Elektrische deken
dinsdag 15 november 2011 om 19:23
Ik denk erover om een elektrische deken te kopen. Ik heb geen verwarming in de slaapkamer en het is er best wel heel erg koud. De extra deken en de kruik heb ik al geprobeerd, maar dit lijkt niet genoeg.
Hebben jullie een elektrische deken? Hoe bevalt dit? En ik zie overal in de folders elektrische onderdekens, doe je die dan onder je onderlaken? Het lijkt mij niet dat je er zo op slaapt.
Alle tips en ervaring zijn welkom!
Hebben jullie een elektrische deken? Hoe bevalt dit? En ik zie overal in de folders elektrische onderdekens, doe je die dan onder je onderlaken? Het lijkt mij niet dat je er zo op slaapt.
Alle tips en ervaring zijn welkom!
woensdag 16 november 2011 om 09:27
Heerlijk een electrische deken! Ik kan niet zonder, want ik heb altijd het raam op een kiertje open en nooit de verwarming aan in de slaapkamer. De lucht moet fris zijn, maar mijn bed warm.
Sokken aantrekken helpt echt niet als mijn voeten ijsklompjes zijn en een kersenpit koelt te snel af.
Ik zet de deken een kwartier voordat ik naar bed ga aan en als ik er in stap weer uit.
Mijn man legt ook vaak zijn ijsklompen op mijn opgewarmde kant van het bed.
De deken ligt onder mijn molton en hoeslaken.
Sokken aantrekken helpt echt niet als mijn voeten ijsklompjes zijn en een kersenpit koelt te snel af.
Ik zet de deken een kwartier voordat ik naar bed ga aan en als ik er in stap weer uit.
Mijn man legt ook vaak zijn ijsklompen op mijn opgewarmde kant van het bed.
De deken ligt onder mijn molton en hoeslaken.
woensdag 16 november 2011 om 10:36
woensdag 16 november 2011 om 12:15
woensdag 16 november 2011 om 19:28
quote:Doperwt schreef op 15 november 2011 @ 21:56:
Oh ik zweer er bij! Heb er 1 van blokker, merk Tomado (ofzo?) 2 tientjes was hij geloof ik. De rest heeft de gebruiksaanwijzing al beschreven Die heb ik ook sinds vorig jaar ,Jee had ik dat maar eerder gedaan wat een uitvinding ,,heerlijk in een warm bed stappen eeen aanrader dus
Oh ik zweer er bij! Heb er 1 van blokker, merk Tomado (ofzo?) 2 tientjes was hij geloof ik. De rest heeft de gebruiksaanwijzing al beschreven Die heb ik ook sinds vorig jaar ,Jee had ik dat maar eerder gedaan wat een uitvinding ,,heerlijk in een warm bed stappen eeen aanrader dus
woensdag 16 november 2011 om 20:00
Ik heb al jaren een electrische onderdeken. Als ik het koud heb kan ik echt niet slapen en loop ik tig keer naar de wc. We slapen wel altijd met het raam open, maar mijn onderdeken zet ik een uur van te voren aan. Of ik hem uitzet hangt af van hoe koud ik het heb, anders zet ik em in de loop van de nacht wel uit. Verder heb ik een lekkere warme pyjama (als het straks kouder wordt gaat daar nog een hemdje onder) en bedsokken aan, die ook in de loop van de nacht weer uitgaan.
woensdag 16 november 2011 om 20:41
Nou, door dit topic heb ik mijn elecktrische deken maar van zolder gehaald. Staat nu aan, en kan me nu al verheugen op straks. Alhoewel... Ben al twee keer naar boven gelopen om te kijken of er niks schroeit...
En al die negatieve berichten over miskramen enzo... Dat gaat toch niet op als de stekker eruit is? Warm laten worden en stekker eruit!
En al die negatieve berichten over miskramen enzo... Dat gaat toch niet op als de stekker eruit is? Warm laten worden en stekker eruit!
woensdag 16 november 2011 om 21:07
Ik slaap niet met het ding, maar van tevoren staat hij wel aan. Als ik ga slapen, zet ik hem altijd uit. Als ik echt nog niet warm genoeg ben, ga ik vast dutten en dan zet ik mijn wekker een kwartiertje later... en zet ik de deken dan uit. Ik vind het meer dan heerlijk, maar ermee slapen vind ik a) eng en b) veel te warm.
donderdag 17 november 2011 om 09:01
Nadat ik gisteren met twee truien/badjas en twee extra dekens het nog koud had heb ik ook maar besloten om een electrische deken te gaan kopen. Kan je zo'n deken ook gewoon onder je dekbed leggen (dus boven op je hoeslaken) en hem er dan voor het slapen gaan uit het bed halen? Of moet hij echt onder je hoeslaken liggen?
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
donderdag 17 november 2011 om 10:35
Gewoon dat ding laten liggen als je gaat slapen! Niet eraf halen, wat is dat voor onzin?
En.... hoe minder kleren je aan hebt in bed, des te sneller je het warm hebt.
Dus als ik lees: nadat ik gisteren met twee truien/badjas en twee extra dekens het nog koud had, dan is dat wel logisch eigenlijk....
Elektrisch deken erop, hoeslaken erover, broekje + hemdje en in bed duiken maar!
En.... hoe minder kleren je aan hebt in bed, des te sneller je het warm hebt.
Dus als ik lees: nadat ik gisteren met twee truien/badjas en twee extra dekens het nog koud had, dan is dat wel logisch eigenlijk....
Elektrisch deken erop, hoeslaken erover, broekje + hemdje en in bed duiken maar!
donderdag 17 november 2011 om 13:27
@ Sp ik ga ook eerst gewoon in bed hoor! Wel met mijn pyama want ik kan niet goed tegen blote schouders ed. Maar dan word ik dus gewoon niet warm vandaar dat ik dan steeds iets meer aandoe om warm te worden.
En vind het een beetje eng zo'n deken eronder als je in bed ligt, zeker als ik hierboven lees dat iemands huis is afgefikt. Dus ik dacht dan doe ik dan ding in mijn bed en dan voordat ik in bed ga liggen haal ik hem eruit. Wel een warm bed maar geen angst dat er brand oif ontstaat.
En vind het een beetje eng zo'n deken eronder als je in bed ligt, zeker als ik hierboven lees dat iemands huis is afgefikt. Dus ik dacht dan doe ik dan ding in mijn bed en dan voordat ik in bed ga liggen haal ik hem eruit. Wel een warm bed maar geen angst dat er brand oif ontstaat.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
donderdag 17 november 2011 om 13:59
quote:karen28 schreef op 17 november 2011 @ 13:27:
@ Sp ik ga ook eerst gewoon in bed hoor! Wel met mijn pyama want ik kan niet goed tegen blote schouders ed. Maar dan word ik dus gewoon niet warm vandaar dat ik dan steeds iets meer aandoe om warm te worden.
Zo vaak fikt er nou ook weer niet een huis af door een niet goed functionerende ED. Je weet trouwens niet eens hoe oud als dat dat ding is geweest van die vrouw. Is ze er goed mee omgegaan.
Man wat een werk elke avond... deken onder alles vandaan halen en dan je bed weer opmaken en dan gaan slapen. Nou, dan is je bed ook weer afgekoeld.
Voor alle angsthazen hier die toch een ED willen. Trek de stekker er uit als je gaat slapen!
Zo vaak fikt er nou ook weer niet een huis af door een niet goed functionerende ED. Je weet trouwens niet eens hoe oud als dat dat ding is geweest van die vrouw. Is ze er goed mee omgegaan.
Man wat een werk elke avond... deken onder alles vandaan halen en dan je bed weer opmaken en dan gaan slapen. Nou, dan is je bed ook weer afgekoeld.
Voor alle angsthazen hier die toch een ED willen. Trek de stekker er uit als je gaat slapen!
donderdag 17 november 2011 om 15:43
zondag 20 november 2011 om 14:04
Wehkamp heeft er wel een heleboel!
Maar uiteindelijk was het toch niet erg lastig kiezen. Als je de keus hebt tussen een Inventum of een Dreamland, dan ga je toch voor de Dreamland? (Ze hebben er ook het merk Carmen, maar dat lijkt me meer iets voor mannen.) Als alles goed gaat, komt ie dinsdag.
Maar uiteindelijk was het toch niet erg lastig kiezen. Als je de keus hebt tussen een Inventum of een Dreamland, dan ga je toch voor de Dreamland? (Ze hebben er ook het merk Carmen, maar dat lijkt me meer iets voor mannen.) Als alles goed gaat, komt ie dinsdag.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.