Iemand ervaring met mailprofs?
maandag 14 november 2011 om 19:10
Via verschillende vacturesites kom ik 'mailprofs' vaak tegen. Een uitzendbureau waarbij je een opleiding voor bijvoorbeeld informatie voorziening (DIV) gaat volgen en vervolgens je uitzenden. Je tekent om voor een bepaalde tijd in dienst te zijn voor 'mailprofs', om op die manier o.a. de opleiding terug te betalen. Het klinkt allemaal erg aantrekkelijk, het lijkt me leuk werk, leuke opleiding en een mogelijkheid om me om te scholen.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar ervaringsverhalen. Hier op viva misschien?
Ben eigenlijk wel benieuwd naar ervaringsverhalen. Hier op viva misschien?
maandag 14 november 2011 om 19:34
je krijgt de opleiding,en daarna wordt je op uitzendbasis geplaatst. Als je binnen ik dacht 3 jaar ergens anders gaat werken, buiten mailprofs om, dan moet je een gedeelte terugbetalen.
Je moet maar afwachten of er echt werk is, want dat wordt niet gegarandeerd. Een kennis van me heeft de opleiding gedaan, enheeft er niet genoeg werk gehad om terug te kunnen betalen. Die is een hele tijd bezig geweest om de rekening die ze kreeg aan te evchten, weet eigenlijk niet hoe het afgelopen is.
Ik heb zelf bijna de cursus gedaan, maar op het laatste moment ging hij niet door wegens gebrek aan belangstelling.
Toen ik later dat verhaal van kennis hoorde was ik niet echt verdrietig.
Maar het postkamerwerk op zich vind ik wel leuk, heb ik een tijd gedaan zonder opleiding ervoor.
Je moet maar afwachten of er echt werk is, want dat wordt niet gegarandeerd. Een kennis van me heeft de opleiding gedaan, enheeft er niet genoeg werk gehad om terug te kunnen betalen. Die is een hele tijd bezig geweest om de rekening die ze kreeg aan te evchten, weet eigenlijk niet hoe het afgelopen is.
Ik heb zelf bijna de cursus gedaan, maar op het laatste moment ging hij niet door wegens gebrek aan belangstelling.
Toen ik later dat verhaal van kennis hoorde was ik niet echt verdrietig.
Maar het postkamerwerk op zich vind ik wel leuk, heb ik een tijd gedaan zonder opleiding ervoor.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert