Geld & Recht alle pijlers

Goedkope kado's voor partner

24-11-2011 12:01 243 berichten
Alle reacties Link kopieren
Feestdagen komen eraan, maar ik heb een klein budget. Wat kan ik mijn partner geven? Ik kom namelijk niet verder dan computer, autorijlessen, auto, dure overhemden...
1 euro boven budget, mag dat?

http://www.groupon.nl/dea ... D=NL_CRM_1_0_0_328&a=1646
quote:_made_lief_ schreef op 24 november 2011 @ 13:15:

IK wil zo graag geven!En vorig jaar vond hij dat abonnement toch niet zo leuk. Wat nou als JIJ de enige bent die het cadeautjes geven leuk vindt, maar het hem nou helemaal niets doet of erger nog, dat hij de cadeautjes gewoon niks vindt. Maakt dat uit voor je?
Nou volgens mij weet je zelf wel wat je niet en wel wil als ik het zo lees. Dus kies maar wat..
quote:_made_lief_ schreef op 24 november 2011 @ 13:18:

Ja ik denk ook dat ik een aardig eindje ben. Bedankt allemaal!

Was ook niet lullig bedoeld gember, maar voor mij als kind al vond ik juist de berg met kado's zo imposant, niet perse wat ik kreeg. Stiften vond ik even leuk als dure dingen, soms leuker.

Ja, dat begrijp ik uit je postings: kwantiteit over kwaliteit. Dat is prima: ieder zijn ding. Maar gebaseerd op wat jij schrijft over wat hij wil hebben, en over hoe de meeste mensen hier tegenaan kijken, lijkt het me dat je partner er zo niet tegenaan kijkt. En dan lijkt het erop dat je meer cadeautjes aan het bedenken bent op manier dat jij het leuk vindt om te geven, dan om wat hij leuk vindt om te krijgen.

Dus als het je vooral daarom gaat, dan denk ik inderdaad dat je al een aardig eindje op weg bent. Dus dan denk ik dat je wel vindt wat je zoekt.
Ik vind het wel een allegaartje lijken. Niks past bij elkaar, van je lijst. Alleen de bodypaint en de striptease dan.

Maar het is jouw feestje, als jij het leuk vindt moet je het gewoon doen. Wij kunnen slechts met goedbedoelde suggesties komen.
'Het komt op mij een beetje over alsof je zijn liefde wil kopen? Of misschien zijn jullie materialistisch ingesteld?'

Hmm, ja goed punt. Het probleem is wel dat ik soms teveel geef. Ik vind het zelf ook echt niet zo leuk om te krijgen. Misschien speelt het shoppen ook wel een rol, lekker neuzen. Maar ik voel dan niet dat ik iets moet kopen ofzo. Ik vindt het ook leuk om kado's te kopen die goed bij de persoon passen. Hmm, zou er mijn baan wel van willen maken.
quote:_made_lief_ schreef op 24 november 2011 @ 13:18:

Ja ik denk ook dat ik een aardig eindje ben. Bedankt allemaal!

Was ook niet lullig bedoeld gember, maar voor mij als kind al vond ik juist de berg met kado's zo imposant, niet perse wat ik kreeg. Stiften vond ik even leuk als dure dingen, soms leuker.

Het gaat ook niet om JOUW kado, maar om ZIJN kado!

Of vond hij ook een berg goedkope meuk leuker dan 1 goed kado?
quote:_made_lief_ schreef op 24 november 2011 @ 13:22:

. Ik vindt het ook leuk om kado's te kopen die goed bij de persoon passen. Hmm, zou er mijn baan wel van willen maken.En dan hier de hele tijd vragen komen stellen zeker... :-)

'Het komt op mij een beetje over alsof je zijn liefde wil kopen? Of misschien zijn jullie materialistisch ingesteld?'

Hmm, ja goed punt. Het probleem is wel dat ik soms teveel geef. Ik vind het zelf ook echt niet zo leuk om te krijgen. Misschien speelt het shoppen ook wel een rol, lekker neuzen. Maar ik voel dan niet dat ik iets moet kopen ofzo. Ik vindt het ook leuk om kado's te kopen die goed bij de persoon passen. Hmm, zou er mijn baan wel van willen maken.Echt? En dan ga je het hier ook op het forum vragen?
Als je voor kwantiteit wil gaan, ga dan naar de Action! Man man man, voor 40 euro heb je 6 Sinterklaaszakken vol dvd's, boeken (99 cent!), kabeltjes, raceautootjes, deo, bodywash, geurtje, chocolade, lingerie voor de striptease, een schilderij en ga zo maar door....

Hmm, ja goed punt. Het probleem is wel dat ik soms teveel geef. Ik vind het zelf ook echt niet zo leuk om te krijgen. Misschien speelt het shoppen ook wel een rol, lekker neuzen. Maar ik voel dan niet dat ik iets moet kopen ofzo. Ik vindt het ook leuk om kado's te kopen die goed bij de persoon passen. Hmm, zou er mijn baan wel van willen maken.Ik zou zeggen: denk hier gewoon eens over na. Vooral over dat willen kopen van zijn liefde en materialistisch ingesteld zijn.
Haha sorry hoor maar vindt het eigenlijk best wel sneu, dat je geen leuk kado kan bedenken voor je vriend? Ken je hem daar niet genoeg voor? Ik weet precies waar hij wel en niet van houdt.
Wow SG! En zak vol 40 boeken zou ik ook wel tof vinden om te krijgen. Daar zit geheid (spel ik dat zo goed?) iets leuks tussen...

De kabeltjes, raceauto's bodywash etc zou je wat mij betreft mogen houden.

En doe die lingerie maar bij de kussen-strippenkaart van je
Daar zat ik ook al aan te denken SeptemberGirl.

TO, je baan ervan maken? Dat lijkt me geen goed idee, als je hier al tips komt vragen voor je partner. Maar dromen kan uiteraard altijd wel.
En wat september girl zegt
'Je bent wel eerlijk! En afschuwelijk materialistisch! '

Ik vind mensen die alleen naar de prijs kijken meer van dattum. Zie mijn drang als nostalgie.
quote:gember999 schreef op 24 november 2011 @ 13:28:

Wow SG! En zak vol 40 boeken zou ik ook wel tof vinden om te krijgen. Daar zit geheid (spel ik dat zo goed?) iets leuks tussen...

De kabeltjes, raceauto's bodywash etc zou je wat mij betreft mogen houden.

En doe die lingerie maar bij de kussen-strippenkaart van je Boeken van Char ( ), kookboeken, over Photoshop, echt vanalles!!
Waarom koop je niet een heel goed koffiezetapparaat voor hem en pak je alle onderdelen apart in?

Heb je iets goeds en toch een stapel kado's
quote:_made_lief_ schreef op 24 november 2011 @ 13:30:

'Je bent wel eerlijk! En afschuwelijk materialistisch! '

Ik vind mensen die alleen naar de prijs kijken meer van dattum. Zie mijn drang als nostalgie.JOUW nostalgie dus. Gaat het in dit geval om HEM of gaat het om JOU?
quote:annana schreef op 24 november 2011 @ 13:31:

Waarom koop je niet een heel goed koffiezetapparaat voor hem en pak je alle onderdelen apart in?

Heb je iets goeds en toch een stapel kado's

En dat dan net 1 pakje achter de verwarming valt,
Ach, ik ben beter in het bedebken van dure passende kado's. Ik weet heus wel dat hij graag non-iron brooks brothers shirts heeft, maar wat nu ik opeens in een ander budget zit? Dat was het issue.
quote:_made_lief_ schreef op 24 november 2011 @ 13:30:

Ik vind mensen die alleen naar de prijs kijken meer van dattum. Zie mijn drang als nostalgie.

Joh, wees nou 'ns eerlijk. Jullie hebben het financieel minder goed dan vroeger. Dat kan, niks om je voor te schamen.

Maar dit is dus uit nood geboren, heeft niks met nostalgie te maken!
Je wilt een cadeau kopen dat goed bij je vriend past. Hij zit dus te springen om een brak koffiezetapparaat van 20 euro?!

Ik snap niet dat je goedkope meuk voor hem wilt kopen. Kopen om het kopen. Veel cadeautjes, dat staat zo leuk. Echt zonde van je geld.

Iemand krijgt liever niets, dan nietszeggende rommel die achterin de kast belandt.
De psychologie van cadeautjes geven. Veel cadeaus is niet altijd handig!
'annana, 2 minuten geleden

Heb je iets goeds en toch een stapel kado's '

Ik koop liever ook niet te dure dingen. We gaan wellicht binnenkort verhuizen en dan moet ik alles weer weggeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven