Tetteren in de herfst!
zaterdag 24 september 2011 om 18:14
Het is helemaal leuk, we hebben al 20 delen volgetetterd! Dit is dus deel 21. Ik vind het knap. En leuk. En vooral heel gezellig!
Iedereen mag meedoen, off topic kennen we niet. De enige voorwaarde is eigenlijk dat je ons overlaadt met huisdieren-spam. Want dat is waar we ooit mee zijn begonnen. Lang, lang geleden......
Even een herfstig plaatje:
...en een linkje naar het vorige deel deel 20
Veel tetter-plezier!
Iedereen mag meedoen, off topic kennen we niet. De enige voorwaarde is eigenlijk dat je ons overlaadt met huisdieren-spam. Want dat is waar we ooit mee zijn begonnen. Lang, lang geleden......
Even een herfstig plaatje:
...en een linkje naar het vorige deel deel 20
Veel tetter-plezier!
zondag 27 november 2011 om 09:48
Voor alle thuisblijvers een grote knuf, beterschap en een fijne zondag.
Ik hoop op goed nieuws voor Panta.
Olijfje, ben je nog steeds ziek??? Ben je nog van gedachten veranderd??
Tonkie: je bent stilletjes. Je komt toch wel he?
Zo ik duik nu onder de douche. Wat zal ik eens aantrekken? Leesvoer zoeken, dsi ook maar mee, ns checken op eventuele wijzigingen enz.
Tot laters allemaal. Ik heb dus geen mobiel internet, dus met een klein uurtje ben ik weg.
zondag 27 november 2011 om 10:29
Jeetje, vroege vogels! Ik rol net mijn bed uit. Eerst een Sjors en dan maar eens verder opstarten.
Slof, goeie reis straks! Heb je mijn route-uitleg gezien? Oh ja, ik heb er nog iets bij gezet.
Olijfje meis, hoest met jou? Het zou het fijnst zijn als je fris en fruitig uit je bedje springt natuurlijk, maar dat is waarschijnlijk niet heel realistisch. Dus zo nietl: blijf lekker onder de wol, laat Olief je goed verzorgen en doe rustig aan.
Mijn duimen draaien voor Poef en Panta.....
Its, mocht je op weg naar huis verdwalen, dan weet je waar je ook welkom bent he?
Plous, jij ook een fijne dag vandaag!
En de rest:
Slof, goeie reis straks! Heb je mijn route-uitleg gezien? Oh ja, ik heb er nog iets bij gezet.
Olijfje meis, hoest met jou? Het zou het fijnst zijn als je fris en fruitig uit je bedje springt natuurlijk, maar dat is waarschijnlijk niet heel realistisch. Dus zo nietl: blijf lekker onder de wol, laat Olief je goed verzorgen en doe rustig aan.
Mijn duimen draaien voor Poef en Panta.....
Its, mocht je op weg naar huis verdwalen, dan weet je waar je ook welkom bent he?
Plous, jij ook een fijne dag vandaag!
En de rest:
zondag 27 november 2011 om 13:25
Dames, veel plezier vandaag!! Ik kom idd niet, ik voel me wel wat minder blèh dan gisteren maar ik blijf thuis. Ik tetter wel in gedachten mee
Tjonge, wind en regen buiten, dat hebben we lang niet gezien...ook zulk lekker weer om nu op stap te gaan..succes allemaal!
Ik heb hier nog niet heel erg bij gelezen maar ik geef jullie ff allemaal een veilige, niet besmettelijke
Tjonge, wind en regen buiten, dat hebben we lang niet gezien...ook zulk lekker weer om nu op stap te gaan..succes allemaal!
Ik heb hier nog niet heel erg bij gelezen maar ik geef jullie ff allemaal een veilige, niet besmettelijke
Ik ben mijn eigen bananenschil
zondag 27 november 2011 om 20:16
zondag 27 november 2011 om 21:16
Thuis! Al een kwartiertje zelfs.
Was inderdaad weer heel erg gezellig. Zo leuk dat we gewoon niet uitgetetterd raken.
Tara was inderdaad leuk (en fluffy!), ze heeft een behoorlijk stemgeluid, maar vooral heel knuffelig. Huis leuk, K leuk, alles leuk dus.
En nu inderdaad maar snel op herhaling met een grotere groep.
Aimi, lekker aangerommeld thuis? Arme hond trouwens, straks wordt ze nog uitgelachen door de buurthonden.
Jas is ook leuk!
Olijfje, fijn dat het ietsie beter gaat. En verstandig om toch niet te komen, al hebben we je best wel gemist hoor!
Its, lekker rustig aangedaan vandaag?
En Plous, hoe was jouw dag?
Fantje, we hebben aan je gedacht vandaag en besloten dat je er snel maar eens bij moet zijn. Of althans, dat vind ik.
Nu even man en kat aandacht geven.
Was inderdaad weer heel erg gezellig. Zo leuk dat we gewoon niet uitgetetterd raken.
Tara was inderdaad leuk (en fluffy!), ze heeft een behoorlijk stemgeluid, maar vooral heel knuffelig. Huis leuk, K leuk, alles leuk dus.
En nu inderdaad maar snel op herhaling met een grotere groep.
Aimi, lekker aangerommeld thuis? Arme hond trouwens, straks wordt ze nog uitgelachen door de buurthonden.
Jas is ook leuk!
Olijfje, fijn dat het ietsie beter gaat. En verstandig om toch niet te komen, al hebben we je best wel gemist hoor!
Its, lekker rustig aangedaan vandaag?
En Plous, hoe was jouw dag?
Fantje, we hebben aan je gedacht vandaag en besloten dat je er snel maar eens bij moet zijn. Of althans, dat vind ik.
Nu even man en kat aandacht geven.