vreemdgaan

06-12-2011 16:13 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!!

Heb een groot probleem en misschien heeft er iemand tips voor mij of een mening geven mag ook!

Ik ben 25, en gebonden maar niet helemaal happy in mijn relatie. Een paar weken terug heb ik een super leuke man leren kennen waar ik nu veel mee bel en sms. Nu wil hij komend weekend afspreken. ( wat ik super spannend vind) Alleen 2 problemen: hij is ook gebonden en er mag niemand achter komen. en 2: hij is achtien jaar ouder dan ik. Help wat moet ik doen?
Kan niet is dood en wil niet ligt er naast, zei mijn opa zaliger altijd.

Slappe hap, grow a pair.
Je bent er dus lang niet aan toe om een relatie te hebben. Stap er uit, leef je uit. Vastigheid kan altijd later nog.
quote:algebroe schreef op 06 december 2011 @ 16:31:

[...]

Je kwetst ook niemand met vreemdgaan wanneer dit niet uitkomt, toch?Jawel, grote kans dat de partner toch gaat voelen dat er iets aan de hand is en alsnog gekwetst wordt. Maar goed, volgens mij is dit een reltopic. En anders, nevermind, doe wat je niet laten kan. You only get what you give. Uiteindelijk komt zoiets bij je terug.
quote:algebroe schreef op 06 december 2011 @ 16:30:

[...]

[...]

[...]

Dit topic gaat over vreemdgaan. Niet over wat je zoal in je mond naar binnen propt.Je hebt gelijk, het gaat over wat TO in haar mond propt / wil proppen.
Lieve TO, doe dit niet, ik ben een nr2 vrouw en de nr1 vrouw weet wel van mijn bestaan, niet van wat wij samen uitvreten, maar de schuldgevoelens die erbij komen kijken... Het is uiteindelijk verschrikkelijk voor alle partijen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven