handcreme
donderdag 17 november 2011 om 18:06
Ik smeer nooit, echt nooit. Maar nu moet ik wel, de kloven vallen in mijn handen. Tot bloedens toe, ik zit veel in sop en dat in combinatie met het koude weer doet dus geen goed aan mijn handen.
Wie weet een goede handcreme? Ik heb trouwens ook een gevoelige huid, ik heb ooit wel eens Eucerin gebruikt, maar daar kreeg ik uitslag van. Kom maar op met de suggesties.
Wie weet een goede handcreme? Ik heb trouwens ook een gevoelige huid, ik heb ooit wel eens Eucerin gebruikt, maar daar kreeg ik uitslag van. Kom maar op met de suggesties.
donderdag 17 november 2011 om 18:21
quote:sammie00 schreef op 17 november 2011 @ 18:19:
[...]
Ik ga morgen bellen naar de huisarts, ik wil die ook. Het doet nu gelukkig nog geen pijn, maar als het straks echt gaat vriezen, auwwww
Ik krijg deze creme van mijn dermatoloog maar het zou best kunnen dat je het ook zonder recept bij de apotheek kunt halen. Bij erg droge handen en kloven lekker dik insmeren voor je naar bed gaan en katoenen handschoentjes aan (ook bij de apotheek verkrijgbaar).
[...]
Ik ga morgen bellen naar de huisarts, ik wil die ook. Het doet nu gelukkig nog geen pijn, maar als het straks echt gaat vriezen, auwwww
Ik krijg deze creme van mijn dermatoloog maar het zou best kunnen dat je het ook zonder recept bij de apotheek kunt halen. Bij erg droge handen en kloven lekker dik insmeren voor je naar bed gaan en katoenen handschoentjes aan (ook bij de apotheek verkrijgbaar).
donderdag 17 november 2011 om 18:26
quote:flutzel schreef op 17 november 2011 @ 18:08:
Handcreme met kamille in? (kom ff niet op de naam sorry) Kamille verzacht en kalmeert?Ik heb de handcreme van Atrix, dat is volgens mij ook met kamille erin. Tot nu toe altijd naar volle tevredenheid gebruikt (m'n nagels gaan daar ook erg mooi van uitzien) maar merk deze 'winter' dat ik alsnog erg droge handen heb. Dus ik lees ook mee voor een alternatief voor erbij!
Handcreme met kamille in? (kom ff niet op de naam sorry) Kamille verzacht en kalmeert?Ik heb de handcreme van Atrix, dat is volgens mij ook met kamille erin. Tot nu toe altijd naar volle tevredenheid gebruikt (m'n nagels gaan daar ook erg mooi van uitzien) maar merk deze 'winter' dat ik alsnog erg droge handen heb. Dus ik lees ook mee voor een alternatief voor erbij!
donderdag 17 november 2011 om 18:53
donderdag 17 november 2011 om 19:11
Ik heb dit ook gehad, het is begonnen na het gebruik van die billendoekjes voor babies. Mijn tip is om overal in huis waterbakjes op te hangen aan de verwarming. Sinds ik deze heb hangen zijn de kloven bijna verleden tijd. De lucht was gewoon te droog in huis. De toplaag van mijn is nog steeds zoals het hoort maar van die vreselijk pijnlijke kloven (ja, echt pijnlijk) heb ik niet meer. Succes. En een creme zoals boven beschreven van de apotheek of vaseline lanette van de apotheek. Zeker geen cremes met amandelolie of andere toevoegingen