Dr Martens mode
dinsdag 29 november 2011 om 07:48
Ik heb ook Doc's en draag ze al jaren, maar voor elke gelegenheid? Nou nee... Heb nu een paar met de Engelse vlag erop, maar dat vind ik bijvoorbeeld al niet geschikt voor mijn werk, want niet erg netjes...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 29 november 2011 om 09:09
Ik heb wel andere modellen dr Martens gezien die iets geschikter zijn voor andere gelegenheden. Maar de normale, die zou ik niet overal naar aantrekken. Ik snap trouwens niet dat mensen erbij zweren dat ze zo lekker lopen. Heb ze ook gehad en ik vond het maar zware ondingen. Sneakers bijvoorbeeld, lopen veel lekkerder.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 29 november 2011 om 09:10
Als jij het een goed idee vindt om ermee naar een bruiloft of sjiek diner te gaan of ermee te gaan zwemmen, ja, dan kunnen ze uiteraard bij alle gelegenheden gedragen worden
Ik heb al Dr. Martens sinds ik 14 was (wel elke 2 jaar of zo een nieuw paar), maar draag ze de laatste jaren eigenlijk alleen nog naar festivals. Ook toen ik zwanger was en minder makkelijk liep, heb ik ze veel gedragen. Maar verder liggen ze nu vooral in de kast. Ik ben nu 32 en draag verder ook niet meer van die alto kleding als vroeger. Onder de kleding die ik tegenwoordig draag, vind ik ze nogal lomp staan.
Ik heb al Dr. Martens sinds ik 14 was (wel elke 2 jaar of zo een nieuw paar), maar draag ze de laatste jaren eigenlijk alleen nog naar festivals. Ook toen ik zwanger was en minder makkelijk liep, heb ik ze veel gedragen. Maar verder liggen ze nu vooral in de kast. Ik ben nu 32 en draag verder ook niet meer van die alto kleding als vroeger. Onder de kleding die ik tegenwoordig draag, vind ik ze nogal lomp staan.
dinsdag 29 november 2011 om 09:47
Ik vind Dr Martens altijd zo onwijs lomp... Zelfs die ballerina-achtige dingen, daar zit ook die idiote bumper aan.
Ik zit echter wel te kijken naar de Jenny-laars. Niet omdat ik ze mooi vind, maar omdat ik goede warme schoenen wil om in de winter goed te kunnen blijven lopen. (Ik ben nogal instabiel en heb enorme last van wintertenen)
Ik zit echter wel te kijken naar de Jenny-laars. Niet omdat ik ze mooi vind, maar omdat ik goede warme schoenen wil om in de winter goed te kunnen blijven lopen. (Ik ben nogal instabiel en heb enorme last van wintertenen)
dinsdag 29 november 2011 om 10:10
Of ze bij alle gelegenheden kunnen? Nou...of een gegeven moment vroeg mijn ex of ik ze in bed misschien toch uit kon doen . Nee, natuurlijk kunnen ze niet bij elke gelegenheid. Bij sollicitatiegesprekken, begrafenissen en andere min of meer officiele gelegenheden hou ik het toch maar bij neutralere schoenen.
dinsdag 29 november 2011 om 10:13
dinsdag 29 november 2011 om 12:40
Zelf heb ik onder andere zwarte 20 eye laarzen.
Deze draag ik met een zwarte legging en een zwarte tuniek met een kort spijker jasje en een leuke sjaal.
Ik vind dit voor nette gelegenheden kunnen.
Nu heb ik jenna laarzen gekocht met zo'n hakje.
Deze woren door sommig mensen meer gewaardeerd dan die grote stappers terwijl ik ze super vind.
Deze draag ik met een zwarte legging en een zwarte tuniek met een kort spijker jasje en een leuke sjaal.
Ik vind dit voor nette gelegenheden kunnen.
Nu heb ik jenna laarzen gekocht met zo'n hakje.
Deze woren door sommig mensen meer gewaardeerd dan die grote stappers terwijl ik ze super vind.