Stikkertje

03-12-2011 07:19 10 berichten
Het moet niet gekker worden, las in de krant dat pubers elkaars halsslag aders dicht knepen. Pffff wie verzint deze dingen. Bizar is dit.
Alle reacties Link kopieren
Is al een topic over, gister geopend. Bovendien is het heel oud nieuws.

http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxb
Vind je topictitel wel grappig, voor zover iets grappig kan zijn in deze context. Misschien is creatief een beter woord.
Dus?

Zoiets deden wij vroeger ook,dan gingen we zo lang mogelijk op onze hurken zitten,staren naar 1 punt.

Na een paar minuten riepen vrienden dan:ja.......en dan sprongen we op,en dan viel je flauw, terwijl je vrienden je opvingen.

Pubers zoeken nu eenmaal hun grenzen op,dat hoort bij puber zijn.
Nou dan zal ik wel geen normale puber zijn geweest, maar heb echt nooit van die gevaarlijke, achterlijke dingen gedaan hoor. Ik vind dat een groot deel van de jongeren van nu (voel me nu een oma en ben 26) behoorlijk zelfdestructief zijn, denk aan comazuipen, drugsgebruik...kan er echt met m'n pet niet bij.
Ik ben 46,en wij deden dat ook al hoor.

Ik blowde me suf, spijbelde,dronk me ook bijna in coma,en probeerde alles uit waarvan ik dacht dat je high kon worden,en zocht echt mijn grenzen op!

Ook mijn vrienden en vriendinnen deden hetzelfde.

Ligt ook aan je omgeving denk ik.

Wij hadden allemaal ouders die meer met zichzelf als met ons bezig waren,en dan ga je het "op straat zoeken"....

En het is nog allemaal goed met me gekomen ook nog !
Ik vind het ook niet normaal.

Kan wel zo zijn dat het met het gros goed komt, maar er kunnen ernstige ongelukken gebeuren met dit soort spelletjes.
quote:ladytruckster schreef op 03 december 2011 @ 08:04:

Dus?

Zoiets deden wij vroeger ook,dan gingen we zo lang mogelijk op onze hurken zitten,staren naar 1 punt.

Na een paar minuten riepen vrienden dan:ja.......en dan sprongen we op,en dan viel je flauw, terwijl je vrienden je opvingen.

Pubers zoeken nu eenmaal hun grenzen op,dat hoort bij puber zijn.Nog nóóit van gehoord, laat staan gedaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:ladytruckster schreef op 03 december 2011 @ 08:04:

Dus?

Pubers zoeken nu eenmaal hun grenzen op,dat hoort bij puber zijn.Die ken ik idd nog wel! Heb het zelf nooit gedaan, maar was destijds wel "hot" onder vriendjes ja.
quote:Kaya07 schreef op 03 december 2011 @ 08:38:

Nou dan zal ik wel geen normale puber zijn geweest, maar heb echt nooit van die gevaarlijke, achterlijke dingen gedaan hoor.

Eens.

Ik heb ook nog nooit zoiets doms gedaan, ook niet zoiets als ladytruckster zegt.

En pubers horen stomme dingen te doen. Maar kom op, met een beetje gezond verstand weet je best dat sommige dingen dom zijn.

Er is een verschil tussen stom en dom...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven