vreemdgaan

06-12-2011 16:13 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!!

Heb een groot probleem en misschien heeft er iemand tips voor mij of een mening geven mag ook!

Ik ben 25, en gebonden maar niet helemaal happy in mijn relatie. Een paar weken terug heb ik een super leuke man leren kennen waar ik nu veel mee bel en sms. Nu wil hij komend weekend afspreken. ( wat ik super spannend vind) Alleen 2 problemen: hij is ook gebonden en er mag niemand achter komen. en 2: hij is achtien jaar ouder dan ik. Help wat moet ik doen?
Héél snel het bed induiken!
Als je relatie niet goed loopt, er iets aan doen of er mee stoppen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Volgens mij worden de klapstoeltjes en popcorn er weer bij gehaald......
1. Dump de een en ga alleen verder.

2. geniet tot je ander materiaal vind van die leuke man.

3. vertel het niet aan jan en alleman.

4. Have fun
*Klapstoeltje.*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Sofa! McFlurry m&m! *zijgt neer*
Volgens mij moet je proberen om zo snel mogelijk zwanger van hem te worden. Dan kiest hij vast wel voor jou!
Is het al vrijdag? Dit soort problemen op je 25e op je hals halen is heel verstandig.

(Voelt trollengerommel hier.)
Kan je geen trio voorstellen? Dan heb je met beiden sex zonder vreemd te gaan...
quote:jo12345 schreef op 06 december 2011 @ 16:19:

Volgens mij moet je proberen om zo snel mogelijk zwanger van hem te worden. Dan kiest hij vast wel voor jou!

Dit dus!
Is het alweer kerstvakantie....?
OK, serieuze reactie dan maar.

- Waarom ben je niet happy in je relatie? Wat is daar aan de hand?

- Wil je verder met je huidige relatie?

- Denk je dat je je schuldig gaat voelen als je met de andere man naar bed gaat? Denk je dat je met dat schuldgevoel kunt leven? Wil je een relatie met die andere man? Denk je dat je kunt genieten van seks met hem?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Gewoon met hem het bed induiken joh..principes zijn zooo 2010.

Oh, en dan natuurlijk verliefd op hem worden..eventueel zwanger en erachter komen dat ie z'n vrouw never nooit voor jou gaat verlaten en dan daarover hier weer een topic plaatsen.

Have fun!
Probleem 1 is niet zo lastig; spreek af in een andere stad en betaal je hotel cash.

Zorg voor een goed alibi.

Probleem 2; eh................... geen idee. Ogen dicht en niet aan zijn rimpels en vellen denken?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gewoon doen joh! Wel even van te voren uitdokteren of ie wel in een villa woont en geld zat heeft, en dan kun je zwanger van hem worden. Succes!
Je krijgt op je sterfbed altijd spijt van dingen die je niet gedaan hebt, nooit van dingen die je wel gedaan hebt...

Meteen vanavond een leuk Bastion motelletje aan de snelweg boeken dus!
Hij is gebonden en ziet in jou een lekker neukertje, meer niet. Nou als jij dat wilt zijn, gewoon ervoor gaan! Maar niet komen uithuilen hier als hij je laat vallen he!
Ach, iedereen is hier zo enorm TEGEN vreemdgaan, want we zijn toch allemaal zo BESCHAAFD en EERLIJK??

Nou, dat mag iedereen lekker voor zichzelf weten! Ik rij door soms door rood, rij regelmatig te snel, bel wel eens onder werktijd, vis wel eens een snoepje uit de snoepbakken van de trekpleister, zet mijn vuilnis wel eens te vroeg buiten.

We doen allemaal wel eens iets waarvan de maatschappij over het algemeen vind dat het verkeerd is.

Doe wat jij denkt dat goed is. Als jij het enorm spannend vind, moet je het misschien uitproberen. Misschien lig je daarna krom van schaamte en schuldgevoel. Misschien kom je erachter dat het je weinig doet. Dan weet je weer wat meer van jezelf. Je moet dingen niet doen of laten omdat je omgeving je opdringt hoe je je leven moet leiden, maar je moet je eigen plan trekken.
haha ja ik weet het erg. Net een film blablabla.

Maar nee is alleen voor de sex en spanning. Ben niet verliefd.
quote:algebroe schreef op 06 december 2011 @ 16:24:

Ach, iedereen is hier zo enorm TEGEN vreemdgaan, want we zijn toch allemaal zo BESCHAAFD en EERLIJK??

Nou, dat mag iedereen lekker voor zichzelf weten! Ik rij door soms door rood, rij regelmatig te snel, bel wel eens onder werktijd, vis wel eens een snoepje uit de snoepbakken van de trekpleister, zet mijn vuilnis wel eens te vroeg buiten.

We doen allemaal wel eens iets waarvan de maatschappij over het algemeen vind dat het verkeerd is.

Doe wat jij denkt dat goed is. Als jij het enorm spannend vind, moet je het misschien uitproberen. Misschien lig je daarna krom van schaamte en schuldgevoel. Misschien kom je erachter dat het je weinig doet. Dan weet je weer wat meer van jezelf. Je moet dingen niet doen of laten omdat je omgeving je opdringt hoe je je leven moet leiden, maar je moet je eigen plan trekken.*neemt hap van McFlurry*
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-12-2011 22:20
Reden: schelden
% gewijzigd
Ik snap probleem twee eigenlijk niet. Mijn scharrel is 22 jaar ouder dan ik. Dat soort dingen zijn pas een probleem in een serieuze relatie, omdat je dan in een andere leeffase zit. Maar als je elkaar aantrekkelijk vind en je wil een keer met elkaar afspreken - wat geeft het dan nog?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-12-2011 22:21
Reden: reactie op schelden
% gewijzigd
Een grap zeker? Hm nou ja grappig. Ik ben net bedrogen, vriend ging vreemd en ik kan je zeggen dat het voor mij nu erg beroerd is. Beter eerst uitmaken en dan lekker pakken wat je pakken kan. Daar kwets je niemand mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven