zorgen maken?

04-12-2011 17:00 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb een hekel aan zulke topic's waarvan ik er nu eentje aanmaak, maar toch maak ik er eentje aan.

Ik heb nu nog 5 pillen in de strip zitten, vannacht heb ik sex zonder condoom gehad waarbij hij in me klaar gekomen is en de nacht ervoor heb ik overgegeven (meteen nadat ik de pil ingenomen had). heb er verder niet bij nagedacht dat ik sex zou hebben of om een extra pil in te nemen. mijn vraag moet ik me nu zorgen maken?
Welke week zit je?
Ja
Oh wacht, blond. 3e week dus.

Aangezien je overgaf telt die pil als vergeten pil.

Je hebt 2 mogelijke opties, waarbij de eerste optie alleen kan als je nog geen pil hebt genomen na je vergeten pillen:

- Houdt gelijk een stopweek van maximaal zeven dagen (inclusief de dagen waarop je de pillen bent vergeten). Tel je eerste vergeten pil dus als het begin van je stopweek. De werking van de pil is niet verminderd.

- Neem de laatst vergeten pil alsnog in en maak de strip af. Sla je stopweek over en ga aansluitend aan deze pilstrip gelijk verder met het slikken van de volgende pilstrip. Ook hier de werking van de pil niet verminderd.
Jep. Ik zou ff snel morning-afterpil halen.
Advies tijdens de 3e pil-week:

De laatst vergeten pil alsnog innemen en de strip verder afmaken; daarna direct doorgaan met de volgende strip, dus geen pil-loze week nemen

OF

In totaal vanaf het vergeten van de pil een pil-stopweek van 7 dagen nemen en daarna weer beginnen met een nieuwe strip
Haha ja 3e week!

het was niet veel wat ik overgaf maar het was wel meteen nadat ik de pil ingenomen had..

een nieuwe pil heb ik gisteravond ingenomen, dus ik zou hierna nog een strip moeten slikken zonder stopweek?
Nog op tijd voor de morning after pil, lijkt me zo, hoef je je ook geen zorgen te maken/?
jup.

Je zou je trouwens moeten schamen dat je dit op het forum moet komen vragen.
Een map hoeft helemaal neit in dit geval. Ook geen snoepje ofzo. Gewoon de regels van de pil volgen.
Kinderen zijn toch lief en leuk?
quote:ondernemer schreef op 04 december 2011 @ 17:09:

Kinderen zijn toch lief en leuk?Moet je ongesteld worden?
quote:dammes3 schreef op 04 december 2011 @ 17:17:

[...]

Moet je ongesteld worden?-proest- Sinds wanneer worden mannen ongesteld? Oja, ze worden ook samen zwanger
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Zeker ook geen bijsluiter bij je pil gekregen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het is heel simpel,je bent zwanger,of je bent niet zwanger!
Gewoon de bijsluiter lezen, die staat van jouw merk pil vast ook wel op internet.

En een morningafterpil halen bij de drogist, better safe than sorry.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
bedankt voor jullie reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven