geschrokken van mijn vrouw

22-11-2011 18:33 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mij even voorstellen.

Ik ben een man van 27 en normaal lees ik nooit op dit viva forum maar nu moet ik dit kwijt en ik denk dat vrouwen mij beter begrijpen als mannen op dit moment.

Ik ben 5 jaar geleden getrouwd met mijn vrouw. Erg vroeg maar wij zijn een heel goed en liefdevol stel. Onze ouders zijn kennissen van elkaar en zo kwamen wij al vanaf ons 15e levensjaar bijna elke weekend bij elkaar.

Voor de duidelijkheid: Onze ouders zijn streng katholiek en wij hebben dat dus overgenomen.

Daarom denken we bijna over alles het zelfde en passen wij goed bij elkaar.

We hebben met sex gewacht tot wij getrouwd waren.

Zo wouden onze ouders het en wij zelf ook.

Over sex praten wij nooit echt met elkaar en zo hebben wij ook onze regels voor de sex.

- Geen geluiden maken

- Niet wild

- Geen standjes uit proberen

- aan beffen en pijpen doen wij niet

Nu denken jullie zeker wat het probleem is, hier komt het.

Aan zelfbevrediging heb ik nooit gedaan, heb mij vroeger voor het eerst afgetrokken toen ik 18 was en verder heb ik het nooit gedaan.

Mijn vrouw doet ook niet aan zich bevredigen, dat heeft ze verteld en ik weet gewoon ook zeker dat het zo is.

Nu kwam ik een week geleden eerder dan gepland thuis van mijn werk en wou de deur open doen naar de huiskamer waar mijn vrouw zat. Maar door de deur heen ( is van glas ) zag ik iets waar ik zo erg van ben geschrokken.

Ze zat zichzelf te bevredigen! En hoe? Haar benen wijd op de tafel, onderuit gezakt zat ze op de bank en het ging heel hard. Ik heb ongeveer een paar seconden staan kijken maar werd er raar van. Ben naar de werkkamer gelopen en daar heb ik 3 uur lang gezeten, alleen maar zitten denken en voelde mij zo machteloos.

Dit heeft ze nooit gedaan? Waarom doet een heilige vrouw dit? Wij biechten 2 keer in de maand in de kerk en de pastor kennen wij goed. Nu moet ze dit opbiechten en ik schaam me er zo erg voor. Ook ik moet biechten dat ik het heb gezien. Maar ik vertrouw haar helemaal niet meer. De laatste week heb ik haar bijna niks meer verteld dus nu denkt ze misschien dat er iets mis is. Maar ik vind het zo vies wat ze heeft gedaan! Ik heb ook 3 dagen op de bank geslapen en gezegd dat ik verkouden was en dat ik haar niet wou aansteken.

Waarom heeft ze zich bevredigt? Dat past niet bij haar en doet mij pijn! Wil ze toch wel hardere sex?

Sorry voor het lange verhaal
quote:celine2906 schreef op 22 november 2011 @ 22:04:

ik zou het wel genant vinden hoor. Even de VVE bellen om te melden dat ik last heb van het sexleven van mijn buren.Helemaal omdat de VvE je buren zijn, dus als je nog even pech hebt, moet je bij de buren die het lawaai veroorzaken je klacht indienen.
@not_amused

Jij was toch die rare van dat topic van een paar dagen geleden waarin je zei maar geen vrouw te kunnen vinden omdat 'alle vrouwen kinderen willen'? En jij was toch ook degene die iedereen liep te staffen die 'jouw' topic vervuilde en niet serieus en niet ter zake doend reageerde? Om maar even in het thema van TO te blijven: wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet...
nou, ik woon in een heel katholiek land en ik heb een vriend uit een conservatief gezin en ik geloof best dat er mensen zijn die zo leven en zo over seks denken.

maar dat van die anticonceptie kan ik helemaal niet rijmen met de rest. De echt diehards hier houden de cyclus bij met behulp van een thermometer en nog andere oude methodes, maar hebben ook geen mega hordes kinderen, dus het zal wel werken.
quote:gember999 schreef op 22 november 2011 @ 22:14:

[...]

Helemaal omdat de VvE je buren zijn, dus als je nog even pech hebt, moet je bij de buren die het lawaai veroorzaken je klacht indienen.

O dat zou pas erg zijn.

Nee hoor wij waren het niet, vast de bovenburen pompiedompiedom

Het eerste dat ik dacht was:

Begrijp ik nou goed dat TO zijn hoofd te rusten legt op dezelfde bank waar zijn vrouw die verderfelijke handeling heeft uitgevoerd?

En daarna dacht ik: dit bestaat niet.
Prof78, waar in de bijbel staat dat je geen geluid mag maken tijdens de seks, dat verschillende standjes uittesten niet mag en dat orale seks niet mag?

Je mag toch gewoon genieten van elkaar?

Jullie hebben al jaren niet over seks gesproken, ik denk dat het tijd wordt dat je dat toch weer eens gaat doen. Seks hoort ook bij een huwelijk. Het is toch zonde om er niet van te genieten.

Masturberen doet overigens bijna iedereen. Mocht het zo zijn dat jullie denken dat het niet mag van de bijbel (waar staat dat?) besef dan dat wie zonder zonde is, de eerste steen mag werpen. Dat blijkt opeens dat ieder mens 'fouten' heeft. De vraag is dan: waarom masturbeert ze?

Maar nogmaals eerst de vraag; waarom zou dat niet mogen volgens de bijbel?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Zolang ze Amen zegt na een lekker orgasme is er toch niks aan het handje. God vergeeft toch alles?

Maar idd een lekker kul topic, wel vermakelijk hoor.
Ja en?
Voor een goed katholiek staat katholiek zijn gelijk aan geen voorbehoedsmiddelen gebruiken. Seks is alleen bedoeld voor de voortplanting en ook verplicht. Bij het trouwen in de katholieke kerk krijg je daar zelfs ook een praatje over. Dat weet dus elke katholiek en zeker elke katholiek die getrouwd is. Daarom is er ook zoveel ophef over de paus (jeweetwel de hotemetoot van de katholieke kerk) omdat deze condooms verbiedt in Afrika waar aids welig tiert.

Van alleen recht op en neer komt maar 30% van de vrouwen meestal alleen maar sóms klaar en 70% van de vrouwen komt er dus helemaal nooit van klaar.

T.o.v. die 30% van de vrouwen die daar gemiddeld genomen (met uitzondering omhoog en omlaag) 1 op de 20 keer door klaarkomt komt zo goed als 100% van de mannen dus zo goed als altijd 100% van de keren wel.

Voor een partner spreken is nooit een goed idee zeker niet als je net geconfronteerd zou zijn met het compleet tegenovergestelde van wat je altijd dacht. Wat nog stommer zou zijn is blijven zeggen dat iemand zoiets nooit doet, dat je dat zeker weet, terwijl je net vertelt dat je het haar daadwerkelijk hebt zien doen.

Hardere seks willen is iets heel anders dan als iemand zichzelf bevredigt. Iemand die zichzelf bevredigt lijkt mij juist open staan voor meer aandacht voor haar plezier. Een prettige en open mind t.o.v. de ontelbare mogelijkheden om aardig tegen elkaar te zijn.

De manier waarop dat gebeurt is níet! "harder". Hardere seks gaat over heel andere dingen.

En het is spijtig dat in de naam van God zoveel verkeerde ideeën over het menselijk lichaam, de menselijke geest en liefde voor elkaar in omloop zijn geraakt.

Amen.
quote:Paekzwart schreef op 22 november 2011 @ 23:22:

Voor een goed katholiek staat katholiek zijn gelijk aan geen voorbehoedsmiddelen gebruiken. Seks is alleen bedoeld voor de voortplanting en ook verplicht. Bij het trouwen in de katholieke kerk krijg je daar zelfs ook een praatje over. Dat weet dus elke katholiek en zeker elke katholiek die getrouwd is.

En dit vind ik weer jammer van een verder prima post.

Ik vind mezelf een goed katholiek. Toch had ik seks voor het huwelijk, gebruikte ik anticonceptie en heb ik voornamelijk seks voor de lol.

Ik ben niet voor de kerk getrouwd, maar 'mocht' dit wel van mijn pastoor toen ik zwanger was. Ik wilde het niet, wie weet ooit nog. En dat terwijl mijn partner niet eens katholiek is.

Was allemaal geen probleem, dat is de gemeenschap waar ik bij wil horen. Moderner en ingericht op de levensstijl van nu.
Door dit topic nog lekker even gelachen voor het slapen gaan. Dank u allen. Welterusten. En...handjes boven de dekens.
quote:helene31 schreef op 22 november 2011 @ 23:34:

[...]

Ik vind mezelf een goed katholiek. Toch had ik seks voor het huwelijk, gebruikte ik anticonceptie en heb ik voornamelijk seks voor de lol.

Ik ben niet voor de kerk getrouwd, maar 'mocht' dit wel van mijn pastoor toen ik zwanger was. Ik wilde het niet, wie weet ooit nog. En dat terwijl mijn partner niet eens katholiek is.

Was allemaal geen probleem, dat is de gemeenschap waar ik bij wil horen. Moderner en ingericht op de levensstijl van nu.

't Is maar welke pastoor je treft. Onze pastoor maakte nogal zeik omdat we bij een begrafenis wel een avondmis wilde maar geen begrafenismis (alleen dienst in crematorium). Moesten we in eens het dubbele betalen voor de avondmis (waar de enige inspanning is de naam te noemen van de overledene).

Daarnaast het verwijt dat hij ons nooit zag in de kerk en mijn antwoord van: "En bij deze zult U ons verder ook nooit zien". werd mij zeer kwalijk genomen. Het zal geen verrassing zijn dat er nooit een avondmis is geweest, alleen in een andere kerk een mooie wake.

Deze pastoor staat trouwens regelmatig beschonken (lees straalbezopen) achter het altaar! Daarbij vertoont hij het gedrag van een viswijf want er is me toch wat bederf in de wereld he! Dat moet hem dan echt van het hart. En dan maar afvragen waarom je leegloop hebt in de kerk. Maar goed, ik dwaal enorm af!! Helemaal off topic! Dat komt allemaal door meneer pastoor!

Verders geloof ik geen moer van TO. Dat is toch echt veels te veel terug in de tijd. Volgens mij een puber die zin had in een lolletje of iemand die zich stierlijk verveeld?
It's never too late start living!
quote:leen65 schreef op 22 november 2011 @ 23:48:

[...]

't Is maar welke pastoor je treft. Dat ben ik me je eens hoor. Ik ben daar ook vrij kritisch in. Als ik me niet kan vinden in iemands denkbeelden, zoek ik verder naar een andere kerk.
quote:helene31 schreef op 23 november 2011 @ 00:01:

[...]

Dat ben ik me je eens hoor. Ik ben daar ook vrij kritisch in. Als ik me niet kan vinden in iemands denkbeelden, zoek ik verder naar een andere kerk.Zeker doen! Ik ben helemaal niet gelovig maar ik heb wel een katholieke achtergrond. Met de meeste pastoors kon ik nooit door een deur maar ik ben er wel een paar tegen gekomen, dat waren echte lieverds! Die deden mij weer geloven in roeping!
It's never too late start living!
quote:not_amused schreef op 22 november 2011 @ 20:43:

Er staat zelfs in de heilige schrift (de Torah, een deel van het het Oude Testament waar wij in onze Joods-Christelijke maatschappij zo dol op zijn) dat jongetjes zelfs met jongetjes mogen vrijen! Hoe vind je die! 'Geef ons uw zonen, opdat wij gemeenschap met hen moge hebben'. Dat staat er zwart op wit in!Ging dat niet over de twee engelen (i.p.v. zonen) die Sodom en Gomorra bezochten met als doel ze te sparen?
Wat een serieuze wending heeft dit topic genomen.

Vraagje: Thunderassman, ben je in Brabant opgegroeid? Vraag uit pure nieuwsgierigheid omdat ik ook ooit een zoon van een priester heb gekend.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-11-2011 08:59
Reden: Ongepaste, bedreigende uitlating
% gewijzigd
quote:prof78 schreef op 22 november 2011 @ 18:33:

Ze zat zichzelf te bevredigen! En hoe? Haar benen wijd op de tafel, onderuit gezakt zat ze op de bank en het ging heel hard. Ik heb ongeveer een paar seconden staan kijken maar werd er raar van. Ben naar de werkkamer gelopen en daar heb ik 3 uur lang gezeten, alleen maar zitten denken en voelde mij zo machteloos.

Dit heeft ze nooit gedaan? Waarom doet een heilige vrouw dit?

Dat doet ze anders nooooit, hoor!

quote:Waarom heeft ze zich bevredigt? Dat past niet bij haar en doet mij pijn! Wil ze toch wel hardere sex?

Dat zoudt ge nu kunnen overwegen, ja!

quote:Sorry voor het lange verhaalGeeft niet, hoor, het was vermakelijk om te lezen!
World of Warcraft: Legion
Ik weet het ook niet, maar bij dit soort openingsberichten ga ik twijfelen of dat echt zo is. Dan ga ik een bepaald soort humor gebruiken.
World of Warcraft: Legion
quote:helene31 schreef op 22 november 2011 @ 23:34:

[...]

Kijk, dit is jouw persoonlijke interpretatie van het katholiek zijn die gelukkig veel mensen wel is toegedaan. Echter ben je hiervoor afhankelijk van de pastoor en die is in dienst van de paus. Deze paus kan hem daarvoor eventueel ontslaan en dat gebeurt ook regelmatig als een pastoor te duidelijk bijvoorbeeld hiervoor in het nieuws komt.

Vergis je niet. In de Nederlands Hervormde kerk heb je niet 1 hoge pief die de boel regeert en daarom krijg je daar makkelijker stromingen en eigen interpretaties in aangepast aan de moderne maatschappij. De katholieken willen dit veelal ook wel en proberen het ook maar ze blijven in basis onderdeel van de organisatie waarbij de ene pastoor vervangen kan worden door een andere pastoor.

Er zijn pastoors die hierin een eigen weg proberen te zoeken maar veel van die pastoors zijn hierin beperkt en kunnen daarvoor sancties krijgen.

Van mij hoor je overigens geen oordeel over of je wel of geen goed katholiek zou zijn, maar het is de leer zelf, de paus zelf, de opperman van jouw geloof, degene die uitdraagt en oplegt hoe men de bijbel moet interpreteren die de macht heeft. Die in de wereld verkondigt dat er geen condooms gebruikt mogen worden.

Omdat mensen proberen het goede te zien in hun geloof zijn er nog veel mensen katholiek.Echter het is niet zo dat je zelf de pastoor kunt kiezen.

En zoals je zelf al zegt ben je er wel van doordrongen dat het volgens de basis van de katholieke kerk in oorsprong niet mag en heb je er zelf zelfs voor gekozen dit niet te doen. Het "mocht" misschien wel van jouw pastoor (een persoon) maar "mocht niet" van de katholieke kerk zelf, de organisatie, de paus, de mensen om de paus heen, vele andere pastoors.

En in de katholieke kerk wordt er vanalles uitgedragen wat ze zelf ook niet doen. En door de manier waarop de organisatie in elkaar zit, is er de kans dat bijvoorbeeld misbruik van kinderen decennialang ongestoord kon plaatsvinden. Omdat een pastoor niet aangegeven wordt aan de politie en dit altijd intern werd opgelost. En zijn zonden zeg maar werden vergeven.

Dat is de organisatie waar jij deel van uitmaakt en in stand houdt door lid te zijn van de katholieke kerk.

Natuurlijk moeten veranderingen de tijd krijgen zich door te voeren, en vraagt modernisering tijd, maar zover als jij nu schetst dat dé katholieke kerk is, is die nog echt niet. Misschien in jouw plaats in jouw gemeente, maar niet in de wereld.

Sterker nog, met de huidige paus is er achteruitgang gekomen. Deze is veel conservatiever dan de vorige en daarom werd onlangs bijvoorbeeld alweer een pastoor ontslagen.
Maar bedankt voor de reactie op mijn verdere bericht, alhoewel je het wellicht nu nog minder met me eens zal zijn.

Kijk, geloof is in basis een mooi iets, het geeft mensen troost, hoop, normen en waarden mee. Het is een gemeenschap waar men op terug kan vallen. Modernisering vraagt tijd, is voor veel katholieken in Nederland zeker iets waar ze anders in staan dan de paus het zegt. Maar er zit toch een bepaalde ondergrond van deze conservatieve manier van denken in die er niet zomaar uitgaat.
quote:Paekzwart schreef op 23 november 2011 @ 08:58:

[...]

Kijk, dit is jouw persoonlijke interpretatie van het katholiek zijn die gelukkig veel mensen wel is toegedaan. Echter ben je hiervoor afhankelijk van de pastoor en die is in dienst van de paus. Deze paus kan hem daarvoor eventueel ontslaan en dat gebeurt ook regelmatig als een pastoor te duidelijk bijvoorbeeld hiervoor in het nieuws komt.

Vergis je niet. In de Nederlands Hervormde kerk heb je niet 1 hoge pief die de boel regeert en daarom krijg je daar makkelijker stromingen en eigen interpretaties in aangepast aan de moderne maatschappij. De katholieken willen dit veelal ook wel en proberen het ook maar ze blijven in basis onderdeel van de organisatie waarbij de ene pastoor vervangen kan worden door een andere pastoor.

Er zijn pastoors die hierin een eigen weg proberen te zoeken maar veel van die pastoors zijn hierin beperkt en kunnen daarvoor sancties krijgen.

Van mij hoor je overigens geen oordeel over of je wel of geen goed katholiek zou zijn, maar het is de leer zelf, de paus zelf, de opperman van jouw geloof, degene die uitdraagt en oplegt hoe men de bijbel moet interpreteren die de macht heeft. Die in de wereld verkondigt dat er geen condooms gebruikt mogen worden.

Omdat mensen proberen het goede te zien in hun geloof zijn er nog veel mensen katholiek.Echter het is niet zo dat je zelf de pastoor kunt kiezen.

En zoals je zelf al zegt ben je er wel van doordrongen dat het volgens de basis van de katholieke kerk in oorsprong niet mag en heb je er zelf zelfs voor gekozen dit niet te doen. Het "mocht" misschien wel van jouw pastoor (een persoon) maar "mocht niet" van de katholieke kerk zelf, de organisatie, de paus, de mensen om de paus heen, vele andere pastoors.

En in de katholieke kerk wordt er vanalles uitgedragen wat ze zelf ook niet doen. En door de manier waarop de organisatie in elkaar zit, is er de kans dat bijvoorbeeld misbruik van kinderen decennialang ongestoord kon plaatsvinden. Omdat een pastoor niet aangegeven wordt aan de politie en dit altijd intern werd opgelost. En zijn zonden zeg maar werden vergeven.

Dat is de organisatie waar jij deel van uitmaakt en in stand houdt door lid te zijn van de katholieke kerk.

Natuurlijk moeten veranderingen de tijd krijgen zich door te voeren, en vraagt modernisering tijd, maar zover als jij nu schetst dat dé katholieke kerk is, is die nog echt niet. Misschien in jouw plaats in jouw gemeente, maar niet in de wereld.

Sterker nog, met de huidige paus is er achteruitgang gekomen. Deze is veel conservatiever dan de vorige en daarom werd onlangs bijvoorbeeld alweer een pastoor ontslagen.

Het is toch de triest voor woorden dat volwassen mensen met 'n volgroeid brein en hopelijk 'n normaal iq, hun oren laten hangen naar zo'n praatjesmaker die voorlees uit het grote sprookjesboek?

Kom op zeg! Ze hebben hun hersenen niet voor niets gekregen (al dan niet van god)
De openingspost geeft zeer terechte twijfels over de echtheid van het verhaal. Met overtrokken conservatisme aan de ene kant en vervolgens een banale tentoonstelling van hoe het er uit gezien kan hebben aan de andere kant waarbij zowel condoom, pil áls spiraal worden gebruikt als conservatief katholiek... ja duh. Enig normaal denkend mens van de huidige tijd snapt dat het zo niet werkt. Maar goed.
Het feit dat je "sex" schrijft in plaats van het grrrrrrristelijke "seks" sterkt mij in de gedachten dat het een leuke troll post is :-)
quote:elninjoo schreef op 23 november 2011 @ 09:14:

[...]

Het is toch de triest voor woorden dat volwassen mensen met 'n volgroeid brein en hopelijk 'n normaal iq, hun oren laten hangen naar zo'n praatjesmaker die voorlees uit het grote sprookjesboek?

Kom op zeg! Ze hebben hun hersenen niet voor niets gekregen (al dan niet van god)

Ik ben ook een groot voorstander van eigen verantwoordelijkheid. Toch zijn er nog veel mensen die lid willen zijn van een geloofsgemeenschap. Ik vind dat er onvoldoende besef is welke onnoemelijke gevolgen geloof in een gemeenschap heeft. Waarbij men vaak geeneens stil staat. Ze houden het bij hun eigen plaats en gemeente en zien alleen dat terwijl ze daarmee verbonden staan met een wereldwijd netwerk waarbij men mensen tegen elkaar opzet en niet gelovigen bijvoorbeeld als minder goed worden gezien en men de mensen vanuit dat gevoel van saamhorigheid kant kiezen voor hun eigen groep. En daar ontstaan ook vaak oorlogen weer uit omdat men ongemerkt geindoctrineerd raakt. En vindt dat bijvoorbeeld de islam, de katholieken, de atheisten, anders zijn, niet de juiste weg volgen.

Veel mensen willen het zo niet, beleven het zo niet, maar maken er wel de mogelijkheid toe omdat ze niet bewust ervoor kiezen om die geloofsgemeenschap te verlaten (een geloofsgemeenschap die andersdenkenden uitsluit, homo's discrimineert, vrouwenemancipatie tegenaat (alleen mannen mogen in de kerk geloof verkondigen als pastoor of paus etc.) en ondertussen "hún" geloof proberen goed te praten.

Ik vind het daarom gevaarlijk als mensen gaan zeggen dat hét katholicisme of dé islam, allemaal zo goed is, zijzelf dat goed uitdragen en zo vinden, omdat je dan hét geloof wat wereldwijd vaak veel slechte kanten heeft goed praat omdat het toevallig in jóuw gemeenschap beter gaat.
Zo heb ik een kennis in Amerika die atheist is daar in een regio waarin dat gezien wordt als grote zonde. Laten we zeggen dat dat geen pretje is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven