been sex

17-11-2011 16:49 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijdje mee maar heb mij nu aangemeld om een vraag te stellen en mijn hart te luchten. Misschien komt het verhaal nep over maar helaas is het al 5 maanden zo

Mijn man waarmee ik al 5 jaar samen ben ( 2 jaar getrouwd, zijn allebei 26 ) heeft ooit iets gehoord over been sex op tv.

Sinds toen is het altijd zo dat hij na de sex op mijn onderbeen gaat zitten en mij blijft aan staren. De eerste drie keer dacht ik dat hij het voor de grap deed, maar dit gebeurt telkens weer. Ik heb hem vaak gevraagd waarom hij dit doet en dan loopt hij verlegen weg zonder antwoord te geven. Ik ben het nu zat om sex te hebben omdat ik dit heel erg beschamend vind. De laatste paar keer klemt hij zich zelfs vast aan mij en gaat dan lief lachen en als dit een paar seconden duurt valt hij zelfs in de slappe lach. Ik ben een paar keer boos weg gelopen want dit is toch raar? Ik heb iig nooit van been sex gehoord, bah, jullie?
quote:enter schreef op 17 november 2011 @ 17:00:

Star :doet die man het aldoor verkeerd Ligt er helemaal aan of je voor het proces (met druipende penis op haar been zitten) of het product gaat (giechelend als een meisje van haar been vallen met dito druipende penis)
Nee echt?
quote:workaholic3 schreef op 17 november 2011 @ 17:01:

Ik snap dat jullie het grappig vinden, zou ik zelf ook vinden als iemand dit had maar helaas is het zo :( en ja, nadat hij is gekomen doet hij het. Ik ben altijd een gesprek begonnen op rustige tijd maar dan loopt hij weg. Inmiddels al 3 weken geen sex gehad

Dan zou ik hem in zijn lurven grijpen als ie wegliep. Hij moet je vertellen over het hoe en waarom.

En ik denk dat hier iedereen ook wel heel benieuwd zal zijn.
Een damespaard, een damespaard, een damespaard gaat zo....

Een herenpaard, een herenpaard, een herenpaard, gaat zo....

Een boerenknol, een boerenknol een boerenknol gaat zo...

Zoiets?
eensch met Abominbel ben echt benieuwd, kan hier nl geen chocola van maken
quote:abominbel schreef op 17 november 2011 @ 17:02:

[...]

Dan zou ik hem in zijn lurven grijpen als ie wegliep. Hij moet je vertellen over het hoe en waarom.

En ik denk dat hier iedereen ook wel heel benieuwd zal zijn.Ja! Misschien een taak voor de investigators?
Nee dat snap ik dat je geen sex hebt als je dat niet aantrekkelijk vind. Msschien aangeven dat het voor jou niet heel opwindend is?
Nee echt?
Ik zou zeker uitleg willen, eisen zelfs. Mijn been een beetje tegen mijn wil misbruiken. Mooi niet! Ik zou helemaal niet meer met zo'n gast willen vrijen. Krijg nu al 'sex voor de Buch' beelden...yuk.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Als 2 honden vechten om een been, gaat de derde ermee heen.

Komt zo ineens bij me op.
Jambers:

"In de nacht doen zij aan beenseks".
L0r, 5 minuten geleden

De term legsex kentie wel.

jah, gevonden!! Maar bij de omschrijvingen en duidelijke plaatjes staat niet dat je op het been moet gaat zitten, Hahaha

Dan begrijpt manlief het niet helemaal
quote:L0r schreef op 17 november 2011 @ 16:55:

Hij gaat NA de seks op je been zitten? Dus als hij al klaar is? Niet dat hij tegen je been aan zit te rijden om klaar te komen?Ze heeft het over haar man, niet over de hond.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Jambers was leuk, echt een item voor hem
Ik zou na de seks weglopen denk ik. Snap ook niet zo goed waarom het 'af'gemaakt moet worden met een tijd op het onderbeen zitten.

Zoals bij alles wat in bed gebeurt, zou toch moeten gelden, als één van beiden het niet wil, gebeurt het niet?

Ik zie het ook nog steeds niet helemaal voor me verder.
quote:enter schreef op 17 november 2011 @ 17:08:

Jambers was leuk, echt een item voor hemMet die ranzige stem.
quote:abominbel schreef op 17 november 2011 @ 17:06:

Jambers:

"In de nacht doen zij aan beenseks".
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Beenseks?

En hij wil niet vertellen waarom hij op je been gaat zitten na de seks?

Sorry ik snap hier geen hol van.
quote:Moonlight82 schreef op 17 november 2011 @ 17:09:

. Snap ook niet zo goed waarom het 'af'gemaakt moet worden met een tijd op het onderbeen zitten.

.

Hier moet ik hardop vreselijk om lachen! De tranen stromen me over de wangen!

Bye bye!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
TO, hangt er toevallig ook een emmer uit het raam bij jullie thuis?
quote:Moonlight82 schreef op 17 november 2011 @ 17:09:

Ik zou na de seks weglopen denk ik. Snap ook niet zo goed waarom het 'af'gemaakt moet worden met een tijd op het onderbeen zitten.

Zoals bij alles wat in bed gebeurt, zou toch moeten gelden, als één van beiden het niet wil, gebeurt het niet?

Ik zie het ook nog steeds niet helemaal voor me verder.Ze kan niet weglopen... hij zit op haar been...
Als je notabene getrouwd bent kun je hier toch naar vragen lijkt me. En als hij erna wegloopt lijkt me dat je hem daarna nog wel ziet.

Gewoon ff tijdens het zaterdags ontbijt: 'hee waarom ga jij altijd op m'n been zitten als we seks hebben gehad?'

Kan me niet voorstellen dat dit echt is trouwens want:

À) als hij een benenfetisj heeft, waarom gaat hij er dan na de seks op zitten?

B) als hij een benenfetisj heeft, waarom loopt hij weg en zegt hij niet gewoon dat hij je benen geil vindt

C) waarom laat jij dit al vijf maanden toe?

Ik kan me er niks bij voorstellen. En als mijn vriend het al zou doen zou ik keihard in lachen uitbarsten en als ik zou merken dat hij het serieus doet omdat hij het fijn vindt (?) zou ik er gewoon over praten.
quote:Fame schreef op 17 november 2011 @ 17:11:

Bye bye!dit is jou bijdrage?
quote:baby_ernie80 schreef op 17 november 2011 @ 17:12:

TO, hangt er toevallig ook een emmer uit het raam bij jullie thuis?Hoezo dat?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 17 november 2011 @ 17:12:

[...]

Ze kan niet weglopen... hij zit op haar been...

Dan moet ze heel hard met dat been heen en weer schudden zodat hij eraf valt.

Maar dit is een onzinverhaal toch?
quote:superstar_2 schreef op 17 november 2011 @ 17:15:

[...]

Maar dit is een onzinverhaal toch?denk het. ga maar eens macaroni maken.ghe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven