Jaha...en nu?? Hellup?!

01-12-2011 22:13 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik heb onder luid gejuich van een vriendin een account aangemaakt op een datingprofiel en afgelopen 2 weken beetje aangekeken, 3 likes gekregen en afgelopen week heb ik een like gegeven aan een leuke man. Iets jonger, maar erg leuk op zn foto's.

En nu vindt hij mijn profiel ook leuk! En ik wil iets naar hem mailen (moet er dan toch maar iets mee doen, toch??) Maar ben spontaan inspiratieloos wat ik moet mailen!! Wie helpt me?? Ik weet dat er dames zijn die hier erg goed in zijn (weet het topic van een dame met haar collega waar iedereen met wijn en popcorn elke dag voor inlogden nog als de dag van gister) en ik ben gewoon even compleet blanco...

Help, anyone??
Copy paste wat je hierboven geschreven hebt? Is in elk geval gemeend, zoals jij bent en niet iets geforceerd waar zes dagen over gewikt en gewogen is. En je bent zeker origineel!
koffie?

Kort en krachtig ;)
Even inhaken op iets wat hij op zijn profiel heeft staan.
quote:Silvy schreef op 01 december 2011 @ 22:21:

koffie?

Kort en krachtig ;)

Like.

Of als je durft 'neuken?', dan ben je zeker binnen.
K zou je openingspost zo naar hem mailen. Serieus... Denk dat zijn reactie hierop veel duidelijk maakt. Toi toi...
quote:Murdoch schreef op 01 december 2011 @ 22:23:

[...]

Like.

Of als je durft 'neuken?', dan ben je zeker binnen.

Dat wil ik dus niet... ik ben niet van t zo snel erop, erover...klaar.... ik wil nu wel echt iets meer dan dat...haha

Beetje saai misschien, maar ik ben niet van t scharrelen...
Sjesus ga je dat bij elke "like" die je krijgt aan ons vragen?
Misschien kun je beginnen met iets als:

Dit is de eerste keer dat ik dit doe, maar je profiel spreekt me aan en ik wilde je toch graag iets mailen.

Ik ben er spontaan inspiratieloos van, maar ik zal iets meer over mezelf vertellen...Dan heb je iig je begin.
quote:Marsepeintje schreef op 01 december 2011 @ 22:30:

Sjesus ga je dat bij elke "like" die je krijgt aan ons vragen?Duh, die eerste 3 toch ook niet gedaan! Mag ik even kriebels hebben??? Nog nooit, never, ever, éver...de eerste stap gedaan... dus ik ben even naked in the classroom..sort off... sorry :-)
Dit is de eerste keer dat ik dit doe, maar je profiel spreekt me aan en ik wilde je toch graag iets mailen.

Ik zit al 5 minuten naar die knipperende cursor te staren want ik ben er spontaan inspiratieloos van.

Ik zal maar beginnen met iets meer over mezelf vertellen...
Ok..... heb gemaild:

Toen ik jouw profiel las, toen dacht ik wel even: het lijkt wel even alsof hij mijn antwoorden een beetje heeft gejat... Hoogtevrees, maar wel omhoog gaan, niet elk weekend in de kroeg staan, gezicht in de lekkerste stand (wie heeft dát bedacht?)

Hoe zit het trouwens met je opleiding? Afrondend? Erg druk? Wat voor opleiding doe je?

ennieweej... ik heb dit nog nooit eerder gedaan (nee, écht!) en ik vond jouw profiel door jouw antwoorden grappig genoeg om te reageren en kijk aan... En nu?? Ehm....Mailen/ meeten?

achteraf; erg lame...ik weet het...maar ms kan ik het compenseren in het echie??
De tekst van Jane Doe, maar dan OF de laatste zin niet, OF het kort houden. Ik weet dat ik altijd erg werd afgeschrikt als ik een heel levensverhaal kreeg!

Succes! Laat je hier nog weten wat het geworden is EN natuurlijk wat zijn reactie was?
Ik zou je echt een hele leuke,slimme , gevatte mail willen sturen.

Met een heel verhaal dat ik je profiel erg leuk vind en je graag eens wat beter wil leren kennen...

Maar dit is de eerste keer dat ik dit doe en ik ben redelijk inspirtieloos dus vraag ik maar gewoon of je zin hebt om een keer verder te praten op msn

Zoiets mss?
haha, jojo, ik was net te laat, maar ik vind je tekst helemaal top. Spontaan en eerlijk, en vooral niet lame, maak je daar niet druk om!
Ja zeg Jojo, je moet ons wel meer dan 30 minuten geven om even los te komen en de meest afgrijselijke dingen voor je te bedenken.

Maar goed gedaan, en nu maar wachten op antwoord.

Spannend!
quote:jojo1981 schreef op 01 december 2011 @ 22:38:

Ok..... heb gemaild:

Toen ik jouw profiel las, toen dacht ik wel even: het lijkt wel even alsof hij mijn antwoorden een beetje heeft gejat... Hoogtevrees, maar wel omhoog gaan, niet elk weekend in de kroeg staan, gezicht in de lekkerste stand (wie heeft dát bedacht?)

Hoe zit het trouwens met je opleiding? Afrondend? Erg druk? Wat voor opleiding doe je?

ennieweej... ik heb dit nog nooit eerder gedaan (nee, écht!) en ik vond jouw profiel door jouw antwoorden grappig genoeg om te reageren en kijk aan... En nu?? Ehm....Mailen/ meeten?

achteraf; erg lame...ik weet het...maar ms kan ik het compenseren in het echie??

Haha ik vind het wel schattig. Tenminste niet zo'n gemaakte,semi sexy en hijgerige mail.

Alles wat je stuurt zal altijd lame lijken als je het terugleest.

Laatst las ik de eerste berichten van mijn vriend en mij terug OMG! Tenenkrommend gewoon.

Niet zo onzeker :
quote:cheerlesscard schreef op 01 december 2011 @ 22:49:

[...]

Haha ik vind het wel schattig. Tenminste niet zo'n gemaakte,semi sexy en hijgerige mail.

Alles wat je stuurt zal altijd lame lijken als je het terugleest.

Laatst las ik de eerste berichten van mijn vriend en mij terug OMG! Tenenkrommend gewoon.

Niet zo onzeker :Thanks, ik moet nu ook gewoon even afwachten... spannend hoor!!
Zeker spannend! Dat maakt het ook leuk

De meeste mannen zijn trouwens even onzeker als wij vrouwen met dit soort dingen.

Helpt wel omdat in je achterhoofd te houden.
quote:jojo1981 schreef op 01 december 2011 @ 22:54:

[...]

Thanks, ik moet nu ook gewoon even afwachten... spannend hoor!! Ik durf dit gewoon niet!
quote:daydream schreef op 01 december 2011 @ 23:07:

[...]

Ik durf dit gewoon niet!Wat durf je dan precies niet?
"Ennieweej"?
quote:paperback schreef op 01 december 2011 @ 23:32:

"Ennieweej"? Jup, niet goed? Gewoon op NL?
Prima tekst, alleen dat ; ennieweej vind ik een behoorlijke afknapper.

Hopelijk vindt hij dit niet.
"Het is de eerste keer dat ik dit doe/ik heb dit nooit eerder gedaan" vind ik altijd wat wanhopig overkomen eerlijk gezegd.

Alsof ík degene ben die dit teweeg heeft gebracht en er niemand anders is die dit bij diegene heeft kunnen bewerkstelligen. Komt een beetje benauwend over meteen.

Misschien moet je het in het begin niet al te serieus nemen, veel mannen op internet reageren in het begin enhousiast maar het blijkt een wassen neus. Sorry als ik een beetje "bitter" overkom, maar internetmailen moet je in eerste instantie niet te hoog insteken denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven