Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Moggu...
Fuss,leuk dat je er weer bent vandaag.

Ik heb gister geen 5 min wakker gelegen,heerlijk even bijgetankt.

Lijstje vandaag:

werken

vanmiddag thuis en de was bijwerken(het is niet handig als je s'ochtends sokken moet zoeken tussen de schone was)

wvttk

Fijne dag allemaal
Mogguh maisjes...

Fuss, ik heb geloof ik even gemist waar je zo druk mee was?

Ik doe vandaag ook lekker op het gemakje:

Tennis

Koffieleut

Laarzen van Troela naar de schoenmaker brengen.

Stofzuigen (ook boven!)

Was vouwen en opruimen

Overhemdenstrijk

Fijne dag allemaal!
Heee ik had toch gepost? Nou ja dan nog maar een keer.

Fus waar ben je zo druk mee? Helemaal leuk dat je er na vanavond weer bent.

Er is een nieuwe uitnodiging weg voor de meet.

Sokken (en dan natuurlijk twee dezelfde) uit een wasmand vissen is niet handig Coetje.

Vanmiddag werken.
Goh ik heb zowaar weer helemaal zin in werken nu ik van die muts verlost ben.
Mogguh!

Ik ben een mega bezem lijst aan het maken.

Morgen ben ik een dagje alleen thuis en ga ik tekeer

Komt 'ie:

- administratie opruimen

- haar verven

- was

- was opruimen

- zolder uitzoeken en opruimen

- kledingkasten opnieuw indelen

- glas naar de glasbak

En dan wilde ik nog speelgoed en kleding naar de kringloop doen, maar zal ik die apart houden voor de ruilmeet? Misschien dat er voor Fus en Zoeb iets tussen zit qua speelgoed?
Misschien wel een goed idee MissM.

Ik ben niet vooruit te branden.

Nou ja ben wel aan het wassen, maar moet nog veel meer.

En straks werken.

Ga maar eens beginnen en mezelf schoppen.
Mogguh

Van de bank maar weer. Vanochtend boodschappen gedaan (chili con carne vanavond) en een bezoekje van de familierechercheur gehad. Nee, nog steeds geen nieuws. Ik heb ijskoude voeten, zelfs als ik ze in een kleed wikkel (en nee, de cv staat niet onder de 20)

Kitty, ik kan eindelijk ook mijn nieuwe avatar zien. En jij hebt een leuk motto

Coe, lekker als Vriend even opschiet. Muis kwam als 9e in de finale en is ook als 9e geeindigd. Hij was allang blij dat hij geen 10e was

Zoeb, best balen met die automaat. Ben benieuwd hoeveel anderen zij nog heeft gewezen op onvoldoende saldo voordat ze door kreeg dat het aan het apparaat lag.

Fuss, Gold, MissM, zwaai naar jullie.

Ik moet straks een gesprek met de intern begeleidster op school (over Muis) en ik moet het gasfornuis schoonmaken en de afwas doen. Moet ook de vloer aanvegen, de was opvouwen, een was ophangen, een was erin doen en ook ophangen.
He, verdorie, er komt iemand niet over de brug met spullen die ik nodig heb op het werk.

En ik wil toch écht morgen vrij zijn!
Dus?

Als jij die spullen niet krijgt door iemand anders' nalatigheid dan neem jij toch evengoed vrij morgen?

Of denk ik nu te makkelijk? (Vast wel, anders maakte je er zelf ook geen probleem van...)
He bah MissM. Niks leuk als je geen vrij krijgt door toedoen van een ander.

AA is op het werk. Ieuw.
AA, Zoeb?

Was da?
quote:Goldielocks schreef op 15 november 2011 @ 15:18:

AA, Zoeb?

Was da?Ik denk dat Zoeb de fles met jenever even diep in de bureaula moet stoppen
quote:Miss.Moneypenny schreef op 15 november 2011 @ 15:20:

[...]

Ik denk dat Zoeb de fles met jenever even diep in de bureaula moet stoppen Aan die AA dacht ik dus ook meteen, maar ik denk toch dat Zoeb iets anders bedoelt...
Mamz,er staat een stukje op de stem.

Ik denk dat Zoeb de arts bedoelt.

En nu ga ik heel hard huilen!

Ze kwamen vanmiddag de radiatoren terughangen en nu zijn er weer hele stukken uit de muur.
Ja Mamzie,ik las het ook net.

He Coe, da's mooi k*t.

Dat zullen de mannen die het stuk hebben gemaakt toch ook wel repareren dan? Dat mag je toch wel verwachten?

Valt het op dat er vandaag weer weinig uit mijn handen komt, behalve internet afstruinen?
Oh, wat ontzettend klote Coe
Ja hij had het aangesmeerd,gewoon volgestopt met zooi.

Toen ik daar wat van zei werd ie pissig,dat ik het dan zelf maar moest doen.Ja hallo,dat is jouw werk.Wat een eikel zeg.

Hij weigert om beter werk af te leveren dus heb ik de wb maar weer gebeld(wat een zeikerd zullen ze denken daar)

Morgen komt er weer iemand kijken...om moedeloos van te worden dus,ik heb op deze manier echt geen zin om nog iets te doen.

Tot vanavond...
Het getver Coe zo schiet het voor jou ook niet op. Groot gelijk dat je de woningbouw hebt gebeld. Ze moeten toch goed werk afleveren. Je kunt toch niet met gaten in je muur blijven zitten.

Laat ze maar denken dat je een zeur bent, maar je hebt wel gewoon gelijk.

Stukje in de Stem??
op de digistem staat ook een filmpje
Ik heb het ook gelezen (en vandaag kwam de familierechercheur langs). Straks even naar digistem kijken (wist niet eens dat dat bestond). Zoebie, ik laat wel even op de BH zien waar het over gaat.

Coe, wat een gedoe zeg, over je muur. Zolang het achter de radiateur zit mag je niet kritisch zijn van de wb, helaas.

Heeft de AA je nog lastiggevallen, Zoeb?

En MissM, vrij nu?

Ik heb niet veel gedaan maar wel net genoeg om me niet unheimisch te voelen vanwege rommel. Morgen twee vrije kinderen. Jij ook, Coe? Overmorgen de ander.
Waarom zijn de kinderen bij jullie vrij Mamzie?

Ik heb vandaag geen hol gedaan, op tennis en koffieleut na.

Wel een grote pan soep gemaakt en er als avondeten tosti's bij gebakken.

Morgen maak ik het wel weer goed met een fatsoenlijke maaltijd.
Nee ik moet de AA vrijdag bellen voor een afspraak. Heb wel vlug die fles water drank naast mijn bureau in hoek gepletterd.

Ga zo eens op de bh kijken.
Studiedag Goldie.
Zat het maar achter de radiator Mamz,dan baalde ik ook niet zo.

Ik ga douchen en naar bed,ben echt moe de laatste dagen.

Truste!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven