Bikinilijn scheren

06-12-2011 10:35 178 berichten
Sinds een paar maanden date ik met een leuke vrouw. Afgelopen weekend zijn we voor het eerst intiem met elkaar geweest en kwam ik er achter dat ze zich niet scheert. Dat vind ik jammer. Ik vind geschoren gewoon mooier en sexier. Hoe pak ik dit aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:vlaflips schreef op 06 december 2011 @ 14:38:

[...]

hoezo afkraken, ik heb het over dikke vrouwen.

net als er dikke mannen zijn.

50% van de nederlanders heeft overgewicht en een substantieel deel heeft ernstig overgewicht.

Maar daar gaat dit topic helemaal niet over. Als je het er zo nodig over wilt hebben, begin dan zelf een kletshoekje.
quote:markopolo schreef op 06 december 2011 @ 14:38:

[...]

Dank je Moonlight, hier kan ik wat mee! Was het eerste ontopic advies of niet?
quote:ster89 schreef op 06 december 2011 @ 14:34:

Keertje afgewezen door een 'dikke' vrouw toen alle slanken niet wilden...?

Is het weleens bij je opgekomen dat geen enkele vrouw een man met zo'n instelling wil?

Alsof een vrouw zit te wachten op een dikke kerel :')

hoeveel vrouwen ken je die zeggen bij een vette kerel: " hey, das een lekker ding"

als ik merk dat ik teveel aankom dan ga ik gewoon weer eens op mijn voedselinname letten en wat meer bewegen.

ik heb ook een paar maanden een paar vetribbels op mijn buik gehad.

das gewoon te ranzig voor woorden. Dan ga ik extra trainen en minder snoepen/eten.

ik hoef ook helemaal geen vrouw die een maatje meer normaal vind...

ik hou van vrouwen die hun lichaam verzorgen en die een actieve instelling hebben en karakter
Het is niet biologisch bepaald maar maatschappelijk. En nu ga ik even huilie doen omdat Vlaflips niet op mij valt, boehoe
Echt ongelooflijk hoe snel een topic over schaamhaar kan overgaan in Nederlanders met obesitas....
Ster ik zou een dansje doen gepaster vinden
Of je neemt als kadootje bij de 2e date gewoon een setje van die scheermesjes en scheerschuim mee..... leuk papiertje erom en je bent klaar!
quote:Moonlight82 schreef op 06 december 2011 @ 14:43:

Echt ongelooflijk hoe snel een topic over schaamhaar kan overgaan in Nederlanders met obesitas....Waar ging het mis?
Dat doe ik van het weekend wel als ik op stap ga Moonlight, voordat ik een leuke man mijn bed in sleur
Dat volslanke / stevigere/dikke vrouwen zich niet verzorgen is Bullshit. Ken zat vrouwen die ook wat steviger / dikker zijn, maar ze verzorgen zich perfect. En ja ook zij houden het van onderen goed bij door het te scheren,te kortwieken bij te punten. etc.

Kan me voorstellen dat haar rondom de schaamlippen irritant kan zijn bij orale sex. Toevallig weet ik dat deze volslanke dames het daar wel weghalen en het alleen netjes strak bij- geschoren op hun schaamheuvel hebben zitten.

Oh ja dikker worden kan ook medische achtergrond hebben (schildklier bijv.)en ligt echt niet alleen aan vreten en niet sporten !
Ja nee natuurlijk, dikke vrouwen zijn onverzorgd en zorgen niet oed voor zichzelf.

Ik sport elke dag 2 uur, eet kerngezond en heb toch veel overgewicht. Door medicatie helaas.

En ik ben tot in de puntjes verzorgd, ook down there ja.

Gatver wat een walgelijk ventje ben jij TO, ik hoop dat je mag verdwalen in een enorme bush
Jezus mina. Lekker belangrijk zeg. Na één keer sex als man een topic openen op Viva over haar ongeschoren k... en hoe je dat moet aanpakken. Weet je zeker dat je er wel leuk vindt?
Isabon, het is niet TO maar Vlaflips en Thijs die dit soort dingen posten.. En ze zijn de moeite niet waard om je tegen te willen verdedigen. Dat blijkt wel aangezien ze in elke post nog meer uithalen dan in die daarvoor..
Ster, had jij niet laatst een topic met allemaal goede voornemens?
Nou ja, nu ik nog 'dik' ben moet ik het er maar even van nemen geloof ik
Volgens mij heeft TO nergens respectloos geschreven.
quote:isabon schreef op 06 december 2011 @ 14:51:

Ja nee natuurlijk, dikke vrouwen zijn onverzorgd en zorgen niet oed voor zichzelf.

Ik sport elke dag 2 uur, eet kerngezond en heb toch veel overgewicht. Door medicatie helaas.

En ik ben tot in de puntjes verzorgd, ook down there ja.

Gatver wat een walgelijk ventje ben jij TO, ik hoop dat je mag verdwalen in een enorme bushIsabon, ik denk dat je mij verwart met Thijs. Waarom het op mijn topic opeens gaat over overgewicht, weet ik niet. Ik heb meermalen geprobeerd om de discussie te stoppen. Wel fijn overigens dat je je down there goed verzorgt. Dat is dan wel weer on topic :-)
Haha arme Markopolo..
quote:ster89 schreef op 06 december 2011 @ 14:58:

Haha arme Markopolo.. Hahaha, dank voor je begrip, Ster!
Mag ook wel aangezien ik hier je topic aan het overnemen ben..

Nog even on-topic dan, ik zou even een volgende keer afwachten! Wie weet was het een fout momentje
Markopolo, denk je dat zij er wat van heeft gemerkt dat je wat minder blij was met haar verzorging daar beneden?

En hoe was de rest van de sex? Voor herhaling vatbaar? Vind je haar leuk?

Wanneer zie je haar weer? En weet je al hoe je het aan gaat pakken?

Was t op zich wel eens met wat Moonlight schreef, ik zou het ook best lastig vinden al zo snel "kritiek" te krijgen, maar je moet het toch een keer zeggen, dan zou ik toch liever kiezen voor het zo snel mogelijk voorzichtig zeggen.
Wat je ook kan doen is tijdens het beffen steeds ostentatief schaamharen uit je mond en tussen je tanden weghalen.... dan zal ze de hint toch wel snappen denk ik?
Sorry TO
Ook excuses van mijn kant markopolo.

Je zegt dat je haar al een paar maanden date....dus dan neem ik aan dat je bepaalde dingen wel kunt bespreken met haar. Wacht idd de eerstvolgende nog eens af en als de "situatie" hetzelfde is, vraag haar dan daarna of er een bepaalde reden is waarom zij zich daar niet scheert. Moet kunnen hoor volgens mij.

Succes ermee !
Ik heb mijn ex trouwens ook weleens gevraagd waarom hij zijn ballen niet schoor/scheerde (??). Hij vond dat niet fijn zei hij en dat was het einde van het gesprek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven