Tja, en dat was het dan....

11-09-2011 20:29 3115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone....
@Tascha en Dilemma, dankjewel!

@Siss; wat is er gebeurd dan?

@Bosaapje; wat een prachtige bloemen; thanx!!

De verjaardag ging redelijk, man zonderde zich wel een beetje af hier en daar; trok zich vaak met vriend terug in de keuken of buiten. Heb er verder niet veel aandacht aan besteed, gewoon mijn eigen ding gedaan, toch ook wel gelachen, fijn met zijn zus (mijn schoonzusje dus) gepraat. Zij is volgende week jarig en drong er toch op aan dat we volgende week met zijn allen komen (ik had eigenlijk met mezelf afgesproken niet mee te gaan, maar weet het nu niet meer). Schoonmoeder drong er ook zeer op aan dat ik toch zou komen, maar ik weet het echt niet, weet gewoon niet wat ik moet doen. Man vindt ook dat we toch gewoon met zijn vijfjes kunnen gaan. Pfff.. heb nog een week om erover na te denken.
Zie ineens dat er nog meer berichtjes waren, had pagina niet ververst...

@Siss; heb je een uitnodiging gestuurd voor ons msn groepje, hoor! Ellendig is dat elke keer he, die hoop weer krijgen...

@All, heeft het bij jou niet ook een hoop met de weekenden te maken? Het gevoel dat je dan niet weg kan, opgesloten zit alleen in huis zonder afleiding? En het is voor jou wel extra k*t omdat hij zo dichtbij je met die troela zit; wat een k-gevoel moet dat geven, meis!! Maar wat Siss zegt is waar; je hebt je beter gevoeld en dat gaat ook zeker weer gebeuren!! Twee stappen vooruit, eentje terug, maar we gaan er komen!! Echt waar!
@Hova, heb je een nieuw mailtje gestuurd vanaf ander account
Denk aan jullie hoor! De mailgroep red ik niet qua bijhouden merk ik; ik heb een superdrukke fulltime baan, nog een bijbaan en vier kinderen, dus mijn dag houdt ergens op....
quote:gianna schreef op 14 november 2011 @ 18:55:

Denk aan jullie hoor! De mailgroep red ik niet qua bijhouden merk ik; ik heb een superdrukke fulltime baan, nog een bijbaan en vier kinderen, dus mijn dag houdt ergens op....

Kan jij eens met mijn ex mailen

Die heeft 2 kinderen en beweert al dat ze geen tijd

overhoud om te werken.

O, ja nog een hond en een konijn.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Hey dames..waar is iedereen en hoe is het met jullie?

knuffel..
@all: gaat wel en met jou, heb je net ff gemaild.

@hova: hoe is het meis

Aan iedereen een hele dikke knuffel
@ dilemma: helaas geen mail...
@allaone: wat raar, heb je nog een keer gemaild...
@allalone/hova: zijn jullie nog wakker, zit met grote ellende!!!
Hè Dilemma, heb je net gemaild via de groep. Gaat het een beetje, meis?
Nee niet echt. Heb je mail nog niet binnen.
Kom even iedereen een dikke knuffel brengen.

Weet niet wat er aan de hand is met de mail, maar heb hem nog steeds niet binnen.

Weet je hova ik kan het gewoon niet geloven, wat een slechte soap is dit...
Het is eigenlijk gewoon een groepsbericht, reactie op jouw eerdere berichtje vanavond. Vind het zo k*t voor je, wou dat ik iets voor je kon doen....

Champ, Thanx ...
Het is ook echt ongelofelijk wat die zogenaamde man van jou je flikt, meis!!echt onvoorstelbaar!! Had je het vermoeden al, dat je hem ernaar vroeg?
Lijkt wel een nachtmerrie, ga maar een slaappil nemen en proberen wat te slapen, thx , tot morgen
Ja hij gedroeg zich precies zo als vorig jaar
Is goed, meis, hoop dat de slaappil goed helpt! Gun je zo dat je een beetje kunt slapen vannacht!! Hele dikke knuffel en weet dat er aan je gedacht wordt!! xx
Thx hova jij ook hè
@dilemma, heb je nog een beetje geslapen meis? Gaat het een beetje met je?
@Dilemma...lees nu pas jeberichtjes...trek je het een beetje? Ongeloofelijk wat hij jou aandoet! wat een lef!

Hoop dat je vandaag iemand om je heen hebt waar je even na toe kunt...vind het echt niet te vatten...

Sterkte meid...denk aan je..

Dikke knuffel...

@hova...reageer vanavond...
@hova/allalone: en wat denk je, heb ik geen slaappil en meer, heb een beetje kunnen slapen. Vind het zo erg voor de kinderen...zelf ben ik vooral kwaad!

En nee, helaas is er vandaag niemand, hij komt vandaag zijn spullen pakken.

Thx meiden kan jullie steun hard gebruiken.
Dilemma,ik weet niet wat er aan de hand is maar ook ik wil je veel sterkte wensen.

Dikke ook voor Hova en de anderen..
Oh wat moeilijk, Dilemma! Maar jij hebt alles geprobeerd meis, jij kunt hier niets aan doen. Het is erg voor de kinderen, het enige dat je kunt dien is er voor ze zijn. Sterkte vandaag, meis, en wij zijn er voor je als je even wilt 'praten', hè!! Dikke knuffel.

Dank je, Star! Knuffel terug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven