Meerdere Mannen

14-11-2011 19:35 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnen relaties heb ik het altijd leuk gevonden om er een man bij uit te nodigen, en soms 2 ;). Ik heb het idee dat de meeste mannen liever een trio met een extra vrouw doen. Maar wat vinden de dames eigenlijk leuker (edit: die er überhaupt iets mee hebben); een extra man of een extra vrouw erbij...
Geen van beide.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Dat is natuurlijk ook een optie.
"De dames"? Als in elke vrouw? Dat antwoord kun je zelf toch wel bedenken Einstein? Ik denk dat 1 deel zegt: geen enkele extra bedpartner erbij. Een ander deel zal zeggen: ik heb er liever een man bij en het laatste deel zegt: ik heb er graag een vrouw bij. Misschien zelfs nog een deel die zegt: doe mij maar een elftal.

Als je het gewoon op de persoon vraagt, dan zou ik zeggen: man erbij.
Bazinga!
Je bent zelf een man? Speel jij dan ook met de andere man?

oh en wat vindt je vrouw daar van?
man
Zeg vivalda zeg dat dan gewoon zonder dat hele verhaal

@ster geen idee want ik ben nu inmiddels al weer een jaar single maar is dat jouw fantasie dan? Heb overigens vaak de indruk dat vrouwen een wat dubbele houding hebben t.o.v. biseksualiteit. Vrouw vrouw voelen ze zich toch vaker comfortabel bij dan man man. Maar ook hier kan ik mij in vergissen.
quote:MoodyMissy schreef op 14 november 2011 @ 19:44:

manGoed verhaal, lekker kort.
Nee ik was gewoon benieuwd. Ik denk ook niet dat het erg lustopwekkend zou werken voor mij
Ik heb eigenlijk geen idee. Het is er nooit van gekomen (en heb het niet opgezocht), maar ik sta er niet onwelwillend tegenover. Het zou denk ik heel erg van mijn partner afhangen. Als het haar geil zou maken, why not. Ben de beroerdste niet ;)
Geen van beide, seks beleef je mijn inziens met z`n 2en.
Geen van beide, ik vrij liever 1 op 1.
Ook 2 mooie verhalen, helaas iets minder kort
quote:h_l_g schreef op 14 november 2011 @ 19:44:

Zeg vivalda zeg dat dan gewoon zonder dat hele verhaal

@ster geen idee want ik ben nu inmiddels al weer een jaar single maar is dat jouw fantasie dan? Heb overigens vaak de indruk dat vrouwen een wat dubbele houding hebben t.o.v. biseksualiteit. Vrouw vrouw voelen ze zich toch vaker comfortabel bij dan man man. Maar ook hier kan ik mij in vergissen.Wees dan duidelijker.
Bazinga!
Huh? Je hebt het leuk gevonden om mannen uit te nodigen, soms zelfs 2, maar het is er nooit van gekomen???
Vrouw!!! Hoe mijn vrouw erover denkt is een tweede.........
quote:Primabella schreef op 14 november 2011 @ 20:06:

Huh? Je hebt het leuk gevonden om mannen uit te nodigen, soms zelfs 2, maar het is er nooit van gekomen???Biseksualiteit is er nooit van gekomen. Het was een antwoord op de vraag van iemand.
quote:vivalda schreef op 14 november 2011 @ 19:57:

[...]

Wees dan duidelijker.Kijk beter. Lekker kort. Gaat de goeie kant op.
Een vrouw is eerder jaloers, dus ik denk dat de meeste vrouwen wel een man zouden kiezen ipv een vrouw toch? Krijgen we dubbel zoveel aandacht:-)
quote:suuusjehh schreef op 14 november 2011 @ 20:31:

Een vrouw is eerder jaloers, dus ik denk dat de meeste vrouwen wel een man zouden kiezen ipv een vrouw toch? Krijgen we dubbel zoveel aandacht:-)Volgens mij zit et em vooral in de aandachtfactor Maar goed punt.
Oh sorry dan begreep ik het verkeerd.

Ik kies vrouw
Met een extra man zou ik denk ik fantastisch vinden. Ik heb er in ieder geval vaak over lopen fantaseren, en het zelfs met mijn scharrel erover gehad.

Mijn hart sloeg ook over toen ik voor een seks-date bij hem kwam en 1 van zn vrienden in de keuken aantrof. Helaas kwam hij alleen onverwachts koffie drinken en werkte mijn scharrel hem zo snel mogelijk weer de deur uit.

Toch jammer
Och arme.

@PRIMABELLA why?
een man erbij is lekkerder vind ik
Dat is waar... Maar ik denk dat ik meer het gevoel zou hebben dat ik aandacht tekort krijg als er een vrouw bij is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven