forummeeting

18-11-2011 14:40 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk om te doen! Lees vaak mee en lijkt me te gek jullie in het echt te ontmoeten, wie doet mee?
Moet je daarvoor niet bij het 'groepje' horen?
Haha geen idee waar bestaat het groepje uit dan? Mij lijkt het heel leuk iig
Ik hoor bij geen enkel groepje. mag ik nu toch komen? waar en wanneer is het?
quote:Lady89 schreef op 18 november 2011 @ 14:45:

Haha geen idee waar bestaat het groepje uit dan? Mij lijkt het heel leuk iigDat schijnt niemand te weten, maar toch heeft iedereen het erover
Datum en plaats in overleg, en je bent welkom! Als wij niet het groepje zijn maken we toch een eigen groepje hihi
Ik hoor ook niet bij de groep, dus helaas ;)
Internagelaktisch
Bij de harde kern hoor ik iig niet
Och wat schattig
Ik heb nog nooit ergens bij gehoord, mag ik ook komen?
Offcourse Tinkel!
Das heel gek, maar ik meet gek genoeg alleen met mensen waar ik hier op het forum een "klik" mee heb.

Ik zal echt nooit zomaar gaan meeten met forumsters die ik niet ken

Ik behou graag mijn anonimiteit..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mij lijkt het grappig en leuk om te zien wie jullie zijn, ik denk dat je in real life duidelijker ziet met wie je een klik hebt
quote:Summerdance schreef op 18 november 2011 @ 14:58:

Das heel gek, maar ik meet gek genoeg alleen met mensen waar ik hier op het forum een "klik" mee heb.

Ik zal echt nooit zomaar gaan meeten met forumsters die ik niet ken

Ik behou graag mijn anonimiteit..SD was me voor
Maar er worden toch vaker meetings gehouden dacht ik? Hoe zit dat?
Lady89, ik denk dat als mensen al lang meeschrijven in bepaalde (klets) topics, ze toch erg nieuwsgierig naar elkaar zijn. Maar het is volgens mij ook wel voorgekomen dat er een algemene meet was. Mijn voorkeur zelf gaat uit naar mensen die ik al een beetje 'ken'. Idd om het anonimiteitsaspect. Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.
Ik wil jullie ook ontmoeten! Ik ben zo benieuwd met wie het klikt! Want ik heb hier op het forum met helemaal niemand een klik. wie wil met mij meeten??

Als je bij een groepje wil horen moet je je drievoud en ondertekend je aanmelding sturen met een geldige identiteits bewijs en een verklaring ontrent goed gedrag (bij je gemeente te halen). Dan gaat de commissie van oudgedienden in beraad om te kijken of je erbij mag horen. En voordat je een meet mag organiseren moet je een drie uur lang assesment onder gaan.
Ik was inderdaad ook niet serieus. Ik doe wel eens aan meetings, maar wel met mensen die ik al langer ken op het forum en met mensen waarvan ik denk dat ik er een klik mee zal hebben.

Ik begrijp eerlijk gezegd als je mee leest niet helemaal de behoefte van een meeting.
quote:InyMiny schreef op 18 november 2011 @ 15:00:

[...]

SD was me voor

Immetje...hoe is het?

Bevalt je huisje?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Offtopic: MEFS: I luvvvvvvvvvvv your avatar.
quote:valenta schreef op 18 november 2011 @ 15:03:

Ik wil jullie ook ontmoeten! Ik ben zo benieuwd met wie het klikt! Want ik heb hier op het forum met helemaal niemand een klik. wie wil met mij meeten??

quote:Tinkeldel schreef op 18 november 2011 @ 15:06:

Offtopic: MEFS: I luvvvvvvvvvvv your avatar. Don't like me?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven