Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
donderdag 17 november 2011 om 19:48
Oeh ja ER!!!
Coe, het is een Nederlandse tv-serie. Ik had er ook nog nooit van gehoord hoor, maar iemand vernoemde het op de Entertainment-pijler dus ging ik eens kijken of het wat was en ik vind het spannend! Echt weer zo'n serie a la de Fabriek of zo.
Mamzie, ik hoop ook dat het alleen maar een kneuzinkje blijkt te zijn.
En een grote Foei voor Oudste!
Coe, het is een Nederlandse tv-serie. Ik had er ook nog nooit van gehoord hoor, maar iemand vernoemde het op de Entertainment-pijler dus ging ik eens kijken of het wat was en ik vind het spannend! Echt weer zo'n serie a la de Fabriek of zo.
Mamzie, ik hoop ook dat het alleen maar een kneuzinkje blijkt te zijn.
En een grote Foei voor Oudste!
donderdag 17 november 2011 om 19:56
Ik heb dat een tijdje gevolgd op rtl5 of zo geloof ik. Als het is wat ik denk. Gaat het over een dorp aan zee?
Ja het blijft nog even spannend.
Coe het klinkt zo lekker, even met Ukkie een tukkie gedaan. Heerlijk.
Wat zijn jullie allemaal goed bezig. Ik vond het ook wel lekker. Heb na het ziekenhuis ook niks gedaan, computerspelletje, tukkie zonder Ukkie en verder op mijn gemak de diepvries doorzocht want ik had geen zin om boodschappen te gaan doen. Best lekker hoor een daggie thuis en niks moet -alles mag.
Ja het blijft nog even spannend.
Coe het klinkt zo lekker, even met Ukkie een tukkie gedaan. Heerlijk.
Wat zijn jullie allemaal goed bezig. Ik vond het ook wel lekker. Heb na het ziekenhuis ook niks gedaan, computerspelletje, tukkie zonder Ukkie en verder op mijn gemak de diepvries doorzocht want ik had geen zin om boodschappen te gaan doen. Best lekker hoor een daggie thuis en niks moet -alles mag.
vrijdag 18 november 2011 om 08:02
Met Uk gaat het al wat beter.Hij hoest nog flink maar het hele benauwde is over.Hij is vannacht maar 2 keer wakker geweest.
Vandaag blijft ie nog thuis van school.Hij gaat met opa de koets poetsen want Sinterklaas heeft die zondag nodig.X-D
Oudste is/wordt ook ziek,gaat wel naar school want heeft 2 proefwerken.
Zoeb,geniet van je Samdag!
Gold,hoe is het met Oudste haar arm?Helpen de medicijnen al?
Mamz,hoe gaat het met het konijn?
Lijstje:
werken
kadootje voor schoonloeder halen(waarom vergeet ik altijd wanneer zij jarig is..)
wat schoenkadootjes bijhalen
diepvries nakijken
Vandaag blijft ie nog thuis van school.Hij gaat met opa de koets poetsen want Sinterklaas heeft die zondag nodig.X-D
Oudste is/wordt ook ziek,gaat wel naar school want heeft 2 proefwerken.
Zoeb,geniet van je Samdag!
Gold,hoe is het met Oudste haar arm?Helpen de medicijnen al?
Mamz,hoe gaat het met het konijn?
Lijstje:
werken
kadootje voor schoonloeder halen(waarom vergeet ik altijd wanneer zij jarig is..)
wat schoenkadootjes bijhalen
diepvries nakijken
vrijdag 18 november 2011 om 09:00
Mogguh
Konijn is levendig, sleept wel met haar pootje. Ze zou zo ontzettend graag dicht bij haar maatje zijn of gewoon vrij lopen.
Coe, fijn dat Ukkie weer beter is. Lekker weer (brrr) om de koets te soppen (of staat 'ie binnen?)
Zoebie, veel plezier met Sam.
Ik moet naar de tandarts en heb een afspraak vanmiddag met de mentor en pleegmoeder van Oudste. Verder moet ik echt weer de afwas en is het rommelig in de kamer. Wasje draaien en nog steeds de was opvouwen. O joy.
Konijn is levendig, sleept wel met haar pootje. Ze zou zo ontzettend graag dicht bij haar maatje zijn of gewoon vrij lopen.
Coe, fijn dat Ukkie weer beter is. Lekker weer (brrr) om de koets te soppen (of staat 'ie binnen?)
Zoebie, veel plezier met Sam.
Ik moet naar de tandarts en heb een afspraak vanmiddag met de mentor en pleegmoeder van Oudste. Verder moet ik echt weer de afwas en is het rommelig in de kamer. Wasje draaien en nog steeds de was opvouwen. O joy.
vrijdag 18 november 2011 om 09:29
Goedemorgen dames! Coe, beterschap met ukkie!
Vandaag veel op de planning staan:
Badkamer en bovenverdieping poetsen, keuken poetsen, naar de sligro, strijken.
Deze week was spannend. Ik had opeens last van tepelafscheiding en de huisarts heeft me doorgestuurd naar de mamacare poli. Leuk, zo'n eerste kennismaking met je nieuwe huisarts, not!
Anyway, op de echo en foto was gelukkig niets te zien, opluchting!
Morgen het sintfeest van mijn werk, dan gaan we eens kijken hoe het met mijn organisatietalent is gesteld, want ik heb het geheel georganiseerd...
Fijne dag allemaal!
Vandaag veel op de planning staan:
Badkamer en bovenverdieping poetsen, keuken poetsen, naar de sligro, strijken.
Deze week was spannend. Ik had opeens last van tepelafscheiding en de huisarts heeft me doorgestuurd naar de mamacare poli. Leuk, zo'n eerste kennismaking met je nieuwe huisarts, not!
Anyway, op de echo en foto was gelukkig niets te zien, opluchting!
Morgen het sintfeest van mijn werk, dan gaan we eens kijken hoe het met mijn organisatietalent is gesteld, want ik heb het geheel georganiseerd...
Fijne dag allemaal!
vrijdag 18 november 2011 om 09:32
He Zoeb, wat naar dat je nu nog eigenlijk niet veel meer weet.. weer afwachten, moeilijk lijkt me. Gelukkig is het vandaag Sam-dag, hoop dat je daar lekker van gaat genieten!
Ik heb ER gisteren gemist en had het ook niet opgenomen.. jammerrr... nou ja, misschien dan maar op uitzending gemist kijken.
Is het bij jullie ook zo ontzettend mistig? Ik zie haast niets als ik naar buiten kijk.. raar vind ik dat altijd, word er zelf ook een beetje mistig van geloof ik
Fijne dag allemaal!!
Ik heb ER gisteren gemist en had het ook niet opgenomen.. jammerrr... nou ja, misschien dan maar op uitzending gemist kijken.
Is het bij jullie ook zo ontzettend mistig? Ik zie haast niets als ik naar buiten kijk.. raar vind ik dat altijd, word er zelf ook een beetje mistig van geloof ik
Fijne dag allemaal!!
vrijdag 18 november 2011 om 09:36
Ha Shadow, da's ff schrikken, gelukkig was er niets te zien. Maar idd geen fijne kennismaking met de huisarts, aan de andere kant.. heb je dat maar vast gehad
Spannend het sinterklaasfeest, wordt vast hartstikke leuk. Zelf ook een beetje van proberen te genieten hoor!!
Gold, ik heb 'Overspel' toevallig een keertje gezien en het leek me een leuke, spannende serie maar ja ik heb het niet gevolgd dus dat is jammer.. Misschien wordt ie nog een keer herhaald..
Spannend het sinterklaasfeest, wordt vast hartstikke leuk. Zelf ook een beetje van proberen te genieten hoor!!
Gold, ik heb 'Overspel' toevallig een keertje gezien en het leek me een leuke, spannende serie maar ja ik heb het niet gevolgd dus dat is jammer.. Misschien wordt ie nog een keer herhaald..
vrijdag 18 november 2011 om 09:42
mogguh maisjes..
Hier is het vandaag eens een keer niet mistig Gelf, maar ik zit dan ook een eind bij jou vandaan he?
Ik voel mezelf al weer de hele week 'mistig'. Een beetje afgestompt voelt het. Iemand gaf me laatst de tip dat het misschien een goed idee was dat ik een of ander kruid moest gaan gebruiken. Ik ben alleen de naam van dat kruid kwijt.
Oei Shadow, da's schrikken. Ik zat een paar weken geleden in hetzelfde schuitje met een flinke knobbel, maar bleek ook niks ernstigs te zijn. Maar die schrik alleen al he?
Veel plezier met het Sint-feest morgen! Het is vast een groot succes!
Da's een leuk klusje voor Ukkie Coetje!
Veel plezier vandaag met Sam Zoeb!
Fuss? Nog steeds druk?
Troela is vandaag naar school (eerst en laatste uur vrij) en Oudste heeft zich ziek gemeld op het werk ivm pijn aan de arm.
Ik ga vandaag:
was draaien,
was ophangen,
hangende was vouwen en
opruimen,
stofzuigen en
verder kijken op uitzending gemist.
(zo lijkt mijn lijstje heel wat )
Hier is het vandaag eens een keer niet mistig Gelf, maar ik zit dan ook een eind bij jou vandaan he?
Ik voel mezelf al weer de hele week 'mistig'. Een beetje afgestompt voelt het. Iemand gaf me laatst de tip dat het misschien een goed idee was dat ik een of ander kruid moest gaan gebruiken. Ik ben alleen de naam van dat kruid kwijt.
Oei Shadow, da's schrikken. Ik zat een paar weken geleden in hetzelfde schuitje met een flinke knobbel, maar bleek ook niks ernstigs te zijn. Maar die schrik alleen al he?
Veel plezier met het Sint-feest morgen! Het is vast een groot succes!
Da's een leuk klusje voor Ukkie Coetje!
Veel plezier vandaag met Sam Zoeb!
Fuss? Nog steeds druk?
Troela is vandaag naar school (eerst en laatste uur vrij) en Oudste heeft zich ziek gemeld op het werk ivm pijn aan de arm.
Ik ga vandaag:
was draaien,
was ophangen,
hangende was vouwen en
opruimen,
stofzuigen en
verder kijken op uitzending gemist.
(zo lijkt mijn lijstje heel wat )
vrijdag 18 november 2011 om 09:53
Goldie, ik snap dat je dit verhaal niet aan je meiden kwijt wilt. Vond het ook heel moeilijk om het hier te plaatsen, schaam me dood. Ik hoop dat Oudste er veel van geleerd heeft (hij zal nooit toegeven dat hij het helemaal in zijn eentje fout heeft gedaan maar hij voelt zich schuldig en zo hoort dat ook).
Shadow, dat was inderdaad schrikken. Sintfeest is wel leuk en dat gaat je gewoon lukken morgen.
Gelfling, geen mist hier. Ik vind mist overigens van dat heerlijke kruip-in-jezelf-weer.
Goldie, dat kruid is waarschijnlijk StJanskruid. Het beïnvloedt wel de pil, weet niet wat het doet bij Mirena. Een natuurlijk antidepressivum.
Shadow, dat was inderdaad schrikken. Sintfeest is wel leuk en dat gaat je gewoon lukken morgen.
Gelfling, geen mist hier. Ik vind mist overigens van dat heerlijke kruip-in-jezelf-weer.
Goldie, dat kruid is waarschijnlijk StJanskruid. Het beïnvloedt wel de pil, weet niet wat het doet bij Mirena. Een natuurlijk antidepressivum.
anoniem_37392 wijzigde dit bericht op 18-11-2011 09:56
Reden: geen st jacobskruid
Reden: geen st jacobskruid
% gewijzigd
vrijdag 18 november 2011 om 12:21
Gelukkig was het loos alarm Shadow!
En dat Sint-feest wordt vast een daverend succes.
Ik ben een beetje in de paniekstand.Er is een A overleden in mijn dorp en ik denk dat het vriendin A is.Er is alleen niemand die mij nu iets meer kan vertellen.Haar ouders leven niet meer,broers of zussen heeft ze niet en haar man krijg ik niet te pakken.
Ons durpke is een beetje in rep en roer nu.Bij de bakker,waar je normaal alles te weten komt zeggen ze dat zij het niet is,maar ik zou niet weten wie er hier anders nog zo heet en ook 3 kinderen heeft
Ik hoop vanmiddag meer te weten te komen.Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen.Haar telefoon staat uit trouwens,wat niks voor haar is.Bahbah!
En dat Sint-feest wordt vast een daverend succes.
Ik ben een beetje in de paniekstand.Er is een A overleden in mijn dorp en ik denk dat het vriendin A is.Er is alleen niemand die mij nu iets meer kan vertellen.Haar ouders leven niet meer,broers of zussen heeft ze niet en haar man krijg ik niet te pakken.
Ons durpke is een beetje in rep en roer nu.Bij de bakker,waar je normaal alles te weten komt zeggen ze dat zij het niet is,maar ik zou niet weten wie er hier anders nog zo heet en ook 3 kinderen heeft
Ik hoop vanmiddag meer te weten te komen.Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen.Haar telefoon staat uit trouwens,wat niks voor haar is.Bahbah!
vrijdag 18 november 2011 om 12:47
He bah Coe, wat een onzekerheid. Het is niet te hopen. Iemand met drie kinderen ook nog.
Weet je al iets?
Shadow, ik organiseer al 10 jaar het Sinterklaasfeest op mijn werk.
Altijd voor zo'n 70 man. Het gaat altijd goed. Als er en stilte valt laat je ze gewoon zingen of je roept de papa's en mama's het podium op. Moet je de gezichten zien. Ieder jaar krijg ik te horen dat ik het moet laten, maar ik ben heel gemeen en doe het toch en de kinderen genieten dan. Ik mag volgende week zaterdag weer.
Weet je al iets?
Shadow, ik organiseer al 10 jaar het Sinterklaasfeest op mijn werk.
Altijd voor zo'n 70 man. Het gaat altijd goed. Als er en stilte valt laat je ze gewoon zingen of je roept de papa's en mama's het podium op. Moet je de gezichten zien. Ieder jaar krijg ik te horen dat ik het moet laten, maar ik ben heel gemeen en doe het toch en de kinderen genieten dan. Ik mag volgende week zaterdag weer.
vrijdag 18 november 2011 om 13:03
Ik ben nu op het werk maar rij straks wel even langs haar huis.
Mijn onderbuikgevoel zegt dat zij het is.
Ik heb al contact gehad met een andere vriendin uit de groep en zij weet ook nog van niks...alleen de roddel.
Ik hoop dat het niet waar is!
We kennen elkaar al zolang,sinds de basisschool.Lopen de deur niet plat bij elkaar maar spraken elkaar wel regelmatig.
Mijn onderbuikgevoel zegt dat zij het is.
Ik heb al contact gehad met een andere vriendin uit de groep en zij weet ook nog van niks...alleen de roddel.
Ik hoop dat het niet waar is!
We kennen elkaar al zolang,sinds de basisschool.Lopen de deur niet plat bij elkaar maar spraken elkaar wel regelmatig.
vrijdag 18 november 2011 om 13:50
Oh, Coe, wat akelig!
Hoop echt dat het je vriendin niet is...
Zoeb, lekker Sam-dag, leuk!
Ik ben me op aan het maken voor een erg druk weekend, met Mmetjes verjaardag, aankomst Sinterklaas, een hoop boodschappen die gedaan moeten worden en bezoek dat erg verspreid komt.
Bovendien gaan we zelf vanavond en morgenavond weg (en wordt het dan veel te laat, terwijl M zich daar niks van aan trekt en dus om half 7 wakker is).
Toch maar proberen om ergens wat rust in te bouwen...
Hoop echt dat het je vriendin niet is...
Zoeb, lekker Sam-dag, leuk!
Ik ben me op aan het maken voor een erg druk weekend, met Mmetjes verjaardag, aankomst Sinterklaas, een hoop boodschappen die gedaan moeten worden en bezoek dat erg verspreid komt.
Bovendien gaan we zelf vanavond en morgenavond weg (en wordt het dan veel te laat, terwijl M zich daar niks van aan trekt en dus om half 7 wakker is).
Toch maar proberen om ergens wat rust in te bouwen...
vrijdag 18 november 2011 om 15:50