Tetteren in de herfst!

24-09-2011 18:14 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is helemaal leuk, we hebben al 20 delen volgetetterd! Dit is dus deel 21. Ik vind het knap. En leuk. En vooral heel gezellig!

Iedereen mag meedoen, off topic kennen we niet. De enige voorwaarde is eigenlijk dat je ons overlaadt met huisdieren-spam. Want dat is waar we ooit mee zijn begonnen. Lang, lang geleden......

Even een herfstig plaatje:

...en een linkje naar het vorige deel deel 20

Veel tetter-plezier!
Balen Olijf, beterschap :(
Veel plezier morgen allemaal
dank Plous,zal ondanks het kleine clupje best lukken.

Morgenochtend nog een een (kleine) pastasalade maken en de aioli uit de koelkast halen.

..al zal Splint al wel genoeg knof hebben gehad vanavond.
Ja mag best meegenieten van mijn knof hoor Blom! Ik heb genoeg inderdaad.

Voor alle zieken en knuffelbehoeftigen:
Goedenmorgen!
Heelveel plezier dames

Ik ben lekker mijn ouders thuis, zo lekker even ontbijten en dan op ons gemakje terug naar huis
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Voor alle thuisblijvers een grote knuf, beterschap en een fijne zondag.

Ik hoop op goed nieuws voor Panta.

Olijfje, ben je nog steeds ziek??? Ben je nog van gedachten veranderd??

Tonkie: je bent stilletjes. Je komt toch wel he?

Zo ik duik nu onder de douche. Wat zal ik eens aantrekken? Leesvoer zoeken, dsi ook maar mee, ns checken op eventuele wijzigingen enz.

Tot laters allemaal. Ik heb dus geen mobiel internet, dus met een klein uurtje ben ik weg.
Jeetje, vroege vogels! Ik rol net mijn bed uit. Eerst een Sjors en dan maar eens verder opstarten.

Slof, goeie reis straks! Heb je mijn route-uitleg gezien? Oh ja, ik heb er nog iets bij gezet.

Olijfje meis, hoest met jou? Het zou het fijnst zijn als je fris en fruitig uit je bedje springt natuurlijk, maar dat is waarschijnlijk niet heel realistisch. Dus zo nietl: blijf lekker onder de wol, laat Olief je goed verzorgen en doe rustig aan.

Mijn duimen draaien voor Poef en Panta.....

Its, mocht je op weg naar huis verdwalen, dan weet je waar je ook welkom bent he?

Plous, jij ook een fijne dag vandaag!

En de rest:
Goede reis Slofje! En de anderen ook natuurlijk.

Ik ga zo de eiersalade en de churros maken.
O ja, churros!! *kwijl*
.
Jij ook Aimi! Ghehe, zelf de hond geknipt... doe eens een foto? Kunnen wij ook lachen.

De churros zijn héérlijk!
Dames, veel plezier vandaag!! Ik kom idd niet, ik voel me wel wat minder blèh dan gisteren maar ik blijf thuis. Ik tetter wel in gedachten mee

Tjonge, wind en regen buiten, dat hebben we lang niet gezien...ook zulk lekker weer om nu op stap te gaan..succes allemaal!

Ik heb hier nog niet heel erg bij gelezen maar ik geef jullie ff allemaal een veilige, niet besmettelijke
Ik ben mijn eigen bananenschil
ik ben bij de Meern en wacht op Splint en Slof.

Zie dat mijn jurk aardig kneutert...leuk joh satijn

en ik moet plassen.
Leuke jas trouwens Aimi.

Blom, er is zeker geen gelegenheid om ergens naar de wc te gaan?

Olijf, doe nog ff kalm aan, geniet van de nu idd druilerige zondag.
Ik ben helaas niet verdwaald, maar ik was het na twee uur autorijden ook wel een beetje zat
Dames, hoe is het daar bij Ratteke? Tetteren jullie goed ter compensatie?

Its, fijn dat je (waar?) bent aangekomen, altijd fijn als je niet verdwaalt
Ik heb mijn eigen huis gevonden (en eigen bank)
Zo, ze zijn weer naar huis toe. Het was weer ouderwetsch gezellig. Slof is leuk! Tara heeft zich voorbeeldig gedragen, wat een keurige hond heb ik toch. Het eten was weer heerlijk, vooral de aioli van Blom vond ik errug lekker. Mijn eigen churros natuurlijk ook

Wanneer gaan we weer meeten?
Hoe is het nu met jou Olijf? Weer wat beterder? En Itsie lekker op de bank aan het hangen/liggen?
Thuis! Al een kwartiertje zelfs.

Was inderdaad weer heel erg gezellig. Zo leuk dat we gewoon niet uitgetetterd raken.

Tara was inderdaad leuk (en fluffy!), ze heeft een behoorlijk stemgeluid, maar vooral heel knuffelig. Huis leuk, K leuk, alles leuk dus.

En nu inderdaad maar snel op herhaling met een grotere groep.

Aimi, lekker aangerommeld thuis? Arme hond trouwens, straks wordt ze nog uitgelachen door de buurthonden.

Jas is ook leuk!

Olijfje, fijn dat het ietsie beter gaat. En verstandig om toch niet te komen, al hebben we je best wel gemist hoor!

Its, lekker rustig aangedaan vandaag?

En Plous, hoe was jouw dag?

Fantje, we hebben aan je gedacht vandaag en besloten dat je er snel maar eens bij moet zijn. Of althans, dat vind ik.

Nu even man en kat aandacht geven.
ff tanken nu in Z en dan nog een klein half uurtje

Zet 'm op Blom, nog eventjes!
Bijna thuis dus! Alles gaat dus voorspoedig. Nu Slof nog met haar lange reis. En TH natuurlijk.
Mooi dat het weer zo leuk was! Ratje, gesloopt nu of valt het mee? Was Tonkie er nou nog uiteindelijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven