante af) maar dit is weer een ander uiterste,ik vind dat een man toch wel wat meer moeite mag doen.

Het is net alsof hij denkt 'kat in het bakkie',ik was zijn 1e date na 4 jaren single zijn,misschien heeft hij geen idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven