wc papier

19-11-2011 22:14 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang was ik een tevreden wc papier gebruiker. Ik kocht megarollen bij de C1000, het papier was niet te zacht en ook niet te hard, voelde me qua prijs niet opgelicht, maar sinds deze rollen niet meer te verkrijgen zijn is mijn hele wc papier belevenis veranderd!

Nu voel ik me afgezet in de winkel met rollen veel te duur, veel te zacht en veel te kort papier. Elke paar dagen heb ik weer een nieuwe rol nodig en vind ik dat uitermate irritant.

Wat is jouw favoriete wc papier, heb je een oplossing gevonden voor het eeuwig de rol moeten vervangen.... deel je oplossing met mij en andere forummers. Alvast dank!
Aldi:

2,79 voor 8 rollen, zacht maar niet tè, gewoon comfortabel eigenlijk.
Mijn favoriete wcpapier is altijd zacht en in de aanbieding.
Waar je je al niet druk over kan maken...
quote:rozencreme schreef op 19 november 2011 @ 22:17:

Mijn favoriete wcpapier is altijd zacht en in de aanbieding.De mijne ook. Volgens mij gebruiken we dezelfde
Kruidvat

Recycle papier, sowiezo. Op dit moment die met groen label van de AH, die gaan lang genoeg mee en zijn niet van dat halve schuurpapier.

Edit: lollig melig topic ook
De mijne was 30 cent per 4 rollen maar die is nu 69 cent. Dus soms neem ik wel eens het pak 8 rollen voor 1,49 van euroshopper.

Maar vind het belachelijk duur.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:chartreuse schreef op 19 november 2011 @ 22:17:

Aldi:

[afbeelding]

2,79 voor 8 rollen, zacht maar niet tè, gewoon comfortabel eigenlijk.Deze maar dan de drie laags variant.
Roze van de Carrefour!!
quote:labello23 schreef op 19 november 2011 @ 22:18:

Waar je je al niet druk over kan maken...

Nou ja, je gebruikt het toch een paar keer per dag.

Reden om er aandacht aan te besteden.
quote:StabiloBoss schreef op 19 november 2011 @ 22:23:

[...]

Deze maar dan de drie laags variant. Deze is toch drielaags?
Perfekt, 6 rollen (4laags) voor 2.19 euro.

De Dekamarkt is hier overgegaan op het merk 1-debeste en hebben nog steeds dit papier maar in een andere verpakking, het kost alleen wel een halve euro meer! Op zich dus prima papier want gewoon hetzelfde, maar mij véél te duur!
Wij hebben altijd die hierboven op de foto staat van de Aldi. echt heel fijn!!!
Hier in (studenten)huis hebben we bij het toilet 3 verschillende rollen toiletpapier omdat mijn huisgenoten gehecht zijn aan hun eigen merk! Gekkenhuis...

Er is een huisgenoot die niet met die gekte meedoet en wij delen gewoon het goedkoopste goede papier (dus niet van dat goedkope schuurpapier, maar ook niet van die luxe).
quote:chartreuse schreef op 19 november 2011 @ 22:25:

[...]

Deze is toch drielaags?Sorry, dacht dat de blauwe drielaags was.
Die van de Aldi. Geen idee wat het kost, maar het veegt wel lekker en daar heb ik wel wat voor over
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:chartreuse schreef op 19 november 2011 @ 22:17:

Aldi:

[afbeelding]

2,79 voor 8 rollen, zacht maar niet tè, gewoon comfortabel eigenlijk.Hier ook Solo, de blauwe. De roze vind ik te dik.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Die van de Aldi ja, Kruidvat is ook ok.

Maar je zult hem toch moeten vervangen. Hier gaat er elke dag een rol doorheen hoor.
Aldi en Kruidvat, allebei flinke rollen voor weinig geld!!
Oh die van euroshopper met blauwe opdrukjes is ook ok, volgens mij identiek aan die van Aldi.
Page extra comfort kussenzacht

lekker dik, zacht en stevig en niet met van die suffe figuurtjes er op
quote:isabon schreef op 19 november 2011 @ 22:40:

Oh die van euroshopper met blauwe opdrukjes is ook ok, volgens mij identiek aan die van Aldi.Ja, die ook!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:isabon schreef op 19 november 2011 @ 22:40:

Oh die van euroshopper met blauwe opdrukjes is ook ok, volgens mij identiek aan die van Aldi.Heb ik ook.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Page met de hondjes erop. En altijd in de aanbeiding gekocht, ik sla groot in!
Ik krijg er een punthoofd van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven