Extreme couponing NL
zaterdag 12 november 2011 om 21:05
Ik heb net extreme couponing op tv gezien en ik vroeg me af of dit überhaupt mogelijk is in nederland. Ik kan me niet voorstellen dat je in nederland boodschappen voor niks kan krijgen. Nou zijn die vrouwen natuurlijk wel maf dat ze 24/7 met dure bonnetjes in de weer zijn, maar ik wil zelf wel wat besparen op boodschappen. Ik ben dus benieuwd hoe ver je kan gaan en of 2 halen 1 betalen de max is.
zaterdag 12 november 2011 om 21:08
Ik denk niet dat dit mogelijk is in Nederland nee. Sowieso omdat 'wij' niet allemaal van die coupons in de bus krijgen. Daarnaast staat er op zulke bonnetjes regelmatig 'niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen'.
Maar het is inderdaad echt zo bizar om te zien.
Maar het is inderdaad echt zo bizar om te zien.
Liever elitair dan een pauper!
zaterdag 12 november 2011 om 21:09
quote:Jorina schreef op 12 november 2011 @ 21:06:
heb geen idee waar je het over hebt...
Ikke wel.
Het gaat over de States, waar in veel bladen coupons staan, voor gratis artikelen, varierend van waspoeder tot gehakt.
Ik zou het hier ook wel willen.
heb geen idee waar je het over hebt...
Ikke wel.
Het gaat over de States, waar in veel bladen coupons staan, voor gratis artikelen, varierend van waspoeder tot gehakt.
Ik zou het hier ook wel willen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 12 november 2011 om 21:10
In dat programma hebben vrouwen een sport gemaakt om dmv kortingsbonnen voor honderden dollars aan producten voor vrijwel niks te 'kopen'. Sommige vrouwen lukt het zelfs om spullen voor niks mee te nemen. Nou wil ik niet zo ver gaan (en ik hoef ook geen garage vol voorraad), maar ik vraag me gewoon af of dit kan in nl.
zaterdag 12 november 2011 om 21:17
Dat extreme couponing is wel leuk om te kijken maar aan de andere kant waarom heb je voor jaren een voorraad tandpasta nodig of voor jaren pampers als je niet eens een kind hebt?! En bepaalde producten blijven nou ook weer niet jaren goed lijkt me? En al die abonnementen op kranten, bladen etc. om de bonnetjes te krijgen kost ook al een vermogen. Maar ik heb ook al een gezin gezien waarbij de moeder zelf afvalbakken nakijkt op bonnetjes en haar kinderen dat ook laat doen.
zaterdag 12 november 2011 om 21:31
Ik heb dit programma pas ook 's gezien. Ik snap niet dat die mensen zo trots zijn! Dan hebben ze zes winkelwagentjes vol met spullen, samen goed voor duizend dollar ofzo, en dan hoeven ze - gna gna - maar 38 dollar af te rekenen. Ik vind het grappig om te zien maar zelf zou ik 't niet durven. Veel te genant.
zaterdag 12 november 2011 om 21:44
Tja, waarom genant. Ik zou me er opgelaten bij voelen. Het voelt als misbruik maken van. Ik bedoel, die bedrijven geven die bonnen zelf uit natuurlijk, dus ik vind niet dat die klanten iets te verwijten valt, maar toch zou ik het zelf nooit doen. Niet op die schaal, althans. Daarnaast is het een behoorlijke openbare tentoonspreiding van gierigheid. En ik hou sowieso niet van gierigheid.
zaterdag 12 november 2011 om 21:44
Ik heb ook met verbazing zitten kijken. Tof dat die ene vrouw zo uit de problemen kon blijven toen dat lijstenmakersbedrijf niet lekker liep, en zelfs uit de schulden kon komen zo! Al zou ik zelf een jaar stoppen ermee als ik zo'n voorraad had staan. Als het op is, dan nog een tijdje in verdiepen, scheelt bakken met geld!
zaterdag 12 november 2011 om 21:49
Gierig ben je als je niet deelt, dat is hier niet aan de orde. Dus in mijn ogen valt het dan onder extreme zuinigheid o.i.d.
Waar ik zelf wel vaak aan meedoe, is geld-terug-acties. Heb afgelopen maand toevallig voor 10 Euro teruggekregen. Maar ik had in die maand wel vanalles opgespaard, dus het kan nu wel weer maanden duren voordat ik weer zoveel heb.
Waar ik zelf wel vaak aan meedoe, is geld-terug-acties. Heb afgelopen maand toevallig voor 10 Euro teruggekregen. Maar ik had in die maand wel vanalles opgespaard, dus het kan nu wel weer maanden duren voordat ik weer zoveel heb.
zaterdag 12 november 2011 om 21:54
zaterdag 12 november 2011 om 22:02
Laatst was er toevallig een aflevering van een man. De winkel had gratis tandenborstels. Die man pakt vervolgens die hele krat op, en flikkert de hele inhoud in zijn karretje. Dat vond ik behoorlijk genant om te zien.
Veel andere afleveringen ervan zijn ook genant, maar dit was echt wel het toppunt.
Veel andere afleveringen ervan zijn ook genant, maar dit was echt wel het toppunt.
Liever elitair dan een pauper!
zaterdag 12 november 2011 om 23:09
Had vandaah n actie bij de Hema, moest iets omruilen voor een andere maat. Had ook nog een zak pepernoten die ik dan wilde afrekenen. Alles was vandaag -15% en ik kreeg gewoon geld toe! (dus kreeg korting op de kleding met terugwerkende kracht, hoe maf is dat!) en dat zonder coupons haha! Extreme omruilen ofzo
zaterdag 12 november 2011 om 23:17
wat het vaak ook is, met het extreme couponing, is dat bonnen heel lang geldig zijn. Maar als dan bv de tandpasta in de aanbieding is. Bv tandpasta kost normaal 2 dollar, is in reclame voor 1,50. Dan kun je daar zelfs nog een bonnetje voor inleveren van 1,75 korting. Krijg je dus geld retour. . Dat zou hier al nooit kunnen.
Maar goed, als je er zo veel mee kunt krijgen, dan toch doen? En als je dat goed kunt, dan verdien je meer dan met een gewone baan. Sommigen steken er ook evenveel tijd in als in een gewone baan.
Maar goed, als je er zo veel mee kunt krijgen, dan toch doen? En als je dat goed kunt, dan verdien je meer dan met een gewone baan. Sommigen steken er ook evenveel tijd in als in een gewone baan.