ik ga hem eindelijk eens aanspreken

16-11-2011 21:03 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden, Om even de situatie te schetsen; een tijdje geleden sprak een jongen mij aan op een feest. Nu bezit ik de complexiteit dat wanneer ik iemand leuk vind, ik ontzettend verlegen wordt en nogal dichtsla. die avond had hij me 2maal heel kort aangesproken, volgens een vriendin gaf ik geen signalen af van dat ik interesse had.

Ok, nu wil ik hem volgende week aanspreken.

Tips tegen de nervositeit? Openingszin? Moet ik referen naar die avond?
Een gouden tip heb ik helaas niet maar probeer in elk geval zo veel mogelijk jezelf te zijn!
'Hee, jij hier? Gezellig!'

Zo moeilijk en zwaar is zo beginnen toch niet? En je straalt gelijk wat enthousiasme uit.
"hee, hoe gaat het? heb je het naar je zin? "
Een glas wijn.
blijven ademen.
Wil je wat drinken?

Goed nummer he?

Ken je veel mensen hier?

Zullen we dansen?
Wat eten we vanavond?
Jij> Hé, hoi, ik zat te denken over een openingszin, maar kan zo even niet iets bedenken, weet jij een leuke. Hij> Zijn antwoord. Jij> Herhaalt zijn openingszin richting hem en whalla. Jullie zijn in gesprek over diverse openingszinnen (kun je gelijk zien of hij wat humor heeft)

Laat je het nog even weten
Ik ben ook benieuwd!

Helaas geen tips van mijn kant, ik ben nog nooit actief achter een man aan gegaan, heb ik echt the balls niet voor...
quote:jojo1981 schreef op 16 november 2011 @ 22:36:

Helaas geen tips van mijn kant, ik ben nog nooit actief achter een man aan gegaan, heb ik echt the balls niet voor...@jojo, ik ook niet, ik bedenk die van mij net, maar vind hem zelf zo gek nog niet. Misschien ga ik hem zelf eens gebruiken
Oh oh openingszinnen..

Jij: het is doof en wil met je naar bed

Hij: geen idee

Jij: WAT ZEG JE??
quote:ondernemer schreef op 16 november 2011 @ 22:47:

Oh oh openingszinnen..

Jij: het is doof en wil met je naar bed

Hij: geen idee

Jij: WAT ZEG JE??

Misschien na een fles wijn ofzo dat ik zoiets zal durven te zeggen... of als ik echt HEEL zeker weet dat hij dat ook wil...
Lief glimlachen doet wonderen wat niet moeilijk moet zijn want je vindt hem immers leuk?
Gewoon hoi zeggen als je langs hem loopt? Weet ie gelijk dat je wel geinteresseerd bent.
Je zegt gewoon:

Bizar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elke keer als een leuke man mij aanspreekt sla ik dicht, vorige keer zei ik ook niks terug toen je mij aansprak, wat vind jij daar nou van?
Precies zeg zoiets!

Dat is nl hoe jij ook bent, bij al het andere moet je ws teveel kunst en vliegwerk vertonen om het je mond uit te krijgen. En is hier geen woord aan gelogen.

Ze vreten je niet op ( dat doen ze later )

Succes
haha wat een lieve reacties allemaal, dank!
slaap je altijd op je rug snachts?

en dan maakt het niet uit of zijn antwoord ja of nee is...

dan vraag jij: mag ik dan es een keer op je buik wakker worden cheesy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven