Hi meiden, Om even de situatie te schetsen; een tijdje geleden sprak een jongen mij aan op een feest. Nu bezit ik de complexiteit dat wanneer ik iemand leuk vind, ik ontzettend verlegen wordt en nogal dichtsla. die avond had hij me 2maal heel kort aangesproken, volgens een vriendin gaf ik geen signalen af van dat ik interesse had.
Ok, nu wil ik hem volgende week aanspreken.
Tips tegen de nervositeit? Openingszin? Moet ik referen naar die avond?
Anoniem_65740
woensdag 16 november 2011 om 21:13
Een gouden tip heb ik helaas niet maar probeer in elk geval zo veel mogelijk jezelf te zijn!
Anoniem_111093
woensdag 16 november 2011 om 21:14
'Hee, jij hier? Gezellig!'
Zo moeilijk en zwaar is zo beginnen toch niet? En je straalt gelijk wat enthousiasme uit.
Jij> Hé, hoi, ik zat te denken over een openingszin, maar kan zo even niet iets bedenken, weet jij een leuke. Hij> Zijn antwoord. Jij> Herhaalt zijn openingszin richting hem en whalla. Jullie zijn in gesprek over diverse openingszinnen (kun je gelijk zien of hij wat humor heeft)
Helaas geen tips van mijn kant, ik ben nog nooit actief achter een man aan gegaan, heb ik echt the balls niet voor...
Anoniem_129864
woensdag 16 november 2011 om 22:42
quote:jojo1981 schreef op 16 november 2011 @ 22:36:
Helaas geen tips van mijn kant, ik ben nog nooit actief achter een man aan gegaan, heb ik echt the balls niet voor...@jojo, ik ook niet, ik bedenk die van mij net, maar vind hem zelf zo gek nog niet. Misschien ga ik hem zelf eens gebruiken
Anoniem_63a8bc2a974f3
woensdag 16 november 2011 om 22:47
Dat is nl hoe jij ook bent, bij al het andere moet je ws teveel kunst en vliegwerk vertonen om het je mond uit te krijgen. En is hier geen woord aan gelogen.