Indeling woonkamer
donderdag 17 november 2011 om 11:35
Zo ziet onze woonkamer er sinds eergisteren uit maar ik weet nog steeds niet zo goed of ik heel blij ben met de indeling zo. Zou het bv mooier zijn die hoge kast aan de andere kant naast de bank te zetten, aan de kant van het raam? De tv moet daar zo ongeveer blijven staan ivm aansluiting. Iemand nog een ander idee? Ook voor accessoires, planten ed?
Ben benieuwd naar jullie ideeen!
Ben benieuwd naar jullie ideeen!
donderdag 17 november 2011 om 11:40
donderdag 17 november 2011 om 11:55
quote:spectral schreef op 17 november 2011 @ 11:54:
Nou nou wat een inbreuk! Het zou verboden moeten worden....
Moet je het foto album eens goed bekijken, staat nog veel meer Ach ja, inderdaad... Dat had ik nog eens niet gezien. TO: je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik zou de linkjes weghalen.
Nou nou wat een inbreuk! Het zou verboden moeten worden....
Moet je het foto album eens goed bekijken, staat nog veel meer Ach ja, inderdaad... Dat had ik nog eens niet gezien. TO: je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik zou de linkjes weghalen.
donderdag 17 november 2011 om 12:06
Ik vind het erg ongezellig zo. Spots in plafond, alles zwart en vierkant. Het is al zo donker met die hoge ramen.
Ik zou muren wit maken. Andere banken kopen. Die grote kast weggooien en een (gezellige) open boekenkast neerzetten. Wat planten aanschaffen en wat vrolijks (niet abstract) aan de muur hangen.
Ik zou muren wit maken. Andere banken kopen. Die grote kast weggooien en een (gezellige) open boekenkast neerzetten. Wat planten aanschaffen en wat vrolijks (niet abstract) aan de muur hangen.
donderdag 17 november 2011 om 12:07
donderdag 17 november 2011 om 12:09
quote:Cateautje schreef op 17 november 2011 @ 12:06:
Ik zie maar twee foto's. Hoe kan je er meer zien dan?
Denk niet dat het verstandig is dat iemand gaat zeggen hoe dat moet. Het is niet vrij lastig, laat ik het zo zeggen.
TO: opmerking over topic laten verwijderen zou ik als ik jou was maar even over na denken.
Ik zie maar twee foto's. Hoe kan je er meer zien dan?
Denk niet dat het verstandig is dat iemand gaat zeggen hoe dat moet. Het is niet vrij lastig, laat ik het zo zeggen.
TO: opmerking over topic laten verwijderen zou ik als ik jou was maar even over na denken.
donderdag 17 november 2011 om 12:18
quote:chrissiy schreef op 17 november 2011 @ 12:09:
[...]
Denk niet dat het verstandig is dat iemand gaat zeggen hoe dat moet. Het is niet vrij lastig, laat ik het zo zeggen.
TO: opmerking over topic laten verwijderen zou ik als ik jou was maar even over na denken.Tjonge, wat komt dat superieur over zeg, getsie.
[...]
Denk niet dat het verstandig is dat iemand gaat zeggen hoe dat moet. Het is niet vrij lastig, laat ik het zo zeggen.
TO: opmerking over topic laten verwijderen zou ik als ik jou was maar even over na denken.Tjonge, wat komt dat superieur over zeg, getsie.
donderdag 17 november 2011 om 12:20
Misschien dat ze zich inderdaad niet realiseert dat iedereen nu haar foto's kan zien.
Maar misschien vindt ze dat toch gewoon niet erg? Ik bedoel, haar naam zit al in die link en bovendien zijn de foto's niet afgeschermd. Ik neem aan dat ze daar over heeft nagedacht.
Ik ben er zonder meer voor dat je er goed over nadenkt wat je op het internet zet hoor, maar niet iedereen vindt het erg om veel te delen. Sommigen vinden het juist leuk. Kijk maar naar al die Facebook-profielen. Tig daarvan zijn niet afgeschermd en staan wel vol met foto's.
Maar misschien vindt ze dat toch gewoon niet erg? Ik bedoel, haar naam zit al in die link en bovendien zijn de foto's niet afgeschermd. Ik neem aan dat ze daar over heeft nagedacht.
Ik ben er zonder meer voor dat je er goed over nadenkt wat je op het internet zet hoor, maar niet iedereen vindt het erg om veel te delen. Sommigen vinden het juist leuk. Kijk maar naar al die Facebook-profielen. Tig daarvan zijn niet afgeschermd en staan wel vol met foto's.
donderdag 17 november 2011 om 12:21
Ik vind de indeling nu mooier, maar de kleur aan de muur niet zo. Die zou ik lichtgrijs, wit of het oude (licht) blauw hebben gehouden denk ik.
Is het een optie om het tapijt aan te passen? Parket/laminaat/hout op de vloer zou volgens mij ontzettend mooi zijn in je woonkamer. Een of twee mooie grote planten erbij en het maakt al heel veel verschil. Verder wel gaaf zo'n boot!
Oh, en ik zou ook de linkjes in de OP even verwijderen. Je bent zo ontzettend herkenbaar....
Is het een optie om het tapijt aan te passen? Parket/laminaat/hout op de vloer zou volgens mij ontzettend mooi zijn in je woonkamer. Een of twee mooie grote planten erbij en het maakt al heel veel verschil. Verder wel gaaf zo'n boot!
Oh, en ik zou ook de linkjes in de OP even verwijderen. Je bent zo ontzettend herkenbaar....
donderdag 17 november 2011 om 12:30
Ai, idd btje dom, heb de verkeerde links geplaatst.... Foto's zijn als goed is nu niet meer zichtbaar. (?)
Maarree... Het is een schip geen boot..
De structuur in het plafond is geen stucwerk maar zijn van die panelen.
We kunnen aan boord wel alle meubels plaatsen hoor, hoeven geen rekening te houden met golven ed. Als we weten dat we kunnen slingeren, op het ijsselmeer bv, zet ik de potten uit de vensterbank voor de zekerheid op de grond maar eigenlijk valt er nooit wat om.
Kids aan boord...tja, das een andere discussie!
Maarree... Het is een schip geen boot..
De structuur in het plafond is geen stucwerk maar zijn van die panelen.
We kunnen aan boord wel alle meubels plaatsen hoor, hoeven geen rekening te houden met golven ed. Als we weten dat we kunnen slingeren, op het ijsselmeer bv, zet ik de potten uit de vensterbank voor de zekerheid op de grond maar eigenlijk valt er nooit wat om.
Kids aan boord...tja, das een andere discussie!