Kerstboom versieren!
zondag 20 november 2011 om 13:36
Ik ga volgende week de kerstballen voor in de kerstboom kopen. Vroeg, I know, maar anders zijn er al heel veel uitverkocht.
Nu twijfel ik over welke kleuren ik in de kerstboom wil:
- wit met zilver
- wit, zilver en rood
- wit, goud en rood
Wat vinden jullie een mooiere combinatie??
En weten jullie al hoe jullie kerstboom wordt? Hoe gaan jullie je kerstboom versieren?
- wit met zilver
- wit, zilver en rood
- wit, goud en rood
En weten jullie al hoe jullie kerstboom wordt? Hoe gaan jullie je kerstboom versieren?

zondag 20 november 2011 om 14:20
zondag 20 november 2011 om 14:21
quote:Kokmeeuw schreef op 20 november 2011 @ 13:36:
Ik ga volgende week de kerstballen voor in de kerstboom kopen. Vroeg, I know, maar anders zijn er al heel veel uitverkocht.
- wit met zilver
- wit, zilver en rood
- wit, goud en rood
En weten jullie al hoe jullie kerstboom wordt? Hoe gaan jullie je kerstboom versieren?De laatste twee combi's zijn niet mooi.
- wit met zilver
- wit, zilver en rood
- wit, goud en rood
En weten jullie al hoe jullie kerstboom wordt? Hoe gaan jullie je kerstboom versieren?De laatste twee combi's zijn niet mooi.
zondag 20 november 2011 om 14:21
zondag 20 november 2011 om 14:24
Ook ik heb al bomen zien staan, van die kant en klare tuinland gevallen.
TO, ik heb jaren rood met zilver gehad, erg mooi, nu goud en zwart hier.
Over een paar weken dus!
TO, ik heb jaren rood met zilver gehad, erg mooi, nu goud en zwart hier.
Over een paar weken dus!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 20 november 2011 om 14:29
quote:blofor schreef op 20 november 2011 @ 14:24:
[...]
Hoeveel kunstkerstbomen heb jij wel niet op je zolder staan dan?Ik heb er vijf gekocht in verschillende formaten (meestal vrij klein, tot 1,5 m), daarvan staan er nog twee in de berging. De rest is gesloopt voor de kunsttakken voor versieringen.
[...]
Hoeveel kunstkerstbomen heb jij wel niet op je zolder staan dan?Ik heb er vijf gekocht in verschillende formaten (meestal vrij klein, tot 1,5 m), daarvan staan er nog twee in de berging. De rest is gesloopt voor de kunsttakken voor versieringen.

zondag 20 november 2011 om 14:39
quote:Bahco schreef op 20 november 2011 @ 14:29:
[...]
Ik heb er vijf gekocht in verschillende formaten (meestal vrij klein, tot 1,5 m), daarvan staan er nog twee in de berging. De rest is gesloopt voor de kunsttakken voor versieringen.Oke, dat valt nog mee. Maar wel een dure hobby (tenzij je f*cking lelijke bomen uit het krantje van de bouwmarkt koopt met een afstand van bijna een halve meter tussen de takken, dan snap ik ook wel waarom je ze sloopt)
Lekker off-topic btw
[...]
Ik heb er vijf gekocht in verschillende formaten (meestal vrij klein, tot 1,5 m), daarvan staan er nog twee in de berging. De rest is gesloopt voor de kunsttakken voor versieringen.Oke, dat valt nog mee. Maar wel een dure hobby (tenzij je f*cking lelijke bomen uit het krantje van de bouwmarkt koopt met een afstand van bijna een halve meter tussen de takken, dan snap ik ook wel waarom je ze sloopt)

zondag 20 november 2011 om 14:47
quote:iris1969 schreef op 20 november 2011 @ 14:03:
Ik vind in jouw geval wit en zilver mooi of rood met goud.
Zelf heb ik al jaren de traditionele Engelse stijl van groen en rood, met kransen aan de deuren, versierde guirlandes voor de ramen en om de schouw en alles met natuurlijk ogende materialen (takken, rode besjes, hulst, dennenappeltjes enz.). Geen kerstboom, want vind ik niet leuk in mijn huis.
Mijn zus heeft wel een kerstboom met alle kerstballen van onze overleden oma uit de jaren 50, 60 en 70. Een schitterende bonte verzameling.
[afbeelding]Leuke ballen Iris, ik heb zelf ook zo'n bonte verzameling kerstballen en die gaan er elk jaar in. Ik vind die oude ballen zo leuk!
Ik vind in jouw geval wit en zilver mooi of rood met goud.
Zelf heb ik al jaren de traditionele Engelse stijl van groen en rood, met kransen aan de deuren, versierde guirlandes voor de ramen en om de schouw en alles met natuurlijk ogende materialen (takken, rode besjes, hulst, dennenappeltjes enz.). Geen kerstboom, want vind ik niet leuk in mijn huis.
Mijn zus heeft wel een kerstboom met alle kerstballen van onze overleden oma uit de jaren 50, 60 en 70. Een schitterende bonte verzameling.
[afbeelding]Leuke ballen Iris, ik heb zelf ook zo'n bonte verzameling kerstballen en die gaan er elk jaar in. Ik vind die oude ballen zo leuk!

zondag 20 november 2011 om 14:56
Ben ik nou de enige die al 15 jaar met dezelfde ballen doet? Ik koop er wel elk jaar een paar speciale bij, maar de basis is hetzelfde. (Niet dat het me wat uitmaakt, als je wel (net al mijn moeder) elke twee jaar een andere kleur boom neerzet). Ik vind mijn kerstboomspullen erg belangrijk. Heeft vele verhuizingen en minder vele relaties overleefd. Nog even en de boel is antiek.
zondag 20 november 2011 om 14:57
quote:Aubrey schreef op 20 november 2011 @ 14:44:
Die zijn mooi, Bahco.
Ja hè, ik vind vooral de tweede leuk. Maar zoals gezegd, al vaker een miskoop gehad omdat het winkelmodel toch heel anders is.
Ook een mooie vind ik de Triumph Tree Matterhorn 1,55m , en dan voor de helft PE takken (gegoten plastic). Die staat in het tuincentrum. Mischien mag ik wel even in de doos kijken voor ik hem koop.
Die zijn mooi, Bahco.
Ja hè, ik vind vooral de tweede leuk. Maar zoals gezegd, al vaker een miskoop gehad omdat het winkelmodel toch heel anders is.
Ook een mooie vind ik de Triumph Tree Matterhorn 1,55m , en dan voor de helft PE takken (gegoten plastic). Die staat in het tuincentrum. Mischien mag ik wel even in de doos kijken voor ik hem koop.