Geld & Recht alle pijlers

Het groot toeslagentopic.

21-11-2011 12:23 98 berichten
Wilkommen Bienveneu, Velkom

Aah oui, het is er weerhe. Et groot toeslagentopieque.

Komt dat zien, komt dat zien.

Gather round

Bin zie al binenhe?

iek zet de boréllhapjens vast neer.

Voor de liefhebbershe

En natuurlijk sje cocktails.

Enne voor die zuurpruimenne....

Un auguurke

And ze weeting beginze
Ja hoor, het is er.

Nu de Eneco nog en ik ben een blij mens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nastik schreef op 21 november 2011 @ 14:46:

[...]

Geen idee, ik kon er bij de Rabo ook de klok op zetten, maar tegenwoordig is het altijd na vieren en vaak zelfs pas tegen zessen. Is ook de klok gelijk zetten natuurlijk, maar het was veel vroeger op de dag een paar maanden geleden.

Ja idd,dat is mij dus ook opgevallen.

De laatste maanden heb ik het steeds na half 5..
quote:Cateautje schreef op 21 november 2011 @ 14:50:

Ja hoor, het is er.

Nu de Eneco nog en ik ben een blij mens.

Verwacht je Eneco vandaag?
quote:superstar_2 schreef op 21 november 2011 @ 14:51:

[...]

Verwacht je Eneco vandaag?Ja liever wel, anders morgen. Ik kijk ook zo uit naar dat dekbed. Ik ben nooit ongeduldig, maar nu de sint in het land is..........haha.
Nou ik ben best ongeduldig hoor,als ik een bedrag verwacht dan heb ik het het liefst gisteren..
Heb jij het ook al opgemaakt?
quote:Cateautje schreef op 21 november 2011 @ 14:58:

Heb jij het ook al opgemaakt?

In gedachten meestal al wel ja als ik ergens een bedrag van terug krijg.

De toeslagen natuurlijk niet want die heb ik hard genoeg nodig..
quote:superstar_2 schreef op 21 november 2011 @ 15:00:

[...]

In gedachten meestal al wel ja als ik ergens een bedrag van terug krijg.

De toeslagen natuurlijk niet want die heb ik hard genoeg nodig..Ik hou er meestal wel een bedrag van over dat ik vrij uit kan geven. Is natuurlijk alleen maar in mijn hoofd, het maakt deel uit van mijn maandinkomen, maar door die toeslagen leef ik van de 20ste tot de 20ste en dan komt het zo uit dat ik een bedrag over hou eer mijn maandloon binnen is. Daar verwen ik mezelf dan mee. Moet hoor af en toe.
quote:Cateautje schreef op 21 november 2011 @ 15:04:

[...]

Ik hou er meestal wel een bedrag van over dat ik vrij uit kan geven. Is natuurlijk alleen maar in mijn hoofd, het maakt deel uit van mijn maandinkomen, maar door die toeslagen leef ik van de 20ste tot de 20ste en dan komt het zo uit dat ik een bedrag over hou eer mijn maandloon binnen is. Daar verwen ik mezelf dan mee. Moet hoor af en toe.

Zo doe ik het ook, ik betaal de opvang van het Grote Salaris om de vier weken en dan krijg ik op de 20e de Toeslag en die gebruik ik dan om de laatste week van de maand van te leven. En soms om wat leuks te kopen.

Ik wil nu een blauwe, wollen winterjas met Houtje-touwtje.
quote:Nastik schreef op 21 november 2011 @ 15:13:

[...]

Zo doe ik het ook, ik betaal de opvang van het Grote Salaris om de vier weken en dan krijg ik op de 20e de Toeslag en die gebruik ik dan om de laatste week van de maand van te leven. En soms om wat leuks te kopen.

Ik wil nu een blauwe, wollen winterjas met Houtje-touwtje.Leuk.
JAAAAAAAAAAAAAAA! Binnen! Rabootje!
Jaaah hier ook binnen Rabo..
quote:Cateautje schreef op 21 november 2011 @ 15:04:

[...]

Ik hou er meestal wel een bedrag van over dat ik vrij uit kan geven. Is natuurlijk alleen maar in mijn hoofd, het maakt deel uit van mijn maandinkomen, maar door die toeslagen leef ik van de 20ste tot de 20ste en dan komt het zo uit dat ik een bedrag over hou eer mijn maandloon binnen is. Daar verwen ik mezelf dan mee. Moet hoor af en toe.

Zeker,weten jezelf af en toe verwennen heb je nodig.

Al verwen je jezelf maar met een lekker flesje wijn of lekker flesje doucheschuim.

Doe ik ook zo nu en dan..
Hehe rabo is binnen, en morgen aan de boodschap.

tot volgende maand.

Oh, bedankt nog voor de lekkere hapjes.
Zo en nu ga ik de boerenkool opzetten.

Heerlijk ik heb er zin an..

Lekker speklappie erbij..
Zo daar ben ik weer.

Iedereen de toeslagen al binnen deze maand?

En Cateautje,heb jij je warme donsdekje al opgehaald?
Nee, nog niet, en ik heb ook nog niet van het CAK binnen gekregen. Kunnen we dat er voor deze maand bijvoegen?
quote:redband schreef op 20 december 2011 @ 13:32:

Nee, nog niet, en ik heb ook nog niet van het CAK binnen gekregen. Kunnen we dat er voor deze maand bijvoegen?

Ja hoor natuurlijk..

Wat is CAK eigenlijk?
Compensatie 2011

Iedere verzekerde van 18 jaar en ouder betaalt vanaf 1 januari 2008 een verplicht eigen risico voor de zorgverzekering. Heeft u hoge zorgkosten? Dan betaalt u vaak uw volledige eigen risico van de zorgverzekering. In 2011 bedraagt het verplicht eigen risico ¤170,-. Door de regeling Compensatie eigen risico (Cer) kunt u in bepaalde gevallen hiervoor een geldbedrag ontvangen ter compensatie van uw verplicht eigen risico. In 2011 is de Compensatie eigen risico vastgesteld op ¤56,-. De overheid betaalt hiermee een deel van het eigen risico terug.

Heeft u recht op de Compensatie eigen risico? Dan hoeft u zelf niets te doen. Om te bepalen of u in aanmerking komt voor de compensatie wordt gekeken naar gegevens die geregistreerd staan bij uw zorgverzekeraar en het CAK. Komt u in aanmerking voor de Compensatie eigen risico 2011? Dan sturen wij u tussen 31 augustus en 1 oktober 2011 een beschikking.

http://www.hetcak.nl/smartsite.dws?id=68041
Ah ik snap het,verwacht je dat vandaag?
Rond deze datum word jaarlijkse uitbetaling stond er in de brief.
quote:redband schreef op 20 december 2011 @ 14:02:

Rond deze datum word jaarlijkse uitbetaling stond er in de brief.

Zou fijn zijn voor je als het er voor de kerst nog is.

Mijn toeslagen (Rabo) zijn binnen..

Vroeg deze keer..
Toevallig heb ik vorige week voor iemand dat CAK verhaal nagezocht . Op hun website staat dat ze ook in het eerste kwartaal van 2012 de tegemoetkoming over 2010 nog uit kunnen betalen; het schijnt heel gefaseerd te gaan.

Forum nu mobiel, dus kan de link niet plakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven