Ontspannen?Onzeker?

05-11-2011 22:36 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik ben een meisje van 18 en stel me nog al wat vragen..

Ik vraag me soms af er iets mis is met mij... Ik heb vorig jaar van november tot januari een sekspartner gehad. Toen we seks hadden kon ik niet genieten.. Ik liet hem gewoon doen en nam amper zelf initiatief. Dit was misschien omdat ik wat pijn had. Want ze zeggen dat als het lang geleden is dat je seks hebt gehad dat dit de eerste 2 -3 keren pijn kan doen.. Maar gaat die pijn weg? Want soms dacht ik dat we het gewoon verkeerd deden.. Ik wil er van kunnen genieten, maar komt het dan door de zenuwen dat ik het niet kan? Hebben jullie soms tips voor mij?
quote:rooss2 schreef op 05 november 2011 @ 22:57:

[...]

We hebben 4 keer afgesproken.. Ik dacht dat het wel beter ging worden als we elkaar wat meer gewoon waren.Ja, na 4x seksen heb je het heus nog niet onder de knie. Seksen moet je leren, en in het begin is het inderdaad vooral spannend en dat kan zorgen voor gespanneheid/pijn. Misschien deed SV-tje het ook niet zo heel erg soepel? Je bent nog heel erg jong, ervaring doet wonderen. Gewoon een geschikte partner vinden.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 06 november 2011 @ 19:04:

[...]

Ja, na 4x seksen heb je het heus nog niet onder de knie. Seksen moet je leren, en in het begin is het inderdaad vooral spannend en dat kan zorgen voor gespanneheid/pijn. Misschien deed SV-tje het ook niet zo heel erg soepel? Je bent nog heel erg jong, ervaring doet wonderen. Gewoon een geschikte partner vinden.Maar hij was niet mijn eerste jongen waar ik seks met gehad heb. Daar voor had ik een relatie van 1.5 jaar. Misschien was hij ook wat zenuwachtig he..
Was het met de mannen voor hem wel fijn?

Ik was tot mijn 26e heel onzeker. Ik voelde me niet aantrekkelijk en daardoor was ik nooit helemaal ontspannen.

Mss helpt het om te onthouden dat een man niet met je inbed ligt omdat hij je niet aantrekkelijk vind. Hij wil jou

Ik heb er toen voor gekozen om seks te hebben omdat ik het wou en daarvan wil genieten samen met de ander. Dus niet om alleen de ander te pleasen.

Het zal wel gewoon een slechte combi zijn geweest.

Bij die andere jongen zit er gevoel bij dus dat is echt niet te vergelijken met een scharrel.gewoon rustig aan opbouwen.

Have fun

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven