Mode & Beauty alle pijlers

Bon Prix ellende

22-11-2011 22:22 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik had een tijdje geleden mijn oog laten vallen op een jas bij bon prix. deze was helaas al een tijdje uitverkocht. nu zag ik em pasgeleden ineens weer als leverbaar staan. dus ik spring een gat in de lucht en ben gelijk gaan bestellen. jas direct via ideal betaald (op de een of andere manier was via acceptgiro niet mogelijk!).

nou jas zou worden opgestuurd, dus ik braaf afwachten. meestal is een bestelling wel na een dag of 3 in huis. maar al wat er kwam, geen jas. ik dus kijken op de site en stond er bij mijn bestelling dat er iets mis was met de levering. pakket stond stop bij de post, er zou contact worden opgenomen. maar geen reactie dus.

ik heb daarom maar een email gestuurd met wat er nu aan de hand was. ik kreeg een reactie terug dat de post mijn adres niet kon vinden?! beetje vreemd want bestel wel es vaker dingen en komen altijd aan.

in ieder geval konden ze het pakket terug sturen naar mij onder rembours. nou dat vond ik niet nodig, want had immers al betaald en was ook niet van plan nogmaals verzendkosten te betalen. ik kan er niks aan doen als het adres iod verkeerd wordt aangegeven door bon prix!

nou hierop weer een reactie gekregen dat het alleen onder rembours kon. ze zouden het geld terug sturen en dan moest ik aan de deur betalen. na ja als dit de enige manier was prima, dus een akkoord mail teruggestuurd.

krijg ik hier weer een reactie op dat de bestelling niet meer geleverd kan worden omdat de jas weer uitverkocht was!!

dus ik denk wat?? blijkt dus dat ze mijn jas, waar ik voor betaald heb en volgens mij dan ook al eigenaar van ben, direct bij binnenkost weer hebben doorverkocht. vervolgens hebben ze in een rapido tempo mijn geld teruggestort.

MAAR ze konden de bestelling we opnieuw voor me plaatsen!

nou je snapt dat er stoom uit mn oren kwam!

gepeperde mail naar bon prix gestuurd, maar krijg vervolgens alleen maar flauwe reacties terug als sorry we bestellen het opneiuw tot ziens op bon prix. nl .

zijn er meerdere mensen die zulke ellende bij deze modeketen hebben meegemaakt. vraag me af of ik hier wat mee kan??
je hebt je geld toch terug.

Wat wil je er nog meer mee dan?

Gewoon fijn een jas in een winkel passen en kopen.

Bonprix is ook geen geweldige kwaliteit..wie weet wat voor prutjas je bespaard blijft joh.
Volgens mij zijn er hier idd al meerdere topics over geweest. Wel al een tijd geleden hoor.

Snap wel dat je hier van baalt.
Ik heb zelf nog nooit ellende gehad met Bon Prix, integendeel zelfs. maar dit klinkt niet ok. Misschien even de voorwaarden op de site lezen of je er iets mee kan. Wat bubbelwijn zegt: er zijn meerdere topics over, vind je zo met de zoekfunctie. Succes
Ik zou er niet al te rouwig om zijn. Ik heb al meerdere malen iets besteld bij bon prix, wat toen ik het binnen had en aan deed totaal anders stond en zat dan bij het model op de foto. Kleur was afwijkend, vorm ook. Vorig jaar ook met een winterjas. Totaal anders als wat ik dacht dat ik besteld had.
nou ja voorheen ook geen ellende met hun gehad hoor. maar vind het dus wel schandalig de manier waarop ze blijkbaar met hun klanten omgaan.

als ik de jas al betaald heb, dan is ie toch eigenlijk al van mij?
Ga gewoon lekker naar een echte winkel. Veel beter. Je kunt het product zien/voelen/ruiken, je kunt het passen en als je het betaald krijg je het direct mee!
Ja eigenlijk wel, maar je hebt het geld dus teruggekregen. Snap het zelf ook niet helemaal. Ik gok op een foutje in de beschikbaarheid in het systeem en dat je één van de laatste exemplaren te pakken had.
quote:jo12345 schreef op 22 november 2011 @ 22:52:

Ga gewoon lekker naar een echte winkel. Veel beter. Je kunt het product zien/voelen/ruiken, je kunt het passen en als je het betaald krijg je het direct mee!

Had het na 1 pakketje van de Wehkamp al geschoten met online kleding bestellen. En zo onhandig, pakketje opwachten, wat niet goed is terugsturen, gehannes met formulieren, verpakkingen, weer naar het postkantoor.... Pffff....
quote:jo12345 schreef op 22 november 2011 @ 22:52:

Ga gewoon lekker naar een echte winkel. Veel beter. Je kunt het product zien/voelen/ruiken, je kunt het passen en als je het betaald krijg je het direct mee!ja zou ik ook erg graag willen. maar gezien mijn maat kan ik niet zomaar een winkel inlopen en elke jas passen. dan ben je allang blij als je ergens een leuke jas vind die er in jouw maat is!
quote:liemoentje schreef op 22 november 2011 @ 23:24:

[...]

ja zou ik ook erg graag willen. maar gezien mijn maat kan ik niet zomaar een winkel inlopen en elke jas passen. dan ben je allang blij als je ergens een leuke jas vind die er in jouw maat is!Hoe afwijkend is jouw maat dan?
eehh maat 50-52. niet echt een standaard maat.

ben al bij H&m geweest, miss etam en m&s. maar niks gevonden helaas :(
Die maat heb ik ook hoor.

Waar ik kijk: M&S (basics en jassen zijn prima), C&A, Ulla Popken, Promiss, Vögele en kleinere boetiekjes.

Ik slaag altijd.

Wat voor soort jas zoek je precies?
ens met helene, dat soort winkels slaag ik over het algemeen ook wel in die maat.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
owkee, na ja m&s geweest dus en miss etam ook. c&a nog niet, kan ik ook nog ff doen idd. en promiss ook.

ulla popken en vogele, zitten die ook in rotterdam?

moet er ook wel bijzeggen dat ik er niet gigantisch veel voor uit wil geven dit jaar. wil graag in het komende jaar wat gaan afvallen en dan vind ik het dus zonde om een dure jas te kopen. zal ff kijken of ik de jas van bon prix hier kan laten zien.

ok hoop dat het lukt
jeej gelukt. dit was dus de jas.
Ulla Popken en Promiss zitten zeker in Rotterdam.

Misschien heb je hier iets aan:

Overzicht grote matenmode Z-Holland

vind deze van M&S ook leuk, alleen de prijs wat minder :S
ow handige site helene, dank je
Wat is je budget dan?
nou de jas van bon prix was eerst 60 euro, nu in prijs verlaagd voor 50. dus is rond deze prijsmarges. die van de M&s is 90.
C&A, jouw maat is uitverkocht bij Wehkamp, maar misschien nog wel in de winkel:

http://www.wehkamp.nl/dam ... 0&F=1,2,19,4,17&PI=2&SM=1
Wehkamp:

http://www.wehkamp.nl/dam ... 0&F=1,2,19,4,17&PI=1&SM=1
ohw ja, ook een leuke. vind milatary look wel leuk. zou alleen de capuchon eraf halen. ben ik niet zo'n fan van. alleen bij die van de bon prix stoorde het me niet zo.

wat ik ook wel fijn vind is een riepm/knoop ceintuur eromheen om wat taille te creeen.

had een jas bij miss etam gezien die er erg leuk uit zag, maar toen ik em aan had voelde ik me net als een hobbezak :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven