Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
maar ik durf dus niet meer naar verschillende sinten te gaan...

Hij heeft een sinterklaastoernooi waar de sint komt, en eigenlijk zou ik nog naar een andere gaan, maar die heb ik maar geskipt....
Hahahaha toch maar zekere voor onzekere dus
Zo, de kinderen slapen. Oudste ging om half 8 al k.o. want spannende dag natuurlijk. Jongste had een beste dut gedaan dus dat duurde wat langer.

Ik heb een Magnum Gold. Hieperdepiep voor Jeetje
Zou wel jammer zijn als het nu al bijna over is he Bam? Maar denk het niet toch? We waren zaterdag bij vrienden en hun 8-jarige heeft nu echt dikke twijfels. Of is dat erg laat?
De Wit heeft goedkope sleetjes. Morgen maar eens even bestellen.
Was vandaag met collega en haar bijna negen jarige dochter in Artis, nog volop geloof in heilige meneer hoor.
Hallo dames,

Weer een druk maar erg leuk weekend achter de rug. Gisteren eerst zwemles...nog niet gehoord of hij af mag zwemmen nog een week zenuwen. T kreeg alleen te horen, ging heel goed maar je moet ook netjes zwemmen als de juf niet kijkt want dan kijkt ze stiekem toch. Maar hij wordt gewoon moe in dat 50mtr bad na 8 banen zwemmen, vind het soms echt te veel. Het is zo'n eind dat bad en dan zoveel banen... Maar goed, 's middags lekker naar Sint gekeken op de tv, we konden de stoomboten horen buiten, maar we vonden het te druk om met de ukken daar te staan en nu konden ze alles gewoon goed zien. 's Middags kwam mijn zus langs en 's avonds schoen zetten, de buit was een choco pietje en voor T een Lego treinen boek met popje (machinist) en voor L een Duplo boerderijboek.

Vanmorgen eerst samen met T wezen zwemmen en vanmiddag zijn we naar de voorstelling Roodkapje van Hakim geweest. Zo leuk! En T heeft op het podium gestaan en moest meedoen en hij vond het zo eng, daar stond mijn mega verlegen droppie, ineens weer zo klein.

En vanaf morgen weer een druk weekje als AM, man weg... Nu een hele week maar hij hoopt dat hij iedereen zo kan motiveren om een tandje harder te werken zodat hij vrijdag weer naar huis kan.

Bam, wat geweldig weer van Juul, haha. Maar jij weet je gelukkig ook goed te redden.

Suze gefeliciteerd!! Echt super zeg van je dametje!

Mamax wat leuk zeg dat het ineens zo snel is gegaan! Wanneer willen jullie echt over?

Star, hier ook een scheetkussen in de schoenkadootjes zak. Komt van het weekend. Ben benieuwd.
Ik heb trouwens nog een cadeau-tip: smartgames!

Hier

Geweldig mooi speelgoed.
Stoer van T dat hij toch meegedaan heeft. Achteraf vond hij het wel heel leuk zeker?

Grappige juf met haar netjes zwemmen
quote:Suze02 schreef op 13 november 2011 @ 21:11:

Hier

Geweldig mooi speelgoed.

Ik zie je net posten in dat andere topic en heb link al opgeslagen

Heb jij er iets van al?
Ik ga er een bestellen voor Jeetje. Voor Sint, Kerst of verjaardag. Vriendin heeft piraten. Denk dat Safari leuk is voor meisjes.
Oh ja, Hakim. Daar wil ik ook heen. Even zoeken of dat gaat lukken hiero in de regio.
C vindt de noordpool-versie denk ik leuk. Zie ook dat er kolonisten van Catan voor kinderen is...
4 dagen na Jeetje haar verjaardag....
Het is dat 9 euro voor een partijtje per kind een beetje ver gaat
Oehoehoe! Hel, de dag daar weer na is hij bij jullie. Zullen we samen gaan? Om verjaardagen te vieren????
Star ga je ook mee met Cee?
Bij Hellus 0,50 cent goedkoper
Joehoe, anybody home???
Star, hij vond het nog steeds eng. Toen we buiten waren vroeg hij al of hij de volgende keer weer op het podium moet als we naar het theater gaan. Hoe ons stoere mannetje dan toch ineens weer zo klein is, ik smolt wel een beetje.

Maar Suze, we hebben echt erg gelachen. Aanrader dus! Zo eens even naar die link van je kijken, zo te horen erg leuk.
quote:Suze02 schreef op 13 november 2011 @ 21:22:

Het is dat 9 euro voor een partijtje per kind een beetje ver gaat Vind je dat echt ver gaan? Ben maar blij dat je hier niet woont dan.... Hier is 15,00 voor een buiten de deur feestje heel gewoon....
Ohh wat sneu dan voor T, hij had toch ook niet kunnen gaan?

Juul weigert echt hoor, als hij niet wil, al ga je op je kop staan.

Leuk dat het verder leuk was, ik zal ook eens kijken hier
quote:Suze02 schreef op 13 november 2011 @ 21:11:

Hier

Geweldig mooi speelgoed.

Ik heb er al een paar keer naar staan kijken, maar wist niet of het wel wat was.. Niet echt goedkoop om eens even uit te proberen...

Maar leuk speelgoed dus...
Is er bij jullie niet eerst proefzwemmen Enka?
Zoals ik al zei Suze, hoop ik dat hij nog te klein is om alles wat hij zegt bij elkaar op te tellen zodat het kwartje valt.

Ik denk dat het maar net is wanneer je het verteld, ik vind 8 jaar nog niet nodig om het te vertellen, maar een kennis van mij vond het niet nodig om hem nog een jaar in de klaas te laten geloven..dus het is maar net hoe je daar als ouder over denkt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven