Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je een Lidl in de buurt hebt Suus. Morgen een opvoudbare slee te koop voor 45 euro.

Moet je wel half 9 voor de winkel verschanst liggen
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Star schreef op 13 november 2011 @ 15:54:

Geloven jullie allemaal in de voorspellingen dan? Horrorwinter die eraan komt? Zal je zien, nada sneeuw dit jaar Ik hoop het niet in elk geval
JOEHOE! Ik heb mijn eerste kind zwemtechnisch afgebakken: B-diploma in de pocket!

Ik vind haar altijd helemaal niet zo'n sterk grietje maar dan zwemt ze dus vanmiddag bijna alle kindjes eruit: ze moeten dan baantjes en dan haalt ze er dus zo 8 in
Yep, na de zomer voorspelling geloof ik nu echt in de winter (not... ).
Knappe griet Suus! Gefeliciteerd met diploma!
Voor jeetje. Knap gedaan.
Ik hoop van niet in elk geval, haha ik heb geen winterjas, en kan ook niet slagen voor een fatsoenlijke,,,,en heb weinig zin in kou lijden
Hier komt piet altijd meteen langs als de sint is aangekomen.. en heeel het huis was dus vol gestrooid met pepernoten en er lag een leesboek van Ssst ik lees klaar voor apie. Eentje over de Sint.. dacht dat het nog te moeilijk was, maar hij leest hem aardig weg..

En in de schoen zat een doeboek over Sinterklaas, dus meneer was Happy.. En de schoen staat inmiddels weer.....met een brief erbij en 2 zakken.. ( ik had met mijn suffe kop die zakken in de sinterklaas doos gedaan en ja hoor, Juul vist die eruit... heb ik maar verzonnen dat hij ze bij zijn schoen moet leggen, zodat Sint ze weer mee kan nemen om te vullen.. Cool plan Mama zei Juul. Hahah mooi jongen mooiii.. Moeders zich er weer mooi uitgeluld...)
Juul had gister pukkelbenen Zijn been sliep. Dus had ie pukkelbenen...Mamaaaaaaa mijn benen zitten vol pukkels...
Pukkelbenen, cool klinkt dat
Wat knap van Jeetje

haha Bam, daar heb je je weer goed uitgeluld
Pff ik wordt gek van die aap van mij...

Echt overal weet ie wat op en je maakt hem maar weinig dingen wijs...

Viel meteen weer op dat sinterklaas er in Hilversum anders uitzag dan die van tv.. dat zijn boot was gekrompen... en hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat zo,n boot onder de brug bij ons door kan......
whahaha dat onderschrift van jou Mal....
quote:Star schreef op 13 november 2011 @ 20:12:

Pukkelbenen, cool klinkt dat Ja cool he hahaha
Begon er hier een te vragen waarom ze eigenlijk zo zwart waren die Pieten
hier ook ja: ik heb geantwoord dat die pieten zwart zien van de schoorstenen van vroeger ( kreeg namelijk meteen terug dat er bijna geen schoorstenen meer zijn..) en dat ze het niet meer schoon krijgen....
Veel te bijdehand dus dievan jou ook?
En daar kwam je wel mee weg? Ik niet namelijk
oja toen zei Juul nog: vandaar dat ze afgeven..............
Voor de rest valt het wel mee Bam, alleen dat pietengedoetje tot nu toe.
quote:bambino schreef op 13 november 2011 @ 20:28:

oja toen zei Juul nog: vandaar dat ze afgeven..............Whahahahaha lekkerding.
ja, blijkbaar vond ie het wel aannemelijk, hahaha
Hier was het vorig jaar al erg, maar nu dus nog veel bijdehandter....
Laatste jaa dus voor Juul denk je?
ik hoop van niet.. en ik denk ook van niet.. want hij is op zo,n leeftijd dat hij zodra sint in het land is het zoiezo wel weer gelooft, hahaha

Ondanks dat hij van alles signaleert, en dat ook perfect doet, valt dat kwartje nog niet, daar is hij nog te klein voor denk ik en hoop ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven