Geld & Recht alle pijlers

Goedkope kado's voor partner

24-11-2011 12:01 243 berichten
Alle reacties Link kopieren
Feestdagen komen eraan, maar ik heb een klein budget. Wat kan ik mijn partner geven? Ik kom namelijk niet verder dan computer, autorijlessen, auto, dure overhemden...
Wàt! Is de MJK zo gestegen in prijs dan? Ik had er tot twee jaar geleden één. Was geen 40 euro.
Concerten vindt hij leuk, maar vindt ik goedkope kaartjes.

Probleem is ook dat ik liefst veel verschillende kados heb (min meer dan 5) en dan zit ik tocj snel weer hoog. Ik wou dat ik eens een prijsvraag won ofzo of een super mazzeltje had.
Een kraslot ?!
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 24 november 2011 @ 12:39:

Nou, klaar dan. MJK is niet zo gek duur. Maar hoe doe je dat dan voor jezelf? Want ik neem aan dat jij dan meegaat?Op je eigen verlanglijstje zetten voor sint/kerst/oud&nieuw
Dat wil iedereen wel, TO. Achteraan aansluiten alstublieft.
Wat is je budget TO?
Maar wat is je budget dan TO?

Moeten we denken aan 5-10 euro, 10-15 euro, 15-20 euro, 20-25 euro, 25-30 euro, 30-35 euro? Wij kunnen niet in jouw portemonnee kijken.
Hele goede vraag.

Naar aanleiding van de OP ging ik uit van duizenden euro's. Nu denk ik eerder aan 50 euro maximaal. Klopt dat, TO? Of moet het nog goedkoper?
Haha, ja trouwring! Dat zou best grappig zijn Ik wil al langer trouwen, maar hij houdt de boot af. Kan hem natuurlijk ook zelf vragen.
Ja rond de 50 euro (heeft hij voorgesteld voor verjaardagskado).
Trio etc. is ie niet voor in. Heeft ie zijn vorige vriendin voor verlaten.
Geen kraslot, hij houdt niet van gokken.
-
quote:_made_lief_ schreef op 24 november 2011 @ 12:43:

Concerten vindt hij leuk, maar vindt ik goedkope kaartjes.

Probleem is ook dat ik liefst veel verschillende kados heb (min meer dan 5) en dan zit ik tocj snel weer hoog. Ik wou dat ik eens een prijsvraag won ofzo of een super mazzeltje had.

Tja, je maakt het wel erg moeilijk voor jezelf hoor. Jij hebt niet genoeg budget om groots uit te pakken, maar als je dan per se wel 5 caeautjes wil, tja, dan moet je prullen kopen voor m. Of snoep ofzo. Maar gaat het er nou om wat jij wil geven, of dat hij iets krijgt wat hij leuk vindt? Ik denk dat je hem een groter plezier doet met 1 weldoordacht cadeau dat betaalbaar is, dan met 5 cadeaus, gewoon omdat je er minstens 5 wil geven. Als het je echt alleen om het geven gaat kun je natuurlijk altijd 5 paar sokken inpakken. En als je echt budget wil gaan, pak je gewoon 5 paar sokken van hem uit zn sokkenla.

Toen ik jong was hebben wij ook wel eens een budget-sinterklaasfeest gehad. de volwassenen kregen toen ook gebruiksvoorwerpen (sokken, schriften, enveloppen etc), en het viel mij als kind echt niet op dat mijn opa die gebruiksvoorwerpen gewoon uit de kast hadden gepakt. Vind ik nu achteraf eigenlijk best wel creatief en grappig. Want als volwassene maakt het je toch niet uit wat je krijgt, maar meer om de avond en de sfeer? Als kind maakt het je ook niet uit of je een duur of een goedkoop cadeau krijgt als het een leuk cadeau is, want dat heb je toch niet door.
Ik zou zeggen:

Je koopt een lingeriesetje, doet die striptease, tovert een ring uit je * piep * en doet een aanzoek.
Ik vind eigenlijk dat je een beetje zeurt....

Budget van 50 euro voor een kado goedkoop vinden.

Ik zie hier al veel leuke oplossingen staan, maar niets lijkt goed genoeg voor je.
quote:Kaatjuh schreef op 24 november 2011 @ 12:50:

Ik vind eigenlijk dat je een beetje zeurt....

Budget van 50 euro voor een kado goedkoop vinden.

Ik zie hier al veel leuke oplossingen staan, maar niets lijkt goed genoeg voor je.Nou, vind ik ook. Ik noem dat niet goedkoop 50 euro... Laat dan mijn suggesties maar zitten.
zoek naar goedkope concertkaartjes, neem de trein naar stad concert en maak er een verrassingsmiddag/avond van? ga compleet lam en dansen in paradiso en neem eerste trein weer nr huis? Organiseer een volwassenenspeurtocht compleet met picknickspullen met het OV - kijken hoe ver je komt? Ga zelf sushi rollen en naakt opeten in bed? Doe een griezelfilmnacht? Italiaanse films kijken met grote pan spaghetti? Bodypainting? Een bad vol laten lopen met vanillevla? Opties te over....
'Ik zie hier al veel leuke oplossingen staan, maar niets lijkt goed genoeg voor je.'

Ik ga gewoon alle ideeen af. Tsja, wat moet ik dan zeggen? Geweldige ideeen, maar niet voor mij. Net als foto's is echt leuk, maar we hebben er al zoveel, ook nieuwe.
Of koop 1 groot ding en organiseer er een homecooked meal bij.
Ik zou zeggen: Google eens op Apple Gadgets en er gaat een wereld voor je open. Ook onder de 50 euro heb je wat geinigs. Moet je alleen al wel wat hebben van Apple, bijvoorbeeld een iPad of iPhone.
Heeft hij een hobby? Kun je daar iets mee?
Apple en concerten toch? O en cultuur/musea.
Ik zou dit doen.
NeoCube
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven