Tja, en dat was het dan....

11-09-2011 20:29 3115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone....
Och Hova, kreeg je een beetje je leventje op een rit zoals dat nu was...je dealde met de situatie en zelfs gaf je al aan dat je niet eens wist of je hem wel terug zou willen. Maar ergens zat er nog dat beetje hoop, dat hij zou inzien wat hij zomaar laat lopen. En nu met deze mededeling is die hoop zo weggeveegd, de benen waar je zo stevig opstond zomaar onder je vandaan getrokken. Pijnlijk, maar je doet het goed door zijn spullen bijelkaar te rapen en buiten neer te zetten! Daarin kun je al zoveel boosheid kwijt.....Sterkte meis en succes straks....Je doet het goed!!
Hova, jouw grens is bereikt. Natuurlijk, als je je grens weer opschuift dan kan je vast nog wel even vooruit, maar het gaat ten koste van jezelf. De acties van jouw man heb jij nu eenmaal niet in de hand. Echt niet. Het is wat het is en de tijd is gekomen om goed voor jezelf te gaan zorgen. Ik ga weer terug in de meeleesmodus, wilde je alleen even een dikke geven en sterkte wensen. Hou vol!
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Heel veel sterkte en kracht toegewenst! Laat je niet klein krijgen...
What doesn\'t kill you, makes you stronger...
Hoof,sterkte voor straks.

Rug recht,hoofd omhoog en de knoop doorhakken.

Je kunt het.!
Laat je niet kisten zometeen hoor!

Jij bent een ontzettend sterke vrouw en hij een dweil van een vent die niet eens het lef heeft om te vechten of om het uberhaupt fatsoenlijk af te sluiten.

Hou je taai.
Lieve Hova,

En NU trek jij je grens!

Niet waarom kwetst hij mij, maar waarom láát ik me kwetsen door hem.

Echt je bent zoveel beter af en het zal je zo'n rust geven als je uit zijn ellende bent.

Je bent een topper, en zoveel meer waard dan dit.

Heel veel sterkte.

Hoofstra, SMS me anders gewoon wanneer je kunt. Ik kan heel vaak en ik maak tijd voor je.
Wat denk je, krijg net een sms of het nog goed kan komen tussen ons. Wat een lef zeg.

Heb geantwoord dat ik veel meer verdien dan een onbetrouwbare man.

En hova dat verdien jij ook!
Huh?

Hoe ziet hij dat dan voor zich dan? Dat jij genoegen neemt met zijn bijvrouwen?

Of gaat ie dan echt, echt nooit meer vreemd

Wat een idioot.
Ja hè vind ik ook , kreeg net nog een sms van ik wil je niet steeds bedonderen en dat het hem spijt.

Maar hij doet het wel hè, heb hem veel plezier gewenst.
Goed zo. Spijt is wat de koe schijt in dit geval.
Wat zijn deze mannen toch minkukels...

Wat denken ze nou, dat je een vrouw d'r hart verovert als je met een ander het bed induikt?

Of voelen ze zich zo speciaal en geweldig dat vrouwen om hen moeten vechten....

Te gek voor woorden.

Hoe meer ik hier lees, hoe meer ik walg van het onrespectloze gedrag wat die kerels hebben (inclusief mijn ex, deed en doet hetzelfde).
Och Hova, ik zit hier ook met tranen in mijn ogen...leef heel erg met je mee! Jouw verhaal komt zo overeen met mijn verhaal met dat verschil dat er bij mijn ex nu een andere vrouw in het spel is dan destijds. Maar hij deed het mij weer aan en liegt zelfs nu nog tegen me. Hij is een lafaard, een lafbek zonder ruggengraat. En die van jou ook. Hova, dit is pure paniek, ik weet hoe het voelt. Het is een hel. Maar meisje, kijk naar mij, ik krabbel langzaam weer op en heb wat rust gekregen. Ik wil hem niet meer. Ze mag hem houden. Ik ben te goed voor hem en het is zijn verlies. Lees alle reacties hier meisje, verzamel mensen om je heen die je steunen, in je omgeving, hier op het forum en ga er dwars doorheen. Je hebt geen keus meer meis. Die had je al niet meer echt...Jij bent zoveel meer waard. En jij bent echt de sterkste van jullie 2 en hij weet dat, diep in zijn hart. Dikke knuffel meissie.
Hova, hier ook een berichtje van een meelezer.

Misschien is het nu wel beter dat jij hierachter bent gekomen, want al die tijd heeft hij ergens nog een stukje hoop bij jou laten zitten dat het nog goed kon komen tussen jullie.

Al wilde je dat niet echt meer, toch bleef je ergens bungelen.

Nu heeft hij zijn ware gezicht laten zien, en jij bent gelukkig boos geworden, maar vanaf nu kun je hopelijk echt gaan beginnen aan het opbouwen van je eigen leven.

Ik denk dat deze laatste druppel even keihard nodig was, om je zo over de drempel te trekken.

Ik wens je heel erg veel sterkte en kracht, en wat heb je een lieve vrouwen om je heen die je steunen, mooi om te lezen telkens weer.
Wat een ongelofelijke lamzakken. Bah
quote:dilemma-zoveel schreef op 18 november 2011 @ 09:24:

Wat denk je, krijg net een sms of het nog goed kan komen tussen ons. Wat een lef zeg.

Heb geantwoord dat ik veel meer verdien dan een onbetrouwbare man.

En hova dat verdien jij ook!

En zo is het dilemma.!

Is hij nou helemaal gek geworden.!
Tja superstar, volgens mij is hij idd gek geworden, heb hem veel plezier toegewenst met zijn nieuwe liefje en sindsdien is het rustig met de sms
Hova, hoe is het meissie, trek je het een beetje?
Gaat. Zit af te wachten tot meneer tijd heeft om te komen, hij belde me vanochtend dat hij een zakelijke afspraak had die hij niet af kon zeggen en zou daarna gelijk naar mij toe komen. Niet handig, want dan zijn de kids weer terug uit school. Maar goed, ik heb hem wel door de telefoon alvast verteld dat ik wil scheiden. Hij vroeg zich af waarom, begreep echt niet waarom ik niet gewoon de drie maanden af wilde wachten, er was niets veranderd volgens hem ('ik heb toch geen relatie met haar, heb alleen met haar afgesproken...'). Heb ondertussen al zijn kasten boven geleegd en alles in de garage gezet. Ga zo een doos pakken en al zijn spulletjes uit de kasten beneden halen en die erbij zetten. (Wil ik nu nog niet doen, want oudste is al thuis, dus wordt misschien vanavond pas of als de kids weg zijn.)

Ik trek het, huil veel, maar vooral overheerst het gevoel van; dit is een goede beslissing! Ik wil niet meer, ik ben op, ik wil geen tijd en energie meer in hem steken. Hij is het niet waard. Ik wil niet het risico lopen weer door hem gekwetst te worden, ik LAAT me niet meer kwetsen door hem!

Ik wil vanmiddag met hem alvast tijdelijke afspraken op papier zetten van hoe we alles gaan regelen. Een soort duidelijkheid voor mezelf en een statement van; nu is het echt over!

Volgende maand krijg ik vakantiegeld, dat is samen met een potje dat ik heb denk ik genoeg om een vakantietje in de zomer te boeken voor mij en mijn kids. Zogauw het geld binnen is, ga ik met de kids op internet speuren naar een leuk vakantieadres ergens in Frankrijk of zo en dat boeken. Voor mij voelt dat als een soort van; tegen die tijd hoop ik de meeste zaken op een rijtje te hebben en grotendeels los van hem te zijn. Die vakantie wordt mijn nieuwe start!! Iets om naar uit te kijken voor mij en de kids.

Het is niet ideaal, maar ik ga er gewoon voor. Ik ben een lief, leuk mens, zie er niet onaardig uit, ben normaal gesproken vrolijk, sterk en sensitief! Genoeg pluspunten om nog alles uit dit leven (mijn nieuwe leven) te gaan halen dat erin zit!!

Ik ga er komen, hoe dan ook!! En ik heb hem daarbij niet meer nodig, hij is van nu af aan 'slechts' de vader van mijn kinderen, waar ik voor hen een zo goed mogelijke band mee ga houden, maar that's it. (Klinkt heel sterk, maar waarschijnlijk moeten jullie me deze woorden nog vaak voor ogen houden de komende tijd

Het is genoeg!!!punt.
Hij snapt t niet??!! Tjeez wat heeft hij voor bord voor zn kop dan? Hij vindt nog steeds niet dat hij fout zit? Hij liegt je voor, gaat naar haar en er is niets veranderd??? Damn, die man speelt het goed. Lijkt de mijne wel...

Hova, you go girl! Je kan het...echt...je gaat het redden!
Goed zo hova, wat nou hij heeft niets verkeerd gedaan. Kom op zeg jullie hadden duidelijke afspraken. Blijf bij je standpunt meissie en heel veel succes straks. Trap niet meer in zijn smoesjes en zielig gedrag. Jij verdient beter!
En hun praatjes en de schuld van zich afschuiven, op jouw bordje leggen, kunnen ze goed weet ik uit ervaring...en ook hier al de zielige praatjes, compleet met krokodilletranen, voorbij zien komen....idd niet intrappen! Wapen je hart en blijf standvastig....sterkte
Leo, Ik wilde trouwens kontakt met haar, niet om te schelden oid maar gewoon om haar kant van het verhaal te horen. Ik denk namelijk dat hij nog veel meer leugens heeft verteld, zowel aan haar als aan mij. En ik zou dat graag willen weten, dat zou het namelijk makkelijker maken om afstand te nemen van hem denk ik. Maar hij heeft haar gezegd dat ze beter geen kontakt met mij kan opnemen. Hij is echt bang voor wat ik ga horen/zij gaat horen als we elkaar spreken denk ik....

Maar ze zal me nu wel niet durven te mailen/bellen, bang dat ze haar prille relatie met hem op het spel zet...
Hova, dat zijn de antwoorden op je vragen die je zo graag wil weten he. Maar probeer dat los te laten, het gaat je nl. niets extra's geven, dan nog kan het zijn dat je de antwoorden niet gaat krijgen, ga erboven staan en laat ze.
Je klinkt heel strijdvaardig Hova, goed zo!

Wat een onzin, hij heeft niets verkeerd gedaan. Hij heeft die afspraak samen met jou gemaakt en bovendien weet hij dondersgoed, echt heel dondersgoed hoe klote jij je voelde en voelt over deze mevrouw en hem. En dan toch gewoon wel doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven