saai zeg
maandag 14 november 2011 om 00:38
quote:Charlotte69 schreef op 14 november 2011 @ 00:36:
Het is echt een gekkenhuis geworden hier op dit forum. Je mag hier echt helemaal niks meer. Maar laten we het over 'het beleid' hebben via de chat anders krijg ik een ban en jij ook. En dat wil je niet natuurlijk, net nu je je comeback hebt gemaakt!
Lieverd, we gaan snel wat afspreken want je bent natuurlijk van harte welkom! Oke, graag, we hebben vast heel wat te vertellen en niet alleen over het saaie b*l**d hier.
Het is echt een gekkenhuis geworden hier op dit forum. Je mag hier echt helemaal niks meer. Maar laten we het over 'het beleid' hebben via de chat anders krijg ik een ban en jij ook. En dat wil je niet natuurlijk, net nu je je comeback hebt gemaakt!
Lieverd, we gaan snel wat afspreken want je bent natuurlijk van harte welkom! Oke, graag, we hebben vast heel wat te vertellen en niet alleen over het saaie b*l**d hier.
maandag 14 november 2011 om 00:39
maandag 14 november 2011 om 00:43
maandag 14 november 2011 om 00:48
maandag 14 november 2011 om 00:53
maandag 14 november 2011 om 12:14
quote:mirabile schreef op 14 november 2011 @ 00:48:
[...]
Trek je dan wel een hele saaie slaapmuts en pyjama aan als je heel saai gaat slapen?
Weltruste en hele boeiende dromen gewenst.
Ja, heb een hele saaie pyjama aan gehad, mét gaten. En ook nog 's een Grote Witte oma-onderbroek, ook wel de GWB genoemd.
Ik heb nog wel boeiend gedroomd, iets met een quiz of een panel. Maar ben de details kwijt.
[...]
Trek je dan wel een hele saaie slaapmuts en pyjama aan als je heel saai gaat slapen?
Weltruste en hele boeiende dromen gewenst.
Ja, heb een hele saaie pyjama aan gehad, mét gaten. En ook nog 's een Grote Witte oma-onderbroek, ook wel de GWB genoemd.
Ik heb nog wel boeiend gedroomd, iets met een quiz of een panel. Maar ben de details kwijt.
maandag 14 november 2011 om 16:22
maandag 14 november 2011 om 19:02
Vandaag gewoon hetzelfde gegeten als gisteren, heel saai, maar wel makkelijk.
Verder vanmiddag een poging gedaan om nieuwe warme kleren te kopen voor de horrorwinter die ons te wachten staat. Ik vind "shoppen" vreselijk saai. Snap niet dat er vrouwen zijn die daar op kicken. Voornamelijk hele saaie kleren gezien en een paar saaie kledingstukken gekocht.
Verder vanmiddag een poging gedaan om nieuwe warme kleren te kopen voor de horrorwinter die ons te wachten staat. Ik vind "shoppen" vreselijk saai. Snap niet dat er vrouwen zijn die daar op kicken. Voornamelijk hele saaie kleren gezien en een paar saaie kledingstukken gekocht.
maandag 14 november 2011 om 19:35
quote:mirabile schreef op 14 november 2011 @ 19:06:
Enter, je bent een trendsetter op het VF met je saaie topic.
Zie het topic over saai samenwonen op relaties.
shoppen til we droppen
heb warme laarzen nodig maar heb al 3 weken geen zin om te gaan,
wil echt warme en denk aan Ugg s , spuug lelijk maar wel warm
*gaap*
Enter, je bent een trendsetter op het VF met je saaie topic.
Zie het topic over saai samenwonen op relaties.
shoppen til we droppen
heb warme laarzen nodig maar heb al 3 weken geen zin om te gaan,
wil echt warme en denk aan Ugg s , spuug lelijk maar wel warm
*gaap*
maandag 14 november 2011 om 22:18
Mirabile: hier nog eentje hoor, die niets aan shoppen vindt!
Enter: trensettend inderdaad, ik zie het woord saai overal oprukken. Of had je nu zelf ergens iets geplaatst in een ander topic?
Hé, deel je nog wat met ons? Doe maar een bordje frites, heb ik wel zin in (na die halve zak chips en twee mandarijntjes, nu nog een halve ananas naar binnen werken).
En voor alle liefhebbers een foto van mijn euh...
hij doet het niet, probeer het zo nog 's
Enter: trensettend inderdaad, ik zie het woord saai overal oprukken. Of had je nu zelf ergens iets geplaatst in een ander topic?
Hé, deel je nog wat met ons? Doe maar een bordje frites, heb ik wel zin in (na die halve zak chips en twee mandarijntjes, nu nog een halve ananas naar binnen werken).
En voor alle liefhebbers een foto van mijn euh...
hij doet het niet, probeer het zo nog 's