Tetteren in de herfst!
zaterdag 24 september 2011 om 18:14
Het is helemaal leuk, we hebben al 20 delen volgetetterd! Dit is dus deel 21. Ik vind het knap. En leuk. En vooral heel gezellig!
Iedereen mag meedoen, off topic kennen we niet. De enige voorwaarde is eigenlijk dat je ons overlaadt met huisdieren-spam. Want dat is waar we ooit mee zijn begonnen. Lang, lang geleden......
Even een herfstig plaatje:
...en een linkje naar het vorige deel deel 20
Veel tetter-plezier!
Iedereen mag meedoen, off topic kennen we niet. De enige voorwaarde is eigenlijk dat je ons overlaadt met huisdieren-spam. Want dat is waar we ooit mee zijn begonnen. Lang, lang geleden......
Even een herfstig plaatje:
...en een linkje naar het vorige deel deel 20
Veel tetter-plezier!
zaterdag 24 september 2011 om 18:27
zaterdag 24 september 2011 om 18:31
zaterdag 24 september 2011 om 18:57
Wat ga je doen Splint?
stappen?
*burp* hier de lasagne binnen,was weer lekker.
Terwijl ik aan het eten was belde er weer één of andere verkoper aan (die worden bij bosjes uit een auto gegooid en gaan de wijken door)
Ja doag...ik ben aan het eten en ik heb geen zin om wat aangesmeerd te krijgen dus ik deed gewoon niet open.
Die mafdoos belde gewoon 4x !!! aan.
wat denkt die droeftoeter nou?
dat dát goed is voor de verkoop?
etterbak
stappen?
*burp* hier de lasagne binnen,was weer lekker.
Terwijl ik aan het eten was belde er weer één of andere verkoper aan (die worden bij bosjes uit een auto gegooid en gaan de wijken door)
Ja doag...ik ben aan het eten en ik heb geen zin om wat aangesmeerd te krijgen dus ik deed gewoon niet open.
etterbak
zaterdag 24 september 2011 om 19:02
zaterdag 24 september 2011 om 19:07
zaterdag 24 september 2011 om 19:08
quote:boterblommetje schreef op 24 september 2011 @ 18:57:
etterbak
etterbak
zaterdag 24 september 2011 om 19:13
zaterdag 24 september 2011 om 19:49
quote:pilous1 schreef op 24 september 2011 @ 19:38:
Wel leuk hectisch Elmer?
Hai erwt! Heb je al een nieuwe havermoutvariant geproefd?
Vanochtend gewoon drie eetlepels havermout in mijn kwark gemikt. Dat was een stuk beter dan die vieze slijmerige pap, blegh
Morgen ga ik Elninjoo's havermoutpannenkoekjes proberen, jaja!
Las ik nu dat je op vakantie gaat naar Turkije?! Lekker! Waar ga je heen?
Wel leuk hectisch Elmer?
Hai erwt! Heb je al een nieuwe havermoutvariant geproefd?
Vanochtend gewoon drie eetlepels havermout in mijn kwark gemikt. Dat was een stuk beter dan die vieze slijmerige pap, blegh
Morgen ga ik Elninjoo's havermoutpannenkoekjes proberen, jaja!
Las ik nu dat je op vakantie gaat naar Turkije?! Lekker! Waar ga je heen?
zaterdag 24 september 2011 om 19:51
Gezellig he Blom die verkopers
Ik heb laatst nog aan je gedacht toen een collega zei dat ik niks moest zeggen over die draadloze verbindingsset omdat mensen er op afknapten
Ik zat nu nog een beetje tv te kijken met Kaatje. Zapte langs rude tube en zag seksende mensen, andere zender werd iemand in elkaar gemept... Kaat moet duidelijk vroeger naar bed
Wat voor lasagne was het Blom? Waar gehaald?
Ik heb laatst nog aan je gedacht toen een collega zei dat ik niks moest zeggen over die draadloze verbindingsset omdat mensen er op afknapten
Ik zat nu nog een beetje tv te kijken met Kaatje. Zapte langs rude tube en zag seksende mensen, andere zender werd iemand in elkaar gemept... Kaat moet duidelijk vroeger naar bed
Wat voor lasagne was het Blom? Waar gehaald?
Het Viva forum is papaja.
zaterdag 24 september 2011 om 19:53
zaterdag 24 september 2011 om 19:56
quote:Elmervrouw schreef op 24 september 2011 @ 19:54:
Havermout? Gruwelllll
Dat vond ik ook, dus ben ik op zoek naar manieren om het eetbaar te maken (je zou je kunnen afvragen wáárom een mens het dan wil eten, maar het geeft wel een lang verzadigd gevoel en dat is weer goed als je de neiging hebt om veel te snaaien ) .
Elmervrouw, achtbaan-hectisch met betrekking tot je kinderen? Ik volgde je eerder wel eens op een blog volgens mij, maar daar heb ik geen link (meer) van, dus ik heb geen idee hoe&wat. Ik hoop dat het een positieve achtbaan is
Havermout? Gruwelllll
Dat vond ik ook, dus ben ik op zoek naar manieren om het eetbaar te maken (je zou je kunnen afvragen wáárom een mens het dan wil eten, maar het geeft wel een lang verzadigd gevoel en dat is weer goed als je de neiging hebt om veel te snaaien ) .
Elmervrouw, achtbaan-hectisch met betrekking tot je kinderen? Ik volgde je eerder wel eens op een blog volgens mij, maar daar heb ik geen link (meer) van, dus ik heb geen idee hoe&wat. Ik hoop dat het een positieve achtbaan is