Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Gereageerd Deb!
Kun jij nog wel lekker/normaal liggen in bed Char??

Ik weet gewoon weg totaaaaaal niet meer hoe ik moet liggen, daardoor slaap ik mede zo slecht...

Lig al wat hogerop, moet ik zowieso ivm benauwdheidsklachten anders, maar kan totaal geen houding vinden om te gaan slapen..

Onze kleine beweegt ook heel veel, echt de hele avond door... Zie regelmatig een uitstulping op mijn buik, dan heb ik weer een handje of een voetje te pakken, kan het ook gewoon vastpakken.. Man vind dit maar een raar gezicht

Zelfs overdag merk ik af en toe dat er flink gedrukt wordt, en als ik dan even gauw kijk, zie ik weer een uitstulping op mijn buik.. Zooo leuk!
Even kort, want moe:

Longen zagen er wat beter uit op foto's vandaag. Voel me ook wat beter. Kan iets meer doen, zonder meteen buiten adem te zijn. Kuur afmaken en over 2 maanden weer longarts om te kijken of alles weg is en long inhoud controle.

Ga nu slapen, trusten...
Hier nog geen uitstulpingen op buik natuurlijk, maar wel duidelijk zichtbaar dat kleine beweegt.

Slapen? Gaat hier heel wisselend. Afgelopen nacht zoveel heup/bekkenpijn dat geen enkele houding prettig was.

Ook lopen door woonkamer gaf geen verbetering. Hooguit afwisseling in pijn gebieden...

Paracetamol helpt vaak even, vooral om in slaap te komen, maar ja, dat werkt niet hele nacht.

Verder geen benauwdheidsklachten ( wonderbaarlijk na al die longarts en benauwdheidsellende) en ook maagzuur is met r.ennies nog goed te doen. Dus daar heb ik gelukkig geen klachten van.

Zal morgen weer buikfoto maken, ben weer extreem gegroeid vind ik zelf en vriend zei het gister ook.

OMG ging het ineens, je bent nu bijna net zo dik als met S op eind!

Haha, ik zal foto van toen op eind en nu met bijna 24wk plaatsen.
Annika: fijn dat er verbetering in lijkt te zitten! Hopelijk ben je snel weer de oude!
Meurning
Morgen Beck, alles goed?
Goedemorgen!
Goedemorgen!
Goedemorgen.

Ik ben moehoe... J1 moest heel even huilen vannacht en daar werd J2 wakker van, die is van 2 - 3 wakker geweest. Als ik naast t bedje zat was t goed, maar owee als ik wegging, dan zette hij het toch op het krijsen! Om 3 uur eindelijk in slaap gevallen, kon ik ook weer gaan slapen.

Annika, fijn dat het iig iets vooruit gaat. Hopelijk knap je nu echt op
Goedemorgen!

Hier redelijk geslapen, "maar" 3 keer eruit geweest voor D en 1 keer voor S. Die spuugde alleen haar hele fles er weer uit vanacht. Dus maar in bad, alles verschoond..
'morgen

ha, annika, toch iets beter dus... balen dat het zo lang moet duren!
Zo, ik heb net iemand gebeld om me straks in huis te helpen. Poeh, dat valt niet mee om dingen uit handen te moeten geven...
Ik weet t char. Mijn moeder heeft hier geholpen en ging dus aan de poets en zelfs wasjes doen. Van te voren leek me dat een ramp, maar toen ze er eenmaal was vond ik het alleen maar heerlijk. Je moet je er gewoon aan over geven.
Je hebt gelijk Annika. Ik moet me er ook aan toegeven, maar ben daar niet zo'n held in

Heb jij leuke longarts? Ik had een vrouw met huisdieren naam. Lekker cryptisch hè?
Char, fijn dat je hulp krijgt!

Ik heb vandaag maar appelstroop gehaald voor J2 mss dat hij dan zn brood wel op wil eten. vind t wel wat J1 moest ik echt afremmen met eten die had totaal geen stop en J2 moet ik meer eten geven :-s
Waar is iedereen?????
Hier Deb. Maar wel om te zeggen dat ik weer plat ga. Net 2 paracetamol gehad en nu proberen te slape
Char: fijn dat je hulp hebt ingeschakeld! Het is idd niet makkelijk nee... (heb ook nog maar 2x hulp gevraagd hoor)

Annika: wat fijn dat het eindelijk weer een klein beetje de goede kant op gaat! voor jou!

Zo, onze babykamer is weer helemaal klaar voor gebruik!!

En nou lijkt het nog maar zo kort geleden, maar ik wist werkelijkwaar niet meer hoe ik het bedje nou precies moest opmaken... Volgens mij heb ik het wel goedgedaan, maar zal volgende week nog even bij vriendin spieken
Truste char!, ik ga ook zo, morgen weer vroeg op, laatste werkdag!
Lekker vooruitzicht Deb! Verlof!

En idd hulp vragen is vreselijk, maar af en toe wel nodig.

Ben blij dat ik t gedaan heb. Alle wasgoed is weer gevouwen en opgeruimd en ze heeft geholpen met eten voorbereiden!

Fijn ook dat babykamer klaar is! Hier moeten we nog veel doen.voor S dr nieuwe kamer....
Ebp
En happy new topic!

Gisteren heerlijk gedoken h had me wel gemist

Vandaag naargrote vliegshow geweest vooral man vond het geweldig

j2 moet dus aan de dwangvoeding? Succes hier heeft dat nooit echt gewerkt
Meurning!

Maya, pas vanavond gegevens aan!
hoi!

gw, waar had je H dan gelaten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven