Jumbo neemt 400 C1000s over
woensdag 23 november 2011 om 21:41

woensdag 23 november 2011 om 22:26
quote:reisa1978 schreef op 23 november 2011 @ 22:13:
Ik vermoed dat onze Jumbo dan een uitzondering is, want als ik vertel dat het fruit ligt te schimmelen dan halen ze gewoon hun schouders op. Het stonk echt, dat waren ze met me eens, maar dat fruit uit de bakken halen, nee.
Ik ben daarna weer terug gegaan naar de AH.
Nou, hier is het niet anders hoor (Den Haag).
Ik kom graag bij Jumbo om het assortiment, maar om nou te zeggen dat het er schoon is....
Ook zijn de medewerkers daar niet zo vriendelijk als hier wordt verteld.
Wat ik wel een enorm pluspunt vind, is dat ze nooit lange rijen laten ontstaan bij de kassa's. Dat is bij AH bij ons wel anders. Gooien ze twee kassa's open, terwijl het stervensdruk is, en er acht kassa's zijn. Dat maak je bij Jumbo echt niet mee.
Ik vermoed dat onze Jumbo dan een uitzondering is, want als ik vertel dat het fruit ligt te schimmelen dan halen ze gewoon hun schouders op. Het stonk echt, dat waren ze met me eens, maar dat fruit uit de bakken halen, nee.
Ik ben daarna weer terug gegaan naar de AH.
Nou, hier is het niet anders hoor (Den Haag).
Ik kom graag bij Jumbo om het assortiment, maar om nou te zeggen dat het er schoon is....
Ook zijn de medewerkers daar niet zo vriendelijk als hier wordt verteld.
Wat ik wel een enorm pluspunt vind, is dat ze nooit lange rijen laten ontstaan bij de kassa's. Dat is bij AH bij ons wel anders. Gooien ze twee kassa's open, terwijl het stervensdruk is, en er acht kassa's zijn. Dat maak je bij Jumbo echt niet mee.

woensdag 23 november 2011 om 22:27
Ooooh, ik wil ook een Jumbo! Ik woon het Epicentrum van Albert Heijn World. Wij hebben (niet schrikken!) 2 AH's in ons stadje met 40.000 inwoners, in het volgende stadje met 15.000 inwoners 2 AH's en het
AH-distributiecentrum.
Verder een Vieze Emté, 2 stuks, en een HEUL GROTE C1000.
Gelukkig ook wel een LIDL.
Maar een Jumbo............... dat zou fijn zijn. Dat die HEULE GROTE C1000 een Jumbo wordt....
AH-distributiecentrum.
Verder een Vieze Emté, 2 stuks, en een HEUL GROTE C1000.
Gelukkig ook wel een LIDL.
Maar een Jumbo............... dat zou fijn zijn. Dat die HEULE GROTE C1000 een Jumbo wordt....

woensdag 23 november 2011 om 22:34
Maar als je dat beschimmelde fruit ziet, krijg je dan geen gratis producten dan? Toen de Jumbo hier net zat, was het fruit ook niet in orde (toen tijdelijk teruggegaan naar de AH), maar als compensatie kreeg ik dan alle versproducten in m'n karretje gratis (soms wel voor 20-25 euro). Nu is het fruit prima, maar als er eens iets is krijg ik te pas en te onpas m'n geld terug en een nieuw artikel gratis mee

woensdag 23 november 2011 om 22:34
Heb hier een AH en een hele grote Jumbo op loopafstand. Voor het brood, groente en fruit gaan we standaard naar de AH. Voor bepaalde producten die de AH niet verkoopt gaan we naar de Jumbo. Onze Jumbo heeft een heel uitgebreid assortiment.
Vinden jullie de prijzen van bonusaanbiedingen van de AH niet goedkoper dan de 'gewone' prijs bij de Jumbo? Dat idee heb ik namelijk.
Vinden jullie de prijzen van bonusaanbiedingen van de AH niet goedkoper dan de 'gewone' prijs bij de Jumbo? Dat idee heb ik namelijk.
woensdag 23 november 2011 om 22:36
quote:Zinook schreef op 23 november 2011 @ 22:32:
Lezen is moeilijk hè. De C1000 winkels zullen niet omgebouwd worden naar Jumbo.........dus iedereen die loopt te juichen, helaas....
Zeg doe eens niet zo zuur met je lezen in moeilijk...
We zitten hier gewoon de JumPo even een veer in zijn kont te steken
Boeit ondertussen al niet meer of de C1000 nou wel of niet omgebouwd gaat worden
Gek, ik woon echt naast Den Haag en hier echt een kraakheldere Jumbo hoor...
Weet je welke zaak ik echt achteruit vindt hollen, de Hoogvliet
Lezen is moeilijk hè. De C1000 winkels zullen niet omgebouwd worden naar Jumbo.........dus iedereen die loopt te juichen, helaas....
Zeg doe eens niet zo zuur met je lezen in moeilijk...
We zitten hier gewoon de JumPo even een veer in zijn kont te steken
Boeit ondertussen al niet meer of de C1000 nou wel of niet omgebouwd gaat worden
Gek, ik woon echt naast Den Haag en hier echt een kraakheldere Jumbo hoor...
Weet je welke zaak ik echt achteruit vindt hollen, de Hoogvliet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

woensdag 23 november 2011 om 22:38
Ik woon tegenover een grote Jumbo en doe daar dus m'n boodschappen. Wij hebben er een hele aardige, vrolijke, vriendelijke bloemenman in zitten, en aangezien ik er dagelijks kom ken ik de meeste van de medewerkers ook wel. De meeste zijn altijd wel aardig en vriendelijk inderdaad.
De schappen zijn hier zeker wel eens leeg, bijv. als een nieuw product net in de aanbieding is. Ik vond de aanbiedingen laatst met die tassen groenten en fruit voor 5 euro helemaal top!! Wij hadden begrepen dat je 5 items in de tas mocht stoppen tot het meisje achter de kassa ons erop wees dat er nog veel meer in paste. Toen kwamen we thuis met 3 ananassen, 2 zakken witlof, 3 paprika's, veel appels en nog iets geloof ik. En dat voor maar 5 euro!!
Maar waar ik eerst woonde, al wel weer een paar jaar geleden, daar vond ik de Jumbo helemaal geen prettige winkel. Smalle gangpaden, veel kletsende mensen die de hele boel blokkeerden, vaak dingen op en geen vriendelijk personeel. Daar ging ik liever naar de Appie XL.
C1000 kom ik eigenlijk nooit. Eén keer biefstuk gehaald, maar die was niet te eten...
De schappen zijn hier zeker wel eens leeg, bijv. als een nieuw product net in de aanbieding is. Ik vond de aanbiedingen laatst met die tassen groenten en fruit voor 5 euro helemaal top!! Wij hadden begrepen dat je 5 items in de tas mocht stoppen tot het meisje achter de kassa ons erop wees dat er nog veel meer in paste. Toen kwamen we thuis met 3 ananassen, 2 zakken witlof, 3 paprika's, veel appels en nog iets geloof ik. En dat voor maar 5 euro!!
Maar waar ik eerst woonde, al wel weer een paar jaar geleden, daar vond ik de Jumbo helemaal geen prettige winkel. Smalle gangpaden, veel kletsende mensen die de hele boel blokkeerden, vaak dingen op en geen vriendelijk personeel. Daar ging ik liever naar de Appie XL.
C1000 kom ik eigenlijk nooit. Eén keer biefstuk gehaald, maar die was niet te eten...

woensdag 23 november 2011 om 22:40
quote:schaffel schreef op 23 november 2011 @ 22:32:
En hier bij ons is deze week een winkel van Super de Boer nog over gegaan naar C1000.
Jumbo,is inderdaad een fijne winkel met vriendelijk personeel,daar kunnen ze bij AH nog wat van leren.Die bij het station?
Laat maar.............l-e-z-e-n.
En hier bij ons is deze week een winkel van Super de Boer nog over gegaan naar C1000.
Jumbo,is inderdaad een fijne winkel met vriendelijk personeel,daar kunnen ze bij AH nog wat van leren.Die bij het station?
Laat maar.............l-e-z-e-n.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 23 november 2011 om 22:40
quote:19juni schreef op 23 november 2011 @ 22:38:
Ik vond de aanbiedingen laatst met die tassen groenten en fruit voor 5 euro helemaal top!! Wij hadden begrepen dat je 5 items in de tas mocht stoppen tot het meisje achter de kassa ons erop wees dat er nog veel meer in paste. Toen kwamen we thuis met 3 ananassen, 2 zakken witlof, 3 paprika's, veel appels en nog iets geloof ik. En dat voor maar 5 euro!!
...
Dat was een briljante actie...en ook ik mocht mijn tas voller dan volproppen voor ¤5
Errug lekker toen met de peren!!
Ik vond de aanbiedingen laatst met die tassen groenten en fruit voor 5 euro helemaal top!! Wij hadden begrepen dat je 5 items in de tas mocht stoppen tot het meisje achter de kassa ons erop wees dat er nog veel meer in paste. Toen kwamen we thuis met 3 ananassen, 2 zakken witlof, 3 paprika's, veel appels en nog iets geloof ik. En dat voor maar 5 euro!!
...
Dat was een briljante actie...en ook ik mocht mijn tas voller dan volproppen voor ¤5
Errug lekker toen met de peren!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

woensdag 23 november 2011 om 22:42
quote:wen schreef op 23 november 2011 @ 22:34:
Maar als je dat beschimmelde fruit ziet, krijg je dan geen gratis producten dan? Toen de Jumbo hier net zat, was het fruit ook niet in orde (toen tijdelijk teruggegaan naar de AH), maar als compensatie kreeg ik dan alle versproducten in m'n karretje gratis (soms wel voor 20-25 euro). Nu is het fruit prima, maar als er eens iets is krijg ik te pas en te onpas m'n geld terug en een nieuw artikel gratis mee Nee, schouders ophalen en dat was het. De AH heeft hier echt een betere service.
Maar als je dat beschimmelde fruit ziet, krijg je dan geen gratis producten dan? Toen de Jumbo hier net zat, was het fruit ook niet in orde (toen tijdelijk teruggegaan naar de AH), maar als compensatie kreeg ik dan alle versproducten in m'n karretje gratis (soms wel voor 20-25 euro). Nu is het fruit prima, maar als er eens iets is krijg ik te pas en te onpas m'n geld terug en een nieuw artikel gratis mee Nee, schouders ophalen en dat was het. De AH heeft hier echt een betere service.

woensdag 23 november 2011 om 22:46
quote:Zinook schreef op 23 november 2011 @ 22:32:
Toen dit topic werd geopend was dat nog niet duidelijk. De informatiemeeting met C1000 ondernemers was immers nog aan de gang. Bovendien is er nog geen enkele officiële mededeling gedaan c.q. persberichten verstuurd. Dat gebeurt pas morgen.
Overigens heeft Frits gezegd dat ze VOORLOPIG nog niet omgebouwd worden naar Jumbo. Maar read my lips: dat gaat uiteindelijk wel gebeuren. Eerst de ombouw van SdB afronden. First things first!
Toen dit topic werd geopend was dat nog niet duidelijk. De informatiemeeting met C1000 ondernemers was immers nog aan de gang. Bovendien is er nog geen enkele officiële mededeling gedaan c.q. persberichten verstuurd. Dat gebeurt pas morgen.
Overigens heeft Frits gezegd dat ze VOORLOPIG nog niet omgebouwd worden naar Jumbo. Maar read my lips: dat gaat uiteindelijk wel gebeuren. Eerst de ombouw van SdB afronden. First things first!
woensdag 23 november 2011 om 22:47
quote:Oriane schreef op 23 november 2011 @ 22:44:
C1000=kutwinkel. Slecht assortiment en de groente is ondanks de houdbaarheidsdatum in de toekomst vaak zuur. Twee keer teruggegaan om te ruilen, maar toen het daarna weer gebeurde nooit meer teruggegaan. Ontwijk ze als de pest.
Dat ligt er maar net aan wie de winkel uitbaat.
Dat is niet aan C1000 zelf
C1000=kutwinkel. Slecht assortiment en de groente is ondanks de houdbaarheidsdatum in de toekomst vaak zuur. Twee keer teruggegaan om te ruilen, maar toen het daarna weer gebeurde nooit meer teruggegaan. Ontwijk ze als de pest.
Dat ligt er maar net aan wie de winkel uitbaat.
Dat is niet aan C1000 zelf

woensdag 23 november 2011 om 22:47
Ik herken wel wat Wen zegt. Jumbo is bij ons ontzettend klantvriendelijk. Heb al vaak wat gratis gekregen omdat het tot de datum zelf houdbaar was. Verder doen ze altijd een extra zakje om het vlees tegen eventueel lekken. En je staat dus nooit lang te wachten, plus dochter krijgt altijd iets lekkers.