Indeling woonkamer

17-11-2011 11:35 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo ziet onze woonkamer er sinds eergisteren uit maar ik weet nog steeds niet zo goed of ik heel blij ben met de indeling zo. Zou het bv mooier zijn die hoge kast aan de andere kant naast de bank te zetten, aan de kant van het raam? De tv moet daar zo ongeveer blijven staan ivm aansluiting. Iemand nog een ander idee? Ook voor accessoires, planten ed?

Ben benieuwd naar jullie ideeen!
Hoi,

ik vind het mooi. Als je een plant koopt, koop dan een grote met grote platte bladeren en zet die bij de deur naast de bank. Denk dat het daar al veel verschil maakt. Vind de kast niet heel gek staan naast de tv, maar snap wel wat je bedoelt!

Delmikra
Mooi gedraaid stucwerk op je plafond!

Ik vind het allemaal uitermate sfeervol!

*kuch*
Zonde van die donkerbruine muur, het is al zo donker.
ik kan en wil niks zinnigs zeggen,omdat dit geheel mijn smaak niet is.

wat ik niet vind horen,is dat leuke kleine meisje in beeld.

MIZ een enorme inbreuk op jou en haar privacy.
Nou nou wat een inbreuk! Het zou verboden moeten worden....

Moet je het foto album eens goed bekijken, staat nog veel meer
quote:spectral schreef op 17 november 2011 @ 11:54:

Nou nou wat een inbreuk! Het zou verboden moeten worden....

Moet je het foto album eens goed bekijken, staat nog veel meer Ach ja, inderdaad... Dat had ik nog eens niet gezien. TO: je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik zou de linkjes weghalen.
Gezellige hartjes overal.
@Janab, ik zou als ik jou was de OP leeghalen en de moderator vragen om verwijdering van dit topic.

Je hele leven ligt nu open en bloot op dit forum.
Ik vond die blauwe muur leuker.
Ik mis sfeer in je woonkamer.

Het is zo'n kil, donker hok met meubels die niet veel toevoegen.

Ook de muren zijn kaal.

Kleur mag er wel komen in deze kamer.
Aan een plant naast de deur dacht ik idd ook aan, miss wel een kunst want vergeet nog wel eens water te geven...

De muur is licht aubergine, geen bruin! Komt op de foto miss iets anders over, de kamer is juist heel licht.
Blauw vond ik veel mooier, eens met Ddandelion. Verder: dat tapijt vind ik vreselijk.
Ik zou ook voor een andere vloer hebben gekozen. Zeker met kinderen. Maar ik zou met kinderen ook niet op een boot gaan wonen.
Ik vind het erg ongezellig zo. Spots in plafond, alles zwart en vierkant. Het is al zo donker met die hoge ramen.

Ik zou muren wit maken. Andere banken kopen. Die grote kast weggooien en een (gezellige) open boekenkast neerzetten. Wat planten aanschaffen en wat vrolijks (niet abstract) aan de muur hangen.
Ik zie maar twee foto's. Hoe kan je er meer zien dan?
Naar mijn mening heeft je woonkamer kleur nodig!

Kies een accentkleur (of meerdere in dezelfde familie) en vervang de kussens, misschien gekleurde vazen, foto's, kunst en idd groen!

Wel levend, kunstplanten zien er al zo snel goedkoop uit, plus levende planten verbeteren het klimaat in de kamer..
quote:Cateautje schreef op 17 november 2011 @ 12:06:

Ik zie maar twee foto's. Hoe kan je er meer zien dan?

Denk niet dat het verstandig is dat iemand gaat zeggen hoe dat moet. Het is niet vrij lastig, laat ik het zo zeggen.

TO: opmerking over topic laten verwijderen zou ik als ik jou was maar even over na denken.
Oh, het is een boot dus. Kan je dan niet alle soorten meubels gebruiken (kopen) ivm golven eigenlijk?
quote:chrissiy schreef op 17 november 2011 @ 12:09:

[...]

Denk niet dat het verstandig is dat iemand gaat zeggen hoe dat moet. Het is niet vrij lastig, laat ik het zo zeggen.

TO: opmerking over topic laten verwijderen zou ik als ik jou was maar even over na denken.Tjonge, wat komt dat superieur over zeg, getsie.
Sorry, kan je niet helpen. Het is totaal niet mijn smaak.
Misschien dat ze zich inderdaad niet realiseert dat iedereen nu haar foto's kan zien.

Maar misschien vindt ze dat toch gewoon niet erg? Ik bedoel, haar naam zit al in die link en bovendien zijn de foto's niet afgeschermd. Ik neem aan dat ze daar over heeft nagedacht.

Ik ben er zonder meer voor dat je er goed over nadenkt wat je op het internet zet hoor, maar niet iedereen vindt het erg om veel te delen. Sommigen vinden het juist leuk. Kijk maar naar al die Facebook-profielen. Tig daarvan zijn niet afgeschermd en staan wel vol met foto's.
Ik vind de indeling nu mooier, maar de kleur aan de muur niet zo. Die zou ik lichtgrijs, wit of het oude (licht) blauw hebben gehouden denk ik.

Is het een optie om het tapijt aan te passen? Parket/laminaat/hout op de vloer zou volgens mij ontzettend mooi zijn in je woonkamer. Een of twee mooie grote planten erbij en het maakt al heel veel verschil. Verder wel gaaf zo'n boot!

Oh, en ik zou ook de linkjes in de OP even verwijderen. Je bent zo ontzettend herkenbaar....
Ai, idd btje dom, heb de verkeerde links geplaatst.... Foto's zijn als goed is nu niet meer zichtbaar. (?)

Maarree... Het is een schip geen boot..

De structuur in het plafond is geen stucwerk maar zijn van die panelen.

We kunnen aan boord wel alle meubels plaatsen hoor, hoeven geen rekening te houden met golven ed. Als we weten dat we kunnen slingeren, op het ijsselmeer bv, zet ik de potten uit de vensterbank voor de zekerheid op de grond maar eigenlijk valt er nooit wat om.

Kids aan boord...tja, das een andere discussie!
Ah, nou dan zou ik sowieso voor een boekenkast gaan! Geeft kleur aan je huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven