Tetteren in de herfst!
zaterdag 24 september 2011 om 18:14
Het is helemaal leuk, we hebben al 20 delen volgetetterd! Dit is dus deel 21. Ik vind het knap. En leuk. En vooral heel gezellig!
Iedereen mag meedoen, off topic kennen we niet. De enige voorwaarde is eigenlijk dat je ons overlaadt met huisdieren-spam. Want dat is waar we ooit mee zijn begonnen. Lang, lang geleden......
Even een herfstig plaatje:
...en een linkje naar het vorige deel deel 20
Veel tetter-plezier!
Iedereen mag meedoen, off topic kennen we niet. De enige voorwaarde is eigenlijk dat je ons overlaadt met huisdieren-spam. Want dat is waar we ooit mee zijn begonnen. Lang, lang geleden......
Even een herfstig plaatje:
...en een linkje naar het vorige deel deel 20
Veel tetter-plezier!
donderdag 1 december 2011 om 09:22
Goedemorgen
Wat was het hier opeens druk. Iedereen is druk aan het shoppen. Dat ga ik in Januari wel doen als ik een tijdje thuiszit
TH is er ook weer
En fantje gaat verhuizen
Ik ben vandaag lekker vrij. Nou ja, ik voel me niet helemaal lekker maar ga wel een paar achterstallige klusjes doen en lekker even naar de kapper. Vanavond een zwangerschapsfotoshoot
Wat was het hier opeens druk. Iedereen is druk aan het shoppen. Dat ga ik in Januari wel doen als ik een tijdje thuiszit
TH is er ook weer
En fantje gaat verhuizen
Ik ben vandaag lekker vrij. Nou ja, ik voel me niet helemaal lekker maar ga wel een paar achterstallige klusjes doen en lekker even naar de kapper. Vanavond een zwangerschapsfotoshoot
Je moet soms vallen om weer leren op te staan